eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 2 zadania.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - w podziale na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6a4dec9-71fd-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007432/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa materiałów do realizacji przez uczniów projektów zawodoznawczych w podziale na dwie części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Zawodowa 18”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00009203/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.2.22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 24944,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:
L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1 Przekaźnik CKF-B 3



2 Wyłącznik różnicowoprądowy jednofazowy 30mA 3



3 Wyłącznik nadprądowy 1P 6A 3


4 Wyłącznik nadprądowy 1P 16A 3


5 Lampka modułowa 3-kolorowa 3
6 lampka modułowa kontrolna zielona 3
7 Lampka modułowa kontrolna czerwona 3
8 przycisk sterowniczy podwójny modułowy 3




9 przełącznik przyciskowy modułowy 6


10 przełącznik przyciskowy 1nc modułowy 6


11 stycznik mocy 9A 3P 230V AC 50Hz 1Z 1R LC1D09 9




12
silnik 0,18 – 1,5 kW , obr. 970 – 1425
400/690V gwiazda-trójkąt
3


13 wtyczka 3 fazowa 3


14 przekaźnik rozruch gwiazda-trójkąt 3

15 przekaźnik czasowy 3

16 przewody LGy 1x1,5mm2 czarne 50m 1



17 przewody LGy 1x1,5mm2 czerwone 50m 1



18 łącznik sterowania roletami góra-dół 4


19 przewód YDY okrągły 3x1,5mm2 50m 1


20 roleta zewnętrzna z napędem elektrycznym 2





21 miernik tablicowy: woltomierz amperomierz watomierz AC 230v 5



22 przewód OMY 3x1,5mm2 20m 1


23 wyłącznik różnicowo-prądowy 25A 30mA 5


24 wyłącznik różnicowo-prądowy 20A 30mA 5


25 wyłącznik różnicowo-prądowy 16A 30mA 5


26 wyłącznik nadprądowy B10 jednofazowy 10


27 wyłącznik nadprądowy 16A jednofazowy 10


28 taśma LED RGB z pilotem 5m 1


29 wytwornica dymu 500W 1


30 regulator ładowania 12V z 2 portami USB 2


31 akumulator żelowy 12V 55-60 Ah 2

zwanych dalej „materiałami”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do swz („OPZ – materiały elektryczne”).

3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 1 do swz (o ile dotyczy).

4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.

5. Dostarczone materiały muszą spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa oraz zużycia energii określone w obowiązujących przepisach polskiego prawa.

6. Dostarczone materiały muszą posiadać wymagane certyfikaty (jeżeli dotyczy) i deklaracje zgodności CE.

7. Zamawiający informuje, iż dla wyspecyfikowanych materiałów, podane w Załączniku nr 1 do swz ich parametry są wartościami minimalnymi, służącymi wyłącznie określeniu jego cech technicznych i jakościowych.

8. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie przez Wykonawcę wyspecyfikowanych materiałów o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych, niż wskazane w Załączniku nr 1 do swz.

9. Przy dostawie materiałów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.

10. Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu zamówienia aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.

11. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone materiały na okres minimum 12, 18 lub 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru materiałów, w zależności od treści złożonej przez niego oferty.
UWAGA: termin gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.

12. Materiały dostarczone będą do siedziby Zamawiającego, tj. do Zespołu Szkół Nr 18 we Wrocławiu przy ul. Młodych Techników 58 – transportem zapewnionym przez Wykonawcę wraz z rozładunkiem i dostarczeniem tego wyposażenia w miejsce (pomieszczenia w siedzibie Zamawiającego), wskazane przez Zamawiającego bezpośrednio na etapie dostawy.

13. Koszt dostarczenia materiałów ponosić będzie Wykonawca.

14. Planowany termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 21 dni od dnia zawarcia umowy.

15. Dostawa materiałów nastąpi w godzinach 8:00-15:00, w dni robocze od poniedziałku do piątku.

16. Wykonawca zobowiązany będzie do zawiadomienia Zamawiającego, z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem, o planowanym terminie dostawy materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 8812,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów elektrycznych do realizacji Projektów Zawodoznawczych, tj.:



L.p. Nazwa Pomocy Dydaktycznej Ilość sztuk
1. Rura miedziana miękka 3/8” x 1,0 50m 1


