eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika "Kronika Wielkopolski" w 2021 r.



Ogłoszenie z dnia 2021-05-07


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00048254 z dnia 2021-05-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna i Centrum Animacji Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639665348

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 3

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-819

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@wbp.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wbp.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wbp_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa poligraficzna naświetlania płyt CTP, druk i oprawę czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0a48fcb-9cf6-11eb-b7a8-ba075a5bf367

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00015230/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa poligraficzna - druk i oprawa 4 numerów kwartalnika "kroniki Wielkopolski"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00033537/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WBP 2-2021TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 186000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 33000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie stanowi usługę poligraficzną naświetlania płyt CTP , druk i oprawa czterech numerów kwartalnika „Kronika Wielkopolski” w 2021 r. i stanowi: 1) wykonanie składu tekstu, reprodukcja ilustracji z kadrowaniem oraz ewentualną korektą i obróbką, przełamanie w kolumny o formacie 28×45 cyc z zastosowaniem żywej paginy, wykonanie odbitek korektorskich, naniesienie korekty technicznej, montaż okładki;2) naświetlanie płyt CTP,3) druk wnętrza egzemplarza w formacie B5, w kolorze czarnym, na papierze offsetowym III kl. 80 g;4) druk pięciobarwnej okładki w formacie B5, offsetem na kartonie 250 g białym płótnowanym, lakierowanym;5) oprawa miękka, klejona całości nakładu i pakowanie w paczki po 20 egzemplarzy, z opisem zawartości na paczce;6) objętość kwartalnika – łącznie w całym roku 56 arkuszy wydawniczych i 52 arkusze druku, średnia objętość jednego numeru 13 arkuszy druku;7) nakład każdego numeru 900 egz.;8) termin realizacji zamówienia – sukcesywnie, w terminie 30 dni od daty otrzymania kompletu materiałów danego numeru;9) odbiór materiałów wyjściowych oraz dostarczenie i odbiór odbitek korektorskich w siedzibie Zamawiającego;10) dostarczenie gotowego nakładu transportem Wykonawcy pod dwa adresy w Poznaniu i Gądkach, wraz z rozładunkiem;11) przekazanie każdorazowo Zamawiającemu płyty CD z ostateczną wersją składu i okładki danego numeru w formacie .pdf;12) termin zakończenia wszystkich prac – 23 grudnia 2021 r.Uwaga: Teksty mają zróżnicowany, przeważnie znaczny stopień skomplikowania (w tym tabele i przypisy oraz cytaty w formie wierszowanej), z dużą ilością naniesionych odręcznie poprawek adiustacyjnych. Dostarczane będą w formie papierowej i w miarę możliwości elektronicznej (w różnych edytorach). W każdym numerze wśród tekstu występuje ok. 80-120 ilustracji jednobarwnych, przekazywanych w formie odbitek na papierze lub w wersji elektronicznej (w różnych formatach), w większości przypadków z koniecznością wykonania kadrowania i korekty odcieni. Zamawiający konieczne do realizacji materiały wyjściowe będzie przekazywał Wykonawcy wraz z niezbędnymi wyjaśnieniami.Czasopismo opatrzone jest numerem ISSN 0137-3102.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79822100-3 - Usługi tworzenia matryc

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79823000-9 - Usługi drukowania i dostawy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34650

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34650

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34650

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Uni-Druk Wydawnictwo i Drukarnia Leonard Basiński Andrzej Basiński S.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7810046859

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 13

7.3.4) Miejscowość: Luboń

7.3.5) Kod pocztowy: 62-030

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34650,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-23
2021-05-07 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.