eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi £omianki Dolne › Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego w £omiankach.



Og³oszenie z dnia 2022-02-04


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego w £omiankach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Integracyjne Centrum Dydaktyczno-Sportowe

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015633558

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Staszica 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: £omianki Dolne

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ZAMOWIENIA.PUBLICZNE@ICDS.PL

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.icds.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego w £omiankach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-acd62b74-85be-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00047592

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00045548/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.9 Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego w £omiankach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania bezp³atnie rejestruje siê a w przypadku posiadania konta loguje siê na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki/login

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozporz±dzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) informujemy, ¿e:
1. Administratorem Pani/ Pana danych osobowych jest Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w £omiankach, ul. Staszica 2, 05-092 £omianki.
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych mo¿liwy jest za po¶rednictwem adresu
e-mail: iod@icds.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DA.26.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa oleju opa³owego do Integracyjnego Centrum Dydaktyczno-Sportowego w £omiankach.
2. Szczegó³ow± ilo¶ci oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia za³±cznik nr 4 do SWZ
3. Zamawiana ³±czna ilo¶æ oleju stanowi przewidywane, szacunkowe (+/-) zapotrzebowanie i mo¿e ulec zmianie. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zwiêkszenia lub zmniejszenia wielko¶ci dostaw w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego okre¶lonego w SIWZ.. W takim przypadku Wykonawcy nie przys³uguj± wobec Zamawiaj±cego roszczenia odszkodowawcze z tytu³u zmniejszenia zamówienia.
4. W przypadku, gdy Zamawiaj±cy dokona³ opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie przyk³adowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub wskaza³ jakikolwiek sprzêt, urz±dzenie lub inne poprzez podanie nazwy producenta lub w inny sposób, który móg³by wskazywaæ na konkretnego producenta i w ten sposób móg³by utrudniaæ uczciw± konkurencjê, dopuszcza siê dla tego sprzêtu, urz±dzeñ lub innych mo¿liwo¶æ zastosowañ równowa¿nych tzn., przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jako¶ciowych jakie wyst±pi³y w opisie przedmiotu zamówienia. Wszystkie wskazane w Opisie przedmiotu zamówienia parametry stanowi± parametry minimalne. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ sk³adania ofert zawieraj±cych rozwi±zania równowa¿ne o parametrach technicznych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ wskazane w tre¶ci dokumentów sk³adaj±cych siê na opis przedmiotu zamówienia. Ofert± równowa¿n± jest wiêc asortyment o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jako¶ciowych, funkcjonalnych spe³niaj±cy minimalne parametry okre¶lone przez Zamawiaj±cego. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisywanym przez Zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e okre¶lona przez niego technologia, zaoferowane produkty, czy materia³y spe³niaj± wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
5. Do ka¿dej dostawy Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ Zamawiaj±cemu aktualne ¶wiadectwo jako¶ci na dostarczany olej opa³owy lekki. Za³adunek, roz³adunek oraz transport zostanie ujêty w cenie jednostkowej sprzeda¿y oleju. Dostawy bêd± realizowane po ka¿dorazowym zg³oszeniu mailowym przez Zamawiaj±cego, w ci±gu 48 godzin od wys³ania zg³oszenia.. Dostawy bêd± dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposa¿onym w legalizowany uk³ad do pomiaru ilo¶ciowego oleju opa³owego lekkiego oraz inne urz±dzenia niezbêdne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Minimalna ilo¶æ dostawy jednorazowej to 5.000 litrów ³±cznie. Odbiór oleju odbywa³ siê bêdzie przez osobê reprezentuj±c± Zamawiaj±cego, zgodnie z odczytem urz±dzeñ pomiarowych zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.
6. W przypadku, gdy zamawiaj±cy dokona³ opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie przyk³adowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia lub wskaza³ jakikolwiek sprzêt, urz±dzenie lub inne poprzez podanie nazwy producenta lub w inny sposób, który móg³by wskazywaæ na konkretnego producenta i w ten sposób móg³by utrudniaæ uczciw± konkurencjê, dopuszcza siê dla tego sprzêtu, urz±dzeñ lub innych mo¿liwo¶æ zastosowañ równowa¿nych tzn., przy zachowaniu tych samych norm i nie gorszych parametrów technicznych i jako¶ciowych jakie wyst±pi³y w opisie przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-05-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca sk³adaj±cy ofertê wyka¿e, ¿e:
- wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonuje) nale¿ycie w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzy dostawy odpowiadaj±ce swoim rodzajem dostawom stanowi±cym przedmiot o warto¶ci; -co najmniej 30 000,00 z³ brutto ka¿da, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
Wykonawca powinien wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2020 r., poz. 8 ze zm.) obowi±zuj±c± przez ca³y okres realizowania zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) o¶wiadczenia wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086),z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ;
b) O¶wiadczenia Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w O¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp,

