Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00032899/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
- 2022/BZP 00043786/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa inkubatora ...
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stoszowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stoszowice 97
1.5.2.) Miejscowość: Stoszowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-213
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 8164511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@stoszowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stoszowice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://stoszowice.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa inkubatora ...2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd4bc8b0-7d3d-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00048112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009491/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, " Budowa inkubatora przedsiębiorczości wraz z infrastrukturą w Stoszowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00032899/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RR.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest: Sprawowanie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania pn. Budowa inkubatora przedsiębiorczości wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Strefie Aktywności Gospodarczej w Stoszowicach. Zadanie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
3.2. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 71247000-1.
71248000-8 –Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego,
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego,
71310000-4 – Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane.
3.3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zadanie to jest traktowane jako jedna całość. Podzielenie zadania jest niezasadne pod względem ekonomicznym, technicznym oraz organizacyjnym i mogłoby zagrozić właściwemu wykonaniu zadania. Brak podziału zamówienia na części nie ogranicza kręgu potencjalnych wykonawców.
3.4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.Pierwotny termin na składanie ofert w przedmiotowym postępowaniu upłynął w dniu 02.02.2022r. Zamawiający w dniu 01.02.2022r. zamiesił na stronie prowadzonego postępowania ogłoszenie o zmianie ogłoszenia, odpowiedzi na pytania oraz zmienił termin składania ofert na dzień 04.02.2022r. Z uwagi na błąd techniczny strony prowadzonego postępowania link
do postępowania stał się nieaktywny, co uniemożliwiło Wykonawcom złożenie ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Rewitalizacja zabytkowej drewnianej Austerii z XVIII wieku w Sławkowie"
- "Przeprowadzenie prac konserwatorskich i budowlanych budynku Szkoły Podstawowej w Spytkowie"
- pełnienie nadzoru inwestorskiego zadania: wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn.: Przebudowa z rozbudową Szkoły Podstawowej w Skórowie
- Modernizacja Oczyszczalni Ścieków w Pankach - etap II
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.