Ogłoszenie nr 2021/BZP 00047085 z dnia 2021-05-06 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa 33 szt. (kompletów) osłon analizatora ANAT-M w postaci szafek przyrządowych antyelektrostatycznych wykonanych z żywic poliestrowych niepalnych wzmocnionych włóknem szklanym z konfuzorem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Nafty i Gazu- Pań stwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000023136
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubicz
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-503
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@inig.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inig.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Prowadzenie badań naukowych i prac rozwojowych w dziedzinie nafty i gazu w ramach nauk przyrodniczych i technicznych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa 33 szt. (kompletów) osłon analizatora ANAT-M w postaci szafek przyrządowych antyelektrostatycznych wykonanych z żywic poliestrowych niepalnych wzmocnionych włóknem szklanym z konfuzorem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8ef048-a65c-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00047085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042408/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa osłon analizatora ANAT-M w postaci szafek przyrządowych SP-22, przewietrzanych o st. ochrony IP 65 z konfuzorem wraz z wyposażeniem. Producentem w/w osłony jest PROFIL-TECH S.C.Wykonawca ten posiada prawa do produkcji w/w osłon, wykonywanych zgodnie z projektem INiG.Przy opracowywaniu analizatora ANAT-M, zaprojektowana przez INiG a produkowana przez PROFIL-TECH, osłona SP-22 poddana została badaniom w GIG Kopalni Doświadczalnej „Barbara” gdzie uzyskała opinię atestacyjną spełniania wymagań normy PN-EN 1127-1:2001. Zgodnie z tą opinią atestacyjną z GIG Kopalni Doświadczalnej „Barbara” tylko osłona SP-22 od Profil-Tech pozwala na bezpieczną pracę analizatora ANAT-M na obiektach gazowniczych. Podmioty nabywające urządzenia ANAT-M żądają, aby posiadały osłony z opinią atestacyjną gwarantującą ich bezpieczne działanie w strefach zagrożenia wybuchem.Analizator ANAT-M w połączeniu z tą konkretną osłoną spełnia warunki określane przez podmioty go nabywające.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ 2710-10/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 158400
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 33 sztuk (kompletów) osłon analizatora ANAT-M w postaci szafki przyrządowej antyelektrostatycznej SP-22, przewietrzanej (stopień ochrony IP 65), wykonanej z żywic poliestrowych niepalnych wzmocnionych włóknem szklanym, z konfuzorem - zgodnie ze szczegółowym opisem w pkt. II Zaproszenia do negocjacji z uwzględnieniem załącznika nr 2 do niniejszego zaproszenia
4.5.3.) Główny kod CPV: 39340000-7 - Sprzęt sieci gazowniczej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu. Zgodnie z Art. 226 ust. 1 pkt 6) Zamawiający odrzuca ofertę , jeżeli nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Wykonawca w prowadzonym postępowaniu złożył ofertę w postaci skanów wydrukowanych i podpisanych formularzy . Uzyskane w ten sposób dokumenty nie są w formie elektronicznej (tj. sporządzone i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym). Złożone skany są w postaci elektronicznej ale nie są opatrzone podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Podczas procesu sprawdzenia dokumentów nie można dokonać ich prawidłowej weryfikacji gdyż żaden z plików (skanów) nie posiada podpisu elektronicznego. Weryfikacja nie ma możliwości potwierdzenie pochodzenia weryfikowanych danych w postaci elektronicznej oraz potwierdzenia integralności weryfikowanych danych w postaci elektronicznej.Zamawiający w Rozdziale VI Zaproszenia do negocjacji określił formę złożenia oferty. Również Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych określa formę złożenia ofert. Złożone przez Wykonawcę przy użyciu platformy do prowadzenia postępowania skany plików nie spełniają wymagań zawartych przez Zamawiającego w SWZ oraz nie spełniają wymagań określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych a także zapisów z ustawy z dnia 18.07.2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2019r. poz. 123 i 730).Zatem Zamawiający zobligowany jest odrzucić ofertę Wykonawcy jako ofertę, która została sporządzona i przekazana w sposób niezgodny z zapisami SWZ.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
2021-05-06 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wyrobów medycznych do zabiegów kardiochirurgicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach projektu pn. "Utworzenie i wsparcie funkcjonowania branżowego centrum umiejętności (BCU) [...]
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla IFJ PAN (DZP.260.9.2024)
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Małopolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY NA CMENTARZU PODGÓRZE W KRAKOWIE - CZĘŚĆ 8 (modernizacja alejki leżącej między kwaterą IVa i Va oraz Va i Vb, Vc wraz z budową kanalizacji)
- Dostawa mebli dla IFJ PAN w Krakowie (DZP.260.8.2024)
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.