eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego oraz robotami towarzyszącymi i jego konserwacją w okresie gwarancji w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046869 z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego oraz robotami towarzyszącymi i jego konserwacją w okresie gwarancji w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY ŻOLIBORZ M.ST. WARSZAWY"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnzoliborz.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa szybu windowego wraz z urządzeniem dźwigu osobowego oraz robotami towarzyszącymi i jego konserwacją w okresie gwarancji w budynku mieszkalnym przy ul. Bieniewickiej 2a w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdac3ea0-adbd-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046869

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004619/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa zewnętrznej windy - ul. Bieniewicka 2a

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ww.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl;adres email: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wpostępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywasię drogą elektroniczną przy użyciu Platformy eZamawiający https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ orazpoczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na Platformie eZamawiający. Wykonawca posiadającykonto na Platformie eZamawiający ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany i wycofania oferty orazdo formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbieraniadokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanychprzy ich użyciu zostały opisane na Platformie eZamawiający. 4. Wykonawca przystępując doniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania zPlatformy eZamawiający oraz zobowiązuje się korzystając z Platformy eZamawiający przestrzegaćpostanowień opisanych na platformie. 5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwemdedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na Platformie eZamawiający, a w przypadkuprzekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomocą poczty elektronicznej - datą ich przesłaniabędzie potwierdzenie dostarczenia wiadomości zawierającej dokument/informację z serwerapocztowego Zamawiającego.7. Zamawiający przekazuje link do postępowaniahttps://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postępowania ZGN/PZP/6/2021 jako załącznik doniniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście przetargów PZP, przetargi„Aktualne” klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”.8. W postępowaniu o udzielenie zamówieniakomunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie dokumentówelektronicznych (innych niż oferta oraz załączniki do oferty), cyfrowych odwzorowań dokumentów orazprzekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularzadostępnego na Platformie eZamawiający. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszympostępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP). Zamawiającymoże również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email:pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne niż oferta oraz załączniki do oferty)oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów składane są przez Wykonawcę za pośrednictwemFormularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ww.dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowań dokumentów za pomocą pocztyelektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporządzenia dokumentówelektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgody z wymaganiamiokreślonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawiesposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentówelektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówieniapublicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiający nie przewiduje sposobukomunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: www.zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjnadotyczącaprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osóbfizycznych wzwiązku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takichdanych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowychjestZakładGospodarowaniaNieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery1,01-641Warszawa; • wsprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować sięzInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomocą poczty elektronicznej na adresemail:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówieniapublicznegoorazzawarciaumowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązekprawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówień publicznych spoczywającynaZamawiającym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych będą osoby lub podmioty,którymudostępniona zostaniedokumentacjapostępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;•Pani/Pana dane osobowebędąprzechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4latod dniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza4lata,okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; • obowiązek podaniaprzezPanią/Panadanychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiemustawowymokreślonymwprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawyPzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.15RODOprawodostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16RODOprawodosprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystaniezprawadosprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wynikupostępowaniaoudzieleniezamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresieniezgodnym zustawąPzp oraznie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − napodstawie art.18RODO prawożądania od administratora ograniczenia przetwarzania danychosobowychzzastrzeżeniemprzypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo doograniczeniaprzetwarzanianie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, wceluzapewnienia korzystaniaze środkówochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lub z uwagi naważnewzględy interesu publicznego Unii Europejskiej lubpaństwaczłonkowskiego, a także nieograniczaprzetwarzania danych osobowych do czasuzakończeniapostępowania o udzieleniezamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa UrzęduOchrony Danych Osobowych, gdy uznaPani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Panadotyczącychnarusza przepisy RODO; • nieprzysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lube RODOprawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, októrym mowaw art. 20 RODO; − napodstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzaniadanychosobowych, gdyż podstawąprawnąprzetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1lit. cRODO.2.JednocześnieZamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panuobowiązkuinformacyjnymwynikającym z art. 14RODO względem osób fizycznych, których daneprzekazanezostanąZamawiającemu w związku zprowadzonym postępowaniem i które Zamawiającypośredniopozyska odwykonawcy biorącego udziałw postępowaniu, chyba że ma zastosowanie conajmniej jednozwyłączeń, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGN/PZP/6/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projektu budowlanego, projektów wykonawczych oraz opracowań technicznych dla inwestycji), uzyskanie pozwolenia na budowę oraz wykonanie na podstawie dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę niezbędnych robót budowlanych, a także montaż i uruchomienie zewnętrznej windy osobowej w budynku przy ul. Bieniewickiej 2a na terenie Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy. Zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym – załącznik Nr 6 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SWZ mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego, dotyczące: 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.42) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym tzn.są wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców mających siedzibę na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, że są wpisani do Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej3) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tzn.: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie 4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.W celu wykazania spełnienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazać się posiadaniem dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości sumy gwarancyjnej nie mniejszej niż 400.000,00 zł;5) zdolności technicznej lub zawodowej tzn.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że - dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności: - konstrukcyjno–budowlanej zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; - dysponuje min. 1 osobą, która będzie brała udział w realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowalnymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;- dotyczących budowy wind osobowych zewnętrznych o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto (każda). Wykonawca może wykazać się realizacją zamówień z okresu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem.Wyjaśnienie: Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia informacji z KRS lub CEiDG, jeżeli zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca dostarczył dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów, b) wykazu robót, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 2 SWZ (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Do wykazu robót Wykonawca powinien dołączyć informację, czy roboty wymienione w wykazie robót wykonał sam czy potwierdzają wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, którego zobowiązanie do udostępnienia wiedzy i doświadczenia winien załączyć wraz ze zobowiązaniem do jego udziału w wykonaniu części zamówienia;c) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa w części VI ust. 1 pkt 5 tiret 1 i 2 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg wzoru stanowiącego załącznik do materiałów postępowania). W przypadku, gdy Wykonawca polega na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru łączących go z nimi stosunków, do wykazu załącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia).d) dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w części VI ust. 1 pkt 4 SWZe) W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dnia 23.12.2020 r. poz. 2415 w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.1) Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt. VI, XV SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ofertawspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców, powinna spełniać następującewymagania: a) oferta powinna być sporządzona zgodnie z SWZ, b) sposób składaniadokumentów w ofercie wspólnej: − dokumenty, dotyczące własnej firmy, takie jak np.:oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców składających ofertęwspólną we własnym imieniu; − dokumenty wspólne takie jak np.: formularz ofertowy, formularzcenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe składa pełnomocnik Wykonawców w imieniuwszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną; c) kopie dokumentów dotyczącychkażdego z Wykonawców składających ofertę wspólną muszą być poświadczone za zgodność zoryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania tych Wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianyzawartej umowy dotyczące:1) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia jednej znastępujących okoliczności: a) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczynleżących po stronie Zamawiającego, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanieprac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,c) w razie koniecznościdziałań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynnikizewnętrzne, którego nie można było przewidzieć,d) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych odStron, po dacie zawarcia Umowy, o charakterze działania siły wyższej.e) w przypadkuwystąpienia robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, 2) osoby pełniącejfunkcje kierownika budowy i kierowników robót w przypadku zaistnienia jednej z następującychokoliczności:a) nie wykonywania lub nienależytego wykonywania swoich obowiązkówwynikających z umowy.b) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,c) zmiana ta jestkonieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy3) podwykonawców wprzypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:a) zmiana podwykonawcy - musi byćzaakceptowana przez Zamawiającegob) zmiana zakresu powierzonych prac

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-20 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-20 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-29

2021-05-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.