Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00497614/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-16
- 2023/BZP 00524282/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00532754/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-05
- 2023/BZP 00539312/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-07
- 2024/BZP 00048395/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sędziny – Wierzeja na odcinku około 990 mb w m. Wierzeja.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZAMOTUŁACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631277227
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 6
1.5.2.) Miejscowość: Szamotuły
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: +48612932152
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zdp-szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdp-szamotuly.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50df8b1b-8463-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sędziny – Wierzeja na odcinku około 990 mb w m. Wierzeja.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50df8b1b-8463-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00048206
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033042/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa drogi powiatowej nr 1889P Sędziny – Wierzeja na odcinku około 990 mb w m. Wierzeja.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00497614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1627339,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi:
Przedmiotem niniejszej dokumentacji jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z projektem polegającym na wykonaniu remontu istniejącej przebudowy drogi powiatowej nr 1889P Sędziny – Wierzeja na odcinku 990mb w miejscowości Wierzeja w km 0+000 - 0+990,00. Projekt obejmuje wykonanie nowej nakładki z betonu asfaltowego.
PODSTAWOWY ZAKRES ROBÓT
Planowany zakres robót oraz podstawowe parametry techniczne uzgodniono z Inwestorem.
Zakres robót obejmuje:
a) roboty rozbiórkowe i przygotowawcze
- zabezpieczenie terenu budowy
- oczyszczenie poboczy gruntowych ,
- oczyszczenie przydrożnych rowów z zarośli oraz wysokich traw,
- frezowanie nawierzchni asfaltowej o gr. śr 4cm
- frezowanie nawierzchni na połączeniach nawierzchni projektowanej z istniejącą.
b) roboty remontowe
- regulacja wysokościowa istniejącego zjazdu z kostki betonowej (rozebranie i ponowne
ułożenie na podsypce cementowo piaskowej)
- remont krawędzi istniejącej nawierzchni asfaltowej
c) roboty ziemne i podbudowy
- wykonacie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni chodników, zjazdów, elementów
betonowych
- odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych
- profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne,
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod zjazdy,
- wykonanie podbudowy z mieszanki kruszywa związanej cementem pod zjazdy i
nawierzchnię drogi
- wykonanie podbudowy asfaltowej na krawędzi jezdni
d) roboty nawierzchniowe:
- wykonanie naprawy istniejącej nawierzchni w miejscach występowania ubytków, wyrw kruszywem
łamanym po wykonaniu frezowania
- remont krawędzi istniejącej nawierzchni jezdni,
- wykonanie wzmocnienia konstrukcji nawierzchni jezdni - warstwa wyrównawcza (podbudowy)
+ warstwa ścieralna z mieszanki mineralno asfaltowej,
- wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cementowo – piaskowej
e) roboty wykończeniowe:
- wykonanie profilowania poboczy wraz umocnieniem kruszywem łamanym o gr. 15cm
- wykonanie umocnienia pobocza płytami betonowymi PDTP,
- wykonanie połączenia nawierzchni asfaltowej z umocnionym poboczem płytami PDTP kostką
betonową (bez fazy) gr. 6cm układanej na ławie betonowej (C12/15),
- profilowanie poboczy gruntowych wraz humusowaniem gr, 10cm z obsianiem trawą
- wykonanie oznakowania zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu
- regulacja wysokościowa studni i zasuw wodociągowych
Szczegółowe rozwiązanie przedstawiono na Rys. 02 Plan zagospodarowania terenu”
Projektowana inwestycja wpłynie znacząco na poprawę bezpieczeństwa ruchu i podniesienie komfortu życia mieszkańców korzystających obecnie z drogi o zdegradowanej nawierzchni.
Po przebudowie należy wdrożyć docelowego oznakowania (stałej organizacji ruchu), projekt został przedstawiony w dokumentacji projektowej załącznik nr 1b oraz poinformować minimum 10 dni wcześniej zamawiającego celem złożenia zawiadomień o wprowadzeniu stałej organizacji ruchu.
Lokalizację inwestycji przedstawiono na Plan orientacyjny w załączniku 1b.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach:
nr 1a – Przedmiar robót (OPZ)
nr 1b – Dokumentacja projektowa (OPZ)
nr 1c – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (OPZ)
nr 2 – Projekt umowy
dostępnych na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
Przy realizacji zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do stosowania jedynie wyrobów dopuszczonych do używania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682, z późn. zm.) oraz ustawy o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213, z późn. zm.) oraz innych przepisów – rozporządzeń wykonawczych do ww. przepisów, w zakresie w jakim mają zastosowanie.
UWAGA: Wyłoniony wykonawca po podpisaniu umowy ma obowiązek przed przystąpieniem do prac opracować i przedstawić do zatwierdzenia projekt czasowej organizacji ruchu.
Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r.
o odpadach (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1578) Wywóz odpadów budowlanych i ich utylizacja odbywa się bez dodatkowego wynagrodzenia.
Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
2) Gwarancja
GWARANCJA
Okres gwarancji udzielonej przez wykonawcę na wykonane prace wynosi minimum 36 m-cy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
3) Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45233140-2 Roboty drogowe
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1503120,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1969537,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1503120,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIAKADA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5621817361
7.3.4) Miejscowość: Podgórzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 88-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1503120,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-30INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa systemu monitoringu ppoż. i systemu łączności w KPN - roboty budowlane
- Pokrycie papą termozg. wierz. dachu obiektu SPWZOZMSWiA w Bydgoszczy - Z nr 1, oraz budowa siłowni - dodatkowe źródło energii elektrycznej - baterie fotowoltaiczne, odnawialne źródła energii - Z nr 2
- "Rem. drogi gminnej realiz. w ramach inwest. pn. "Przebudowa nawierzchni drogi publicznej nr 112383D położonej na działce 279/3 obręb Bolków 0002 - ul. Bema" realizowany w dwóch etapach - Etap I i II"
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych/ piwnicy wraz z robotami towarzyszącymi budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Miedarach.
- "Budowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Niziny, gm. Tuczępy - Zbiornik nr 2"
- Wymiana ślizgu zjeżdżalni wodnej wraz z wanną hamowną na Pływalni Pingwin przy ul. Oławskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.