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ponadto Wykonawca sk³ada wraz z ofert±: a) Formularz oferty, stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SWZ, b)Formularz cenowy, stanowi±cy za³±cznik nr 4 do SWZ c)O¶wiadczenie o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp– za³±cznik nr 2 do SWZ, Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku musi wskazaæ w ofercie czê¶æ zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom ( warto¶æ lub procentowa czê¶æ zamówienia oraz zakres czê¶ci zdalnej) i podaæ nazwy i adresy znanych podwykonawców.
Powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (dotyczy to tak¿e osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Pzp) do Oferty nale¿y do³±czyæ Odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zachowaniem zasad o których mowa w art. 454 i 455 ustawy Pzp. Zamawiaj±cy, stosownie do art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy z 11 wrze¶nia 2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (dalej jako „p.z.p.”) dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy w zakresie okre¶lonym wprost w niniejszej umowie, jak równie¿ w poni¿ej okre¶lonych sytuacjach:
1) wyst±pienia zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów, je¿eli zgodnie z nimi konieczne bêdzie dostosowanie tre¶ci umowy do aktualnego stanu prawnego,
2) zmiany wykonawcy za zgod± Zamawiaj±cego (nowy wykonawca musi spe³niaæ takie same warunki, jakie musia³ spe³niaæ podwykonawca pierwotny),
3) uzupe³nienia i zmiany za³±czników do niniejszej umowy,
4) wyst±pienia lub ujawnienia odbiegaj±cego w sposób istotny od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunków terenu budowy,
5) w uzasadnionych przypadkach, których nie mo¿na by³o przewidzieæ dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej za zgod± Zamawiaj±cego,
6) gdy obiektywnie jest to niezbêdne dla zachowania i realizacji celów umowy, dla których zosta³a ona zawarta,
7) konieczno¶ci zmiany podmiotu trzeciego, na którego zasobach polega³ Wykonawca, celem spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, podwykonawcy lub osób wchodz±cych w sk³ad personelu Wykonawcy,
8) zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na min. konieczno¶æ wykonanie prac dodatkowych, zamiennych, wyst±pienia b³êdów, wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, na skutek dzia³ania si³y wy¿szej, a tak¿e wyj±tkowo niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych prowadzenie prac zgodnie ze sztuk± budowlan±,
9) w sytuacji zaistnienia wp³ywu okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem pandemii, w tym COVID-19 lub wprowadzenia w Polsce stanu o charakterze nadzwyczajnym, na nale¿yte wykonanie niniejszej umowy, pod warunkiem potwierdzenia wyst±pienia tego wp³ywu przez Wykonawcê stosownymi o¶wiadczeniami lub dokumentami; zmiana taka mo¿e w szczególno¶ci dotyczyæ:
 zmiany terminu wykonania umowy lub jej czê¶ci, lub czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub jej czê¶ci,
 zmiany sposobu wykonywania dostaw, us³ug lub robót budowlanych,
 zmiany zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy i odpowiadaj±c± jej zmianê wynagrodzenia Wykonawcy.
4. Ponadto niezale¿nie od przypadków okre¶lonych w poszczególnych postanowieniach umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie i na okre¶lonych poni¿ej warunkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy jest spowodowana wyst±pieniem si³y wy¿szej,
2) usuniêcia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ lub sformu³owañ u¿ytych w umowie, których nie bêdzie mo¿na usun±æ w inny sposób, a zmiana tre¶ci Umowy bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci i doprecyzowanie jej zapisów w celu jej jednoznacznej interpretacji;
3) zmiany sposobu realizacji zamówienia, terminu realizacji zamówienia, wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów prawnych maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy lub wyst±pienia okoliczno¶ci, której nie mo¿na by³o wcze¶niej przewidzieæ,
4) zmiany stawki podatku VAT - Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT,
5) wszelkie zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, ¿e wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postêpowania o zamówienie nie wp³ynê³aby na kr±g podmiotów ubiegaj±cych siê o zamówienie ani na wynik postêpowania; takimi zmianami s± zmiany o charakterze administracyjno–organizacyjnym umowy, np. dotycz±ce nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno–prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadz±ce do likwidacji oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy.
Za³.nr 3 do SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-02-11 15:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za pomoc± platformy https://platformazakupowa.pl/pn/icds_lomianki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-11 15:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-03-11

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.