eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Pomorski Uniwersytet Medyczny w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288886

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rybacka 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-204

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: (91) 81-32-611, (91) 48-00-779

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/850767

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie oraz na terenie przyległym do budynków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3744b9ea-8468-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00046466

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00418325/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa sprzątania w jednostkach PUM na terenie SPSK 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00526710

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-240/40/TP2/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 926986,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania i utrzymania porządku oraz świadczenie innych usług związanych z utrzymaniem czystości w budynkach PUM oraz na terenie przyległym do budynków.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje także zapewnienie środków czystości i higienicznych i innych np. nasion traw, nawozów, środków do oprysków itp. niezbędnych do prawidłowego i należytego świadczenia usługi, w budynkach PUM oraz na terenie przyległym do budynków.
3. Usługi świadczone będą na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1.
4. Niniejsze zamówienie obejmuje realizację usług określonych w 4 zadaniach.
5. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania I jest realizacja prac na powierzchniach wszystkich wymienionych w punkcie 1 pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się w budynku Centrum Nowych Technologii Medycznych Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, a także na terenie do tego budynku przylegającym oraz 6 sal dydaktycznych na I piętrze w budynku Centrum Diagnostyki i Leczenia Nowotworów Dziedzicznych zlokalizowanych na obszarze Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1.
6. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania II jest realizacja prac na powierzchniach wskazanych w punkcie 1 pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się na IV piętrze budynku A, V piętrze budynku B oraz Sali im. J. Węgierki (z zapleczem i szatnią), zlokalizowanych na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1.
7. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania III jest realizacja prac na powierzchniach wskazanych w punkcie 1 pomieszczeń, korytarzy i klatek schodowych znajdujących się w budynku Zakładu Patomorfologii Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie zlokalizowanego na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1 oraz na terenie bezpośrednio z nim sąsiadującym.
8. Przedmiotem zamówienia w ramach Zadania IV jest realizacja usługi wysokościowej mycia okien, naświetli oraz przeszkleń w lokalizacjach na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Klinicznego Nr 1 PUM w Szczecinie przy ul. Unii Lubelskiej 1.
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak również szczegółowy zakres czynności określony jest dla każdego zadania w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
10. Zakres zamówienia.
1) Zamawiający przewiduje realizację zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej swz;
2) Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia przewiduje możliwość zwiększenia zakresu świadczenia o 10% lub zmniejszenia zakresu świadczenia o 10%, co oznacza, że gwarantowaną wielkością zamówienia jest 90% zakresu ujętego w opisie przedmiotu zamówienia;
3) W przypadku konieczności ograniczenia przedmiotu zamówienia w trakcie realizacji zamówienia np. zmniejszenia sprzątanej powierzchni/terenu zewnętrznego, podstawą ustalenia zmniejszonego wynagrodzenia ryczałtowego będzie cena cząstkowa dotycząca ograniczanej powierzchni lub czynności wskazana w ofercie, pomnożona przez wielkość ograniczanej powierzchni lub czynności, chyba że zmniejszenie obejmowało będzie zakresem całe Zadanie w ramach zamówienia, wówczas opłata ryczałtowa zostanie zmniejszona o kwotę, jaka podana zostanie przez Wykonawcę w ofercie na realizację tego Zadania.
4) W przypadku przekazania Wykonawcy dodatkowej powierzchni do sprzątania lub dodatkowych czynności opłata ryczałtowa będzie ustalana na podstawie cen jednostkowych podanych w ofercie Wykonawcy dla zadania odpowiadającego specyfice przekazywanej dodatkowo powierzchni lub prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77342000-9 - Przycinanie żywopłotów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1048862,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1056504,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1048862,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma Handlowo-Usługowa „Thomas” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa „Thomas” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 851-321-31-65

7.3.3) Ulica: ul. Lubieszyńska 34

7.3.4) Miejscowość: Mierzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 72-006

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1048862,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-01 do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.