eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrychów › Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu "Małopolska Tarcza Antykryzysowa - Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych"



Ogłoszenie z dnia 2021-05-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047639 z dnia 2021-05-06

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup komputerów przenośnych w ramach projektu „Małopolska Tarcza Antykryzysowa – Pakiet Edukacyjny. Cyfryzacja szkół i placówek oświatowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ANDRYCHÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182031

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 15

1.4.2.) Miejscowość: Andrychów

1.4.3.) Kod pocztowy: 34-120

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.7.) Numer telefonu: 338429952

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@andrychow.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047639

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00044288/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:

Po zmianie:
„10. Przedmiotowe środki dowodowe 10.1. W celu wykazania, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe: 1) szczegółowy opis parametrów technicznych – stanowiący załącznik nr 4 do SWZ; 2) specyfikację techniczną dostarczanego laptopa w której wskazane jest iż posiada on standard MIL-STD-810G 2008 r. lub równoważny co najmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie lub oświadczenie producenta, że oferowany model spełnia wymagania w zakresie odporności co najmniej wg standardu MIL-STD-810G 2008 r. (lub równoważnego), przynajmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie (wilgotność). Ponadto zamawiający oczekuje od Wykonawcy zaoferowania sprzętu w pełnym zakresie równoważności w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie (wilgotność).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:

Po zmianie:
Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SWZ; - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru – załącznik nr 2 do SWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie określonej w pkt. 5 i 6; - fomularz cenowy - według wzoru - stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; - przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w dziale IV. pkt. 10 SWZ tj. szczegółowy opis parametrów technicznych - według wzoru - załącznik nr 4 do SWZ oraz specyfikację techniczną dostarczanego laptopa w której wskazane jest iż posiada on standard MIL-STD-810G 2008 r. lub równoważny co najmniej w zakresie wytrzymałości na upadek i odporności na zalanie lub oświadczenie producenta

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-05-12 08:30

Po zmianie:
2021-05-13 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-05-12 09:30

Po zmianie:
2021-05-13 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2021-06-10

Po zmianie:
2021-06-11

2021-05-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.