eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na terenie Gminy Miasto Zgierz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-06


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047147 z dnia 2021-05-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na terenie Gminy Miasto Zgierz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej im. bł. o. Rafała Chylińskiego w Zgierzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004274830

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 56

1.5.2.) Miejscowość: Zgierz

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 7164213

1.5.8.) Numer faksu: 427166590

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopszgierz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopszgierz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

mopszgierz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej na terenie Gminy Miasto Zgierz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-19e79551-9b92-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047147

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DzE.26.2.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 153600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej przez podmiot wymieniony w art. 361 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, który dysponuje minimum 3 osobami spełniającymi warunki programu Ministerstwo Rodziny i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” – edycja 2021, zdolnymi do wykonywania usługi, tj: a. posiadającymi stan zdrowia pozwalający na świadczenie usługi – oświadczenie Załącznik nr 1 do oferty b. posiadającymi dokumenty potwierdzające uzyskanie kwalifikacji w następujących kierunkach: asystent osoby niepełnosprawnej1), opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, c. posiadającymi co najmniej 6 - miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom niepełnosprawnych w formie wolontariatu, d. wskazannymi przez uczestnika Programu lub jego opiekuna prawnego danego asystenta, e. posługującymi się językiem polskim w stopniu komunikatywnym. f. co do warunków określonych w lit. b., c. i d. wystarczy spełnienie jednego z nich, co do warunków określonych w lit. a. i e. muszą być spełnione łącznie. 2) Dodatkowo z uwagi na fakt, iż uczestnikami mogą być dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji osoby/asystenci wskazani przez oferenta przejdą badanie psychologiczne na które będzie składało się wypełnienie testu psychologicznego oraz rozmowa kwalifikująca z psychologiem przeprowadzającym badanie ze strony Zamawiającego. 3) Warunkiem świadczenia usługi asystenckiej przez każdego zgłoszonego w postępowaniu asystenta jest uzyskanie przez niego pozytywnej opinii psychologa na podstawie przeprowadzonego testu psychologicznego i rozmowy o których mowa w pkt 2. 4) usługa będzie świadczona przez 3 AOON usługę dla łącznej liczby 15 osób niepełnosprawnych, (przy zastrzeżeniu, że lista uczestników nie ma charakteru stałego, z uwagi na stan zdrowia ON). 5) adresaci usług: a. dzieci do 16 roku życia z orzeczeniem o niepełnosprawności łącznie ze wskazaniami: konieczności stałej lub długotrwałej opieki lub pomocy innej osoby w związku ze znacznie ograniczoną możliwością samodzielnej egzystencji oraz konieczności stałego współudziału na co dzień opiekuna dziecka w procesie jego leczenia, rehabilitacji i edukacji; b. osoby niepełnosprawne posiadające orzeczenie o znacznym lub umiarkowanym stopniu niepełnosprawności wydane na podstawie ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych albo orzeczenie równoważne. c. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rekrutacji/kwalifikacji do Programu osób niepełnosprawnych 6) usługi AOON mogą być realizowane w ciągu 24 godzin na dobę, 7 dni w tygodniu, z zastrzeżeniem pkt 8). 7) do czasu pracy asystenta wlicza się czas oczekiwania/gotowości na świadczenie usług nie dłuższy niż 90 min. Jeśli czas oczekiwania wynosi więcej niż 90 min. usługa nie będzie finansowana,8) każdy AOON będzie wykonywał usługę w wymiarze 160 godzin miesięcznie, przy czym limit godzin usług asystenta przypadających na 1 osobę niepełnosprawną wynosi nie więcej niż 60 godzin miesięcznie a w przypadku dziecka niepełnosprawnego nie więcej niż 30 godzin miesięcznie. Jednocześnie zastrzega się iż w czasie wykonywania usług AOON nie mogą być wykonywane usługi opiekuńcze lub specjalistyczne usługi opiekuńcze, o których mowa w ustawie z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 1876), usługi finansowane w ramach Funduszu Solidarnościowego lub usługi obejmujące analogiczne wsparcie, o którym mowa w ust. 2, finansowane z innych źródeł; 9) zakres usług będzie polegał na: a. wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.); b. zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji; c. załatwieniu spraw urzędowych; d. nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami; e. korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.); f. wykonywaniu czynności dnia codziennego – w tym przez dzieci z orzeczeniem o niepełnosprawności – także w zaprowadzaniu i przyprowadzaniu ich do/z placówki oświatowej). 10) W podejmowanych działaniach asystent ma obowiązek brania pod uwagę potrzeb i preferencji: a. uczestnika Programu lub opiekuna prawnego, b. opiekuna prawnego oraz preferencje dziecka niepełnosprawnego z orzeczeniem o niepełnosprawności. 11) Usługa jest świadczona w sposób zindywidualizowany, uwzględniający rodzaj i stopień niepełnosprawności, wiek oraz indywidualne potrzeby osoby z niepełnosprawnością.12) W ramach realizacji zamówienia oprócz umowy, wiążącej Zamawiającego i Wykonawcę zawierane będą kontrakty trójstronne pomiędzy Zamawiającym, AOON oraz ON określające szczegółowe warunki współpracy, sposób świadczenia i wymiar godzinowy usługi asystenckiej oraz prawa osoby z niepełnosprawnością.13) Do obowiązków Wykonawcy należy: a. zapewnienie kadry zdolnej do koordynowania usług asystenckich posiadającej następujące doświadczenie i kwalifikacje: wykształcenie min. średnie oraz przynajmniej 6 miesięczne doświadczenie związane z zarządzaniem i organizacją usług w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. b. rzetelne wykonywanie zadań związanych ze świadczeniem usług asystenckich; c. prowadzenie na bieżąco dziennika wykonywanych usług asystenckich wraz z kartą czasu pracy (według wzoru Zamawiającego). Dziennik ma być prowadzony w formie papierowej i obejmować ewidencję i rodzaj wykonywanych działań, spostrzeżenia i ewentualne uwagi podpisane przez osobę dokonującą wpisu wraz z datą; d. comiesięczne dostarczenie prawidłowo wypełnionej i podpisanej dokumentacji wymienionej w punkcie 13 ppkt c., najpóźniej do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu którego dotyczy rozliczenie, do sekretariatu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu ul. Długa 56, pok. 10 e. niezwłocznego informowania Zamawiającego o: a. wszelkich przeszkodach w wykonywaniu zlecenia, b. zmianach, jakie zaszły po jego stronie, w tym w odniesieniu do treści oświadczeń, jakie złożył Zamawiającemu w ofercie lub przed zawarciem Umowy. f. przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz stosowanie szczególnej ochrony danych osobowych osób niepełnosprawnych, również po zakończeniu lub rozwiązaniu niniejszej umowy, g. udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje organizowanych przez Zamawiającego bez pobierania za ten czas wynagrodzenia.h. W przypadku gdy wykonanie zamówienia nie będzie mogło być realizowane przez asystenta wskazanego do realizacji na etapie składania oferty, Wykonawca zapewni zastępstwo, przy czym nowy Asystent musi posiadać wymagane w zamówieniu kwalifikacje i uzyskać pozytywny wynik testu psychologicznego przeprowadzonego przez psychologa wskazanego przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153600,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153600,00

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Zgierzu

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7321070485

7.3.3) Ulica: Chełmska

7.3.4) Miejscowość: Zgierz

7.3.5) Kod pocztowy: 95-100

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153600,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2021-12-31
2021-05-06 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.