eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8934308a-59a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046423

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi sprzątania - siedziby KOWR OT w Opolu oraz archiwum zakładowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310411/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.32.2021.U

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152362,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Kompleksowe utrzymanie czystości:
1) w siedzibie Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6, o powierzchni całkowitej: 2.689,20 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 1.548,00 m2, powierzchnia ruchu 519,80 m2, powierzchnia pozostała 122,80 m2, powierzchnia pomieszczeń po byłym archiwum (piwnica) 498,60 m2 .
 Powierzchnia podstawowa obejmuje: pokoje biurowe, sekretariat, gabinety dyrektorów
i kierowników, kancelarię, salę konferencyjną.
 Powierzchnia ruchu obejmuje: korytarze, klatki schodowe, recepcję, przedsionek (wykładzina PCV, wykładzina typ „tarkett”, płytki gresowe, panele).
 Na pozostałą powierzchnię składają się pomieszczenia pomocnicze tj. serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, aneksy kuchenne, toalety.
 Powierzchnia pomieszczeń po byłym archiwum obejmuje pomieszczenia w piwnicy budynku (jednokrotna usługa sprzątania).
2) w budynku Archiwum Zakładowego Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6, o całkowitej powierzchni 644,24 m2, w tym:
 powierzchnia podstawowa (pomieszczenia biurowe) 74,67 m2,
 powierzchnia magazynowa 526,36 m2,
 powierzchnia ruchu 32,40 m2,
 pozostała powierzchnia (toaleta, aneks socjalny, wymiennikownia c.o.) 10,81 m2.
2. Charakterystyka obiektów podlegających kompleksowemu utrzymaniu czystości:
1) budynek biurowy (siedziba): 5 kondygnacyjny. Obiekt wyposażony w system ostrzegania
o pożarze, system monitoringu wizyjnego bramy wjazdowej na parking wewnętrzny i holu przy dyżurce ochrony, system kontroli dostępu, windę osobową (dojazd windą do 3 piętra),
2) budynek Archiwum Zakładowego: 3 kondygnacyjny. Obiekt wyposażony w system ostrzegania o pożarze, system monitoringu wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, windę towarową. Obiekt nie jest wyposażony w windę osobową.
3. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług, zgodnie z opisem, zakresem i częstotliwością określną w SWZ w ust. 4.1. pkt 3; 4. Szczegółowe zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych sprzątaniem stanowi załącznik nr 1a do SWZ stanowiący również załącznik do umowy zatytułowany: „Zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych sprzątaniem w ramach kompleksowego utrzymania czystości
w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6 i budynku Archiwum Zakładowego”. 8. Zakres kompleksowego sprzątania obejmuje także dostarczanie, na koszt Wykonawcy,
w szczególności środków czystości i artykułów higienicznych itp. wyszczególnionych w SWZ w ust. 4.1. pkt 8; 16. Zamówienie ma być wykonywane przez co najmniej 4 pracowników Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w wymiarze co najmniej 1/2 czasu pracy – wymóg dotyczy każdego pracownika.
4.4. Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137433,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137433,48 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoenergia Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542688479

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 9-11/23

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-862

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137433,48 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.