eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Dostawa wraz z montażem czujników jakości powietrza na terenie Rawicza oraz inteligentnego oświetlenia na wybranych ulicach miasta Rawicza - etap II i III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem czujników jakości powietrza na terenie Rawicza oraz inteligentnego oświetlenia na wybranych ulicach miasta Rawicza – etap II i III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/562508

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem czujników jakości powietrza na terenie Rawicza oraz inteligentnego oświetlenia na wybranych ulicach miasta Rawicza – etap II i III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35a8ef8c-7777-11ec-83b1-bea871b78b5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048182

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa wraz z montażem czujników jakości powietrza na terenie miasta Rawicz

1.2.2 Dostawa wraz z montażem inteligentnego oświetlenia na wybranych ulicach miasta Rawicz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Inwestycja współfinansowana w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2014-2020 - Konkurs Human Smart Cities. Inteligentne Miasta współtworzone przez mieszkańców.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021624/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.37.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102273,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE CZUJNIKÓW JAKOŚCI POWIETRZA:
1) Działki objęte zamówieniem są elementem historycznego założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego miasta Rawicza, wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji z dnia 1956.03.06, nr rejestru kl. IV-73/19/56. Zamawiający dysponuje pozwoleniem konserwatorskim na prowadzenie prac. W przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do dokumentacji technicznej, na Wykonawcy będzie ciążył obowiązek uzyskania nowego pozwolenia konserwatorskiego lub zmiany obecnego.
2) Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:

a) Dostawę i montaż czujników jakości powietrza w ilości 5 sztuk.
b) Podłączenie instalacji do wewnętrznej sieci elektroenergetycznej (po uzgodnieniu zakresu prac z zarządcą obiektu).
c) Konfigurację i uruchomienie instalacji.
d) Wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji.
e) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
f) Przekazanie licencji na oprogramowanie do odbierania wyników z urządzeń pomiarowych i ich zapisywania w infrastrukturze Zamawiającego zgodnie z wymogami dostarczonymi przez Zamawiającego.
g) Opracowanie, udostępnienie i wdrożenie w zasobach Zamawiającego aplikacji zapewniającej wizualizację danych pomiarowych.
h) Wykonanie i uruchomienie komunikacji pomiędzy dostarczanymi urządzeniami i oprogramowaniem.
i) Przetestowanie i uruchomienie kompletnego systemu (urządzeń oraz oprogramowania) wraz ze szkoleniem pracowników.
j) Przeszkolenie pracowników wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
k) Wykonanie innych niezbędnych prac towarzyszących prawidłowemu wykonaniu zadania.
l) Wykonywanie nieodpłatnie przeglądów zamontowanych urządzeń i instalacji w całym okresie gwarancyjnym.
Uwaga: Prace należy realizować w oparciu o dokument „Wymagania dotyczące parametrów technicznych czujników jakości powietrza oraz ich lokalizacji”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35125100-7 - Czujniki

72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 18673,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres zamówienia obejmuje - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE INTELIGENTNEGO OŚWIETLENIA:
1) Zakres: ul. Grunwaldzka i ul. 3-go Maja w Rawiczu
2) Działki objęte zamówieniem są elementem historycznego założenia urbanistycznego i zespołu budowlanego miasta Rawicza, wpisanego do rejestru zabytków na podstawie decyzji z dnia 1956.03.06, nr rejestru kl. IV-73/19/56.
3) Zakres prac przy realizacji niniejszego zamówienia, w ramach zaproponowanej ceny obejmuje w szczególności:
a) Dostawę i montaż 23 sztuki oświetlenia LED (Uwaga: montaż w istniejących oprawach stylizowanych po uzgodnieniu z ENEA Oświetlenie).
b) Dostawę, montaż oraz uruchomienie 23 sztuki sterowników opraw oraz (jeżeli są konieczne) elementów zbiorczych/stacji bazowych oraz oprogramowania systemu wraz z systemem informatycznym oraz systemem transmisyjnym.
c) Dostawę i montaż urządzenia radarowego do pomiaru natężenia ruchu drogowego.
d) Podłączenie instalacji do istniejące wewnętrznej sieci elektroenergetycznej.
e) Konfigurację i uruchomienie instalacji.
f) Wykonanie prób, badań i rozruchów instalacji.
g) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
h) Przekazanie licencji na oprogramowanie do odbierania wyników z urządzeń pomiarowych i ich zapisywania w infrastrukturze Zamawiającego zgodnie z wymogami dostarczonymi przez Zamawiającego.
i) Wykonanie i uruchomienie komunikacji pomiędzy dostarczanymi urządzeniami i oprogramowaniem.
j) Przetestowanie i uruchomienie kompletnego systemu (urządzeń oraz oprogramowania) wraz ze szkoleniem pracowników.
k) Przeszkolenie pracowników wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i ich przekazaniem użytkownikom.
l) Wykonanie innych niezbędnych prac towarzyszących prawidłowemu wykonaniu zadania.
m) Wykonywanie nieodpłatnie przeglądów zamontowanych urządzeń i instalacji w całym okresie gwarancyjnym.
Uwaga: Prace należy realizować w oparciu o dokument „Wymagania dotyczące parametrów technicznych systemu inteligentnego oświetlenia”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 51210000-7 - Usługi instalowania urządzeń pomiarowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

72320000-4 - Usługi bazy danych

4.5.5.) Wartość części: 83600,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, do upływu wyznaczonego terminu na składanie ofert, tj. do dnia 27.01.2022, do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta dla części 1 oraz jedna oferta dla części 2. Z uwagi na to, że złożona oferta podlega odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Zamawiający jest zobowiązany do odrzucenia oferty, jeżeli oferta jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W niniejszym postępowaniu, do upływu wyznaczonego terminu na składanie ofert, tj. do dnia 27.01.2022, do godz. 10:00 wpłynęła jedna oferta dla części 1 oraz jedna oferta dla części 2. Z uwagi na to, że złożona oferta podlega odrzuceniu w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Pzp, Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.
Mając na uwadze powyższe zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy Zamawiający jest zobowiązany do odrzucenia oferty, jeżeli oferta jest niezgodna z przepisami ustawy oraz jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.