Ogłoszenie z dnia 2021-05-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00044288/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-30
- 2021/BZP 00099968/01 - Wynik z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047639 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 15
1.4.2.) Miejscowość: Andrychów
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-120
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.7.) Numer telefonu: 338429952
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047639
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00044288/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
Po zmianie:
„10. Przedmiotowe środki dowodowe 10.1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: 1) szczegółowy opis parametrów technicznych – stanowiący załącznik nr 4 do SWZ; 2) specyfikację techniczną dostarczanego laptopa w której wskazane jest iż posiada on standard MIL-STD-810G 2008 r. lub równoważny co najmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie lub oświadczenie producenta, że oferowany model spełnia wymagania w zakresie odporności co najmniej wg standardu MIL-STD-810G 2008 r. (lub równoważnego), przynajmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie (wilgotność). Ponadto zamawiający oczekuje od Wykonawcy zaoferowania sprzętu w pełnym zakresie równoważności w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie (wilgotność).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Po zmianie:
Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie określonej w pkt. 5 i 6; - fomularz cenowy - według wzoru - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w dziale IV. pkt. 10 SWZ tj. szczegółowy opis parametrów technicznych - według wzoru - załącznik nr 4 do SWZ oraz specyfikację techniczną dostarczanego laptopa w której wskazane jest iż posiada on standard MIL-STD-810G 2008 r. lub równoważny co najmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie lub oświadczenie producenta
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-05-12 08:30
Po zmianie:
2021-05-13 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-05-12 09:30
Po zmianie:
2021-05-13 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-06-10
Po zmianie:
2021-06-11
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia - - |
INNE PRZETARGI Z ANDRYCHOWA
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Andrychowie
- Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Andrychów w roku 2024
więcej: przetargi w Andrychowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.