Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00310411/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddział zamawiającego: ODDZIAŁ TERENOWY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 36784953800113
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-068
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.opole@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa osoba prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań w zakresie wdrażania i stosowania instrumentów wsparcia rolnictwa, gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR oraz budynku Archiwum Zakładowego KOWR OT Opole mieszczących się w Opolu przy ulicy 1 Maja 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8934308a-59a4-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046423
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011465/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi sprzątania - siedziby KOWR OT w Opolu oraz archiwum zakładowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00310411/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP.WOP.ZP.32.2021.U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152362,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
1. Kompleksowe utrzymanie czystości:
1) w siedzibie Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6, o powierzchni całkowitej: 2.689,20 m2, w tym: powierzchnia podstawowa 1.548,00 m2, powierzchnia ruchu 519,80 m2, powierzchnia pozostała 122,80 m2, powierzchnia pomieszczeń po byłym archiwum (piwnica) 498,60 m2 .
Powierzchnia podstawowa obejmuje: pokoje biurowe, sekretariat, gabinety dyrektorów
i kierowników, kancelarię, salę konferencyjną.
Powierzchnia ruchu obejmuje: korytarze, klatki schodowe, recepcję, przedsionek (wykładzina PCV, wykładzina typ „tarkett”, płytki gresowe, panele).
Na pozostałą powierzchnię składają się pomieszczenia pomocnicze tj. serwerownia, pomieszczenia gospodarcze, aneksy kuchenne, toalety.
Powierzchnia pomieszczeń po byłym archiwum obejmuje pomieszczenia w piwnicy budynku (jednokrotna usługa sprzątania).
2) w budynku Archiwum Zakładowego Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Opolu przy ulicy 1 Maja 6, o całkowitej powierzchni 644,24 m2, w tym:
powierzchnia podstawowa (pomieszczenia biurowe) 74,67 m2,
powierzchnia magazynowa 526,36 m2,
powierzchnia ruchu 32,40 m2,
pozostała powierzchnia (toaleta, aneks socjalny, wymiennikownia c.o.) 10,81 m2.
2. Charakterystyka obiektów podlegających kompleksowemu utrzymaniu czystości:
1) budynek biurowy (siedziba): 5 kondygnacyjny. Obiekt wyposażony w system ostrzegania
o pożarze, system monitoringu wizyjnego bramy wjazdowej na parking wewnętrzny i holu przy dyżurce ochrony, system kontroli dostępu, windę osobową (dojazd windą do 3 piętra),
2) budynek Archiwum Zakładowego: 3 kondygnacyjny. Obiekt wyposażony w system ostrzegania o pożarze, system monitoringu wizyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system kontroli dostępu, windę towarową. Obiekt nie jest wyposażony w windę osobową.
3. W ramach realizacji Przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług, zgodnie z opisem, zakresem i częstotliwością określną w SWZ w ust. 4.1. pkt 3; 4. Szczegółowe zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych sprzątaniem stanowi załącznik nr 1a do SWZ stanowiący również załącznik do umowy zatytułowany: „Zestawienie powierzchni pomieszczeń objętych sprzątaniem w ramach kompleksowego utrzymania czystości
w budynku siedziby Oddziału Terenowego KOWR w Opolu przy ul. 1 Maja 6 i budynku Archiwum Zakładowego”. 8. Zakres kompleksowego sprzątania obejmuje także dostarczanie, na koszt Wykonawcy,
w szczególności środków czystości i artykułów higienicznych itp. wyszczególnionych w SWZ w ust. 4.1. pkt 8; 16. Zamówienie ma być wykonywane przez co najmniej 4 pracowników Wykonawcy zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w wymiarze co najmniej 1/2 czasu pracy – wymóg dotyczy każdego pracownika.
4.4. Pozostałe wymogi i sposób wykonania zamówienia oraz prawa i obowiązki Stron zostały określone
w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137433,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137433,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ekoenergia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542688479
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 9-11/23
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-862
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137433,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup, dostawa i montaż stołu operacyjnego dla potrzeb Bloku Operacyjnego.
- Zakup i dostawa żywienia medycznego.
- "Usługi przesyłu danych sygnału emitowanego do nadajników"
- Zakup osobowego samochodu hybrydowego dla KOWR OT w Opolu.
- Usługa w zakresie transportu sanitarnego na terenie miasta Opola oraz poza granicami miasta Opola
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Sulików"
- Świadczenie usługi sprzątania w nieruchomości w Teresinie w 2024 r. - II
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- usługi sprzątania pomieszczeń i posesji TVP S.A. w likwidacji Oddziału Terenowego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie WFOŚiGW w Poznaniu
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.