2. Beczka ze stali kwasoodpornej 30 litrów 1


3. Chłodnica szklana spiralna min 500mm 1




4. Chłodnica ze stali kwasoodpornej min 400mm 1


5. Elektrolizer komplet 1


6. Manometr z gwintem ¼” 5


7. Termometr zegarowy bimetaliczny z gwintem ¼” 5


8. Przepływomierz ½” 4


9. Przepływomierz 1” 4


10. Grzałka nierdzewne 1500-2000W 5/4” 2


11. Sterownik regulator do grzałki 2


12. Termometr elektroniczny cyfrowy z sondą 10


13. Rura karbowana DN16 w izolacji EPDM o grubości 13 mm 25m 1


14. Kabel PV1-F 6mm2 100m 1


15. Konektory MC4 komplet 20


16. Rura miedziana miękka 3/8” x 1,0 25m 1


17. Rura miedziana miękka 1/4” x 1,0 25 m 1


18. Izolacja kauczukowa na rurę 3/8” 50m 1


19. Izolacja kauczukowa na rurę 1/4” 50m 1


20. Narzutki 3/8” 30


21. Narzutki 1/4” 30


22. Klimatyzator split 3,5kW z zestawem montażowym 1





23. Zawór odcinający kulowy 1/4" lutowany 1
24. Zawór elektromagnetyczny 1/4" lutowany 1
25. Filtr odwadniacz 1/4" lutowany 1
26. Wziernik cieczy 1/2" lutowany 1
27. Amortyzator drgań 3/4" absorber (anakonda) tłumik drgań 1
28. Zawór zwrotny skręcany 1/4 " 1
29. Separator cieczy lutowany 3/4" 1
30. Zawór bezpieczeństwa 12 bar 1
31. Kapilara z dwoma nakrętkami 1/4", łącznik ciśnieniowy 1.5 m 1
32. Termostatyczny zawór rozprężny R134a +15/-30 1
33. Elektroniczny zawór rozprężny 1
34. Termostat przeciwzamrożeniowy 1
35. Termostat chłodziarki 1
36. Presostat mechaniczny podwójny wysokiego i niskiego ciśnienia z automatycznym resetem 1
37. Filtr odwadniacz do urządzeń chłodniczych 13,5 g do urządzeń chłodniczych 6mm x 6mm + zaworek AVX uniwersalny lodówkowy 1
38. Panel fotowoltaiczny o mocy nie mniejszej niż 310 Wp 2


39. Kabel solarny czarny 4mm2 25m 2


40. Kabel solarny czerwony 4mm2 25m 2


41. Kanał spiro d 160 6m 1
42. Kanał spiro d 125 6m 1
43. Kanał spiro d 200 3m 1
44. Trójnik T 125-125-125 4
45. Trójnik T 160-160-160 4
46. Kolano d 125 90° 4
47. Kolano d 160 90° 4
48. Kolano d 200 90° 4
49. Kolano d 125 45° 4
50. Kolano d 160 45° 4
51. Kolano d 200 45° 4
52. Czerpnia / Wyrzutnia ścienna d 200 2
53. Anemostat nawiewny d 125 4
54. Anemostat wywiewny d 125 4
55. Anemostat nawiewny d 160 4
56. Anemostat wywiewny d160 4
57. Kanał flex 125 bez izolacji 10m 1
58. Przepustnica d 125 4
59. Przepustnica d 160 4
60. Rury miedziane freonowe w kręgach 1/2" 25m 1
61. Rury miedziane freonowe w kręgach 1/4" 25m 1
62. Rury freonowe w kręgach 3/8" 25m 1
63. Mata izolująca samoprzylepna 20 mm 15m2 1
64. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 1/4" grubość otyliny 7-10 mm 25m 1
65. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 3/8" grubość otyliny 7-10 mm 25m 1
66. Izolacja kauczukowa do przewodów freonowych na rozmiar 1/2" grubość otyliny 7-10 mm 25m 1
67. Przewód instalacyjny YDY-ŻO 5x1 750V 15m 1
68. Przewód linka ETU-OMY 3x1 500V 15 m 1
69. Przewód ekranowany LiYCY 4x0,75 mm² 300/300V 30m 1
70. Konsola montażowa 30x30 długość 350-500 mm 10
71. Obejmy d 200 8
72. Obejmy d 160 8
73. Obejmy d 125 8
74. Taśma aluminiowa 70-100 mm szerokości 4
75. Taśma izolacyjna kauczukowa 50 mm 4
76. Wentylator kanałowy d 200 Vmax=1000 m3/h 1

zwanych dalej „materiałami”.

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do swz („OPZ – Materiały Chłodniczo-Klimatyzacyjne”).

3. Do materiałów muszą być dołączone wszystkie akcesoria i wyposażenie dodatkowe wskazane w Załączniku nr 2 do swz (o ile dotyczy).

4. Dostarczone materiały muszą być fabrycznie nowe, kompletne, nieużywane, nieregenerowane, nienaprawiane, wolne od wad i usterek fizycznych oraz prawnych, