eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Przebudowa drogi wojewódzkiej w Baczkowie polegająca na budowie chodnika, zjazdów indywidualnych oraz przepustu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046594 z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi wojewódzkiej w Baczkowie polegająca na budowie chodnika, zjazdów indywidualnych oraz przepustu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661040

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO 26

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 690 11 20

1.5.8.) Numer faksu: 14 611 99 22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@bochnia-gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugbochnia/Article/id,240546.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi wojewódzkiej w Baczkowie polegająca na budowie chodnika, zjazdów indywidualnych oraz przepustu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-210a7455-ad89-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046594

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004109/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi wojewódzkiej w Baczkowie polegająca na budowie chodnika, zjazdów indywidualnych oraz przepustu w miejscowości Baczków

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentówlub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim elektronicznie za pośrednictwem Platformy pod adresem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl 2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były za pośrednictwem https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl i formularza w zakładce „Korespondencja”. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumentyzłożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem terminu wskazanego przez Zamawiającego. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwemhttps://bochniagmina.ezamawiajacy.pl Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu zWykonawcami: zamowienia@bochnia-gmina.pl (z wyłączeniem składania ofert) 3. Wymagania dotyczące specyfikacji połączenia,formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem Platformy Zakupowej, tj.:a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;d) włączona obsługa JavaScript,e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf, f)Platforma Zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8. Ofertę wraz z załącznikami należy sporządzić w języku polskim w postaci elektronicznej, podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (E-dowód podpis elektroniczny) przez osobę uprawnioną, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy, albo przez osobę umocowaną (na podstawie pełnomocnictwa) przez osoby uprawnione, a następnie złożyć pod rygorem nieważności przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem https://bochniagmina.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Bochnia z siedzibą w Bochni – reprezentowany przez Wójta Gminy Bochnia. 2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@bochnia-gmina.pl; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawieart. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym. Pozostałe informacje zgodnie zRozdziałem II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z Rozdziałem II SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IFS.271.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa przepustu wraz z przebudową rowu przy drodze wojewódzkiej nr 965 Zielona-Limanowa w miejscowości Baczków odc. 040 km 2+680 - 2+960;Ponadto w zakresie zadania nr 1 do obowiązków Wykonawcy należy:1) Oznakowanie terenu budowy zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. Koszty oznakowania ponosi wykonawca.2) Powiadomienie o wprowadzeniu czasowej organizacji ruchu leży po stronie wykonawcy.3) Wprowadzenie stałej organizacji ruchu po zakończeniu robót leży po stronie wykonawcy.4) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bochni

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium I - Cena – waga 60 %. Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przezcenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100. 2) Kryterium II - Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy – waga 40%. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania a maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez zamawiającego wynosi 84 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji nie może być dłuższy niż 84 miesięcy i powinien być podawany w pełnych miesiącach, np. 61, 62, 63 itd. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów:Dla gwarancji 60 miesięcy - 0 pkt.Dla gwarancji zaoferowanych w przedziale od 60 – 84 miesięcy oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie okresu gwarancji w ocenianej ofercie przez najdłuższą gwarancję wśród ocenianych ważnych ofert i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 40% i liczbę 100. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny termin gwarancji tj. 60 miesięcy.Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 60 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ.Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy od maksymalnego, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium I - Cena – waga 60 %. Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przezcenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100. 2) Kryterium II - Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy – waga 40%. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania a maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez zamawiającego wynosi 84 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji nie może być dłuższy niż 84 miesięcy i powinien być podawany w pełnych miesiącach, np. 61, 62, 63 itd. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów:Dla gwarancji 60 miesięcy - 0 pkt.Dla gwarancji zaoferowanych w przedziale od 60 – 84 miesięcy oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie okresu gwarancji w ocenianej ofercie przez najdłuższą gwarancję wśród ocenianych ważnych ofert i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 40% i liczbę 100. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny termin gwarancji tj. 60 miesięcy.Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 60 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ.Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy od maksymalnego, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 965 Zielona-Limanowa polegająca na budowie chodnika, sieci kanalizacji deszczowej oraz przebudowie zjazdów indywidualnych i publicznych w miejscowości Baczków odc. 040 km 1+824 - 2+084; Ponadto w zakresie zadania nr 2 do obowiązków Wykonawcy należy:1) Oznakowanie terenu budowy zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu. Koszty oznakowania ponosi wykonawca.2) Wykonanie czasowej organizacji ruchu i powiadomienie o jej wprowadzeniu leży po stronie wykonawcy.3) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z uzyskaniem klauzuli Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Bochni

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233140-2 - Roboty drogowe

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium I - Cena – waga 60 %Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100.2) Kryterium II - Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy – waga 40%. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania a maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez zamawiającego wynosi 84 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji nie może być dłuższy niż 84 miesięcy i powinien być podawany w pełnych miesiącach, np. 61, 62, 63 itd. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów:Dla gwarancji 60 miesięcy - 0 pkt.Dla gwarancji zaoferowanych w przedziale od 60 – 84 miesięcy oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie okresu gwarancji w ocenianej ofercie przez najdłuższą gwarancję wśród ocenianych ważnych ofert i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 40% i liczbę 100. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny termin gwarancji tj. 60 miesięcy.Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 60 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ.Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy od maksymalnego, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.8.) Sposób oceny ofert:

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: 1) Kryterium I - Cena – waga 60 %Oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie najniższej ceny spośród ważnych ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 60 % i liczbę 100.2) Kryterium II - Okres gwarancji na realizowany przedmiot umowy – waga 40%. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego zadania a maksymalny okres udzielonej gwarancji dopuszczony przez zamawiającego wynosi 84 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji nie może być dłuższy niż 84 miesięcy i powinien być podawany w pełnych miesiącach, np. 61, 62, 63 itd. Oferta otrzyma następującą liczbę punktów:Dla gwarancji 60 miesięcy - 0 pkt.Dla gwarancji zaoferowanych w przedziale od 60 – 84 miesięcy oferta otrzyma taką liczbę punktów, która powstanie poprzez podzielenie okresu gwarancji w ocenianej ofercie przez najdłuższą gwarancję wśród ocenianych ważnych ofert i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez znaczenie kryterium 40% i liczbę 100. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt niewypełniony (puste pole) Zamawiający uzna, iż Wykonawca zaoferował minimalny termin gwarancji tj. 60 miesięcy.Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji poniżej 60 miesięcy Zamawiający odrzuci taką ofertę jako niezgodną z SWZ.Jeżeli wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy od maksymalnego, Zamawiający przyzna ofercie maksymalną ilość punktów, natomiast do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zaoferowany w ofercie przez Wykonawcę.

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że: a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: - osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz co najmniej 2 letnie doświadczenie w pracy w swojej specjalności po uzyskaniu uprawnień polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień*, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – załącznik nr 3 do SWZ,* w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. W przypadku Wykonawców składających ofertę na więcej niż 1 część – Zamawiający nie wymaga wskazania kierownika budowy dla każdej części oddzielnie. b) posiada wiedzę i doświadczenie: DLA CZĘŚCI NR 1 – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie DLA CZĘŚCI NR 2 – w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 1 robotę budowlaną polegającą na budowie lub (i) remoncie lub (i) modernizacji lub (i) przebudowie chodnika o wartości co najmniej 150.000,00 złotych brutto w ramach jednej umowy wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – załącznik nr 4 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem - Załącznik nr 7 do SWZ, w oparciu o zamieszczony na Platformie wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w art. 125, składa każdy z Wykonawców.Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w postępowaniu. 3. W przypadku, o którym mowa w rozdziale VIII ust.3 Wykonawcy dołączają do oferty równieżoświadczenie, z którego wynika, które roboty lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składakażdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następującym zakresie: 1) zmian wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,a) w przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług. b) w przypadku ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą Umową w razie stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia, ujętych w SWZ lub zwiększenia zakresu prac 2) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy jest ona spowodowana: a) siłą wyższą; b)wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót budowlanych - wystąpienia opadów deszczu w ilości uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych, - wystąpienia opadów śniegu w ilości uniemożliwiającej prowadzenie robót budowlanych, - wystąpienia niewypałów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych c) zmiany zakresu prac objętych niniejszą Umową w przypadku zastosowania zmian opisanych w pkt.3); d) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia, zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu; e) koniecznością wykonania robót dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe, wpływających na termin wykonania robót objętych niniejszą Umową podstawową; f) jeżeli w trakcie prowadzenia robót budowlanych, lub innych zostaną ujawnione dotychczas nieznane elementy zabudowy uniemożliwiające prowadzenie tych robótg) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów,h) zawieszenia, opóźnienia lub przestoju w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nie wynikających z winy Wykonawcy; 3) materiałów, przy czym zmiana taka może być spowodowana:a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji na podstawie której należy wykonać roboty, stanowiącej załącznik do SWZ, spowodowaną:- zaprzestaniem produkcji; - udowodnionym, niezawinionym przez Wykonawcę dłuższym terminem ich dostawy na plac budowy; - wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;b) dostępnością na rynku materiałów i urządzeń lub technologii realizacji robót pozwalających na poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji przyszłego obiektu c) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań ze względu na zmiany obowiązującego prawa; 4) zmiana Podwykonawcy, rezygnacja z Podwykonawcy, wprowadzenie nowego Podwykonawcy, powierzenie określonego zakresu Podwykonawcy lub zmiany zakresu części prac powierzonych Podwykonawcy – z zachowaniem trybu postępowania opisanego w § 4 niniejszej Umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-21 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://bochnia-gmina.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Termin realizacji zamówienia w przypadku gdy wykonawca będzie wykonywał obie CZĘŚCI wynosi 5 miesięcy od dnia podpisania umowy.2. Wraz z ofertą - Załącznikiem Nr 1 – Formularz ofertowy wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: - Załącznik Nr 2 – Oświadczenie z art. 125 ust.1 -Kosztorysy uproszczone sporządzone przez Wykonawcę zgodnie z załączonymi przedmiarami robót dla danej CZĘŚCI;-Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru) lub wskazanie w formularzu ofertowym strony internetowej z której zamawiający sam uzyska te dokumenty lub informacje; -odpowiednie pełnomocnictwa, wymagane postanowieniami niniejszego Rozdziału ust.5;-oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wskazujące, które roboty i usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (jeżeli dotyczy) - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;-zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia niezbędnych zasobów wykonawcy (jeżeli dotyczy) - wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 6 do SWZ.
2021-05-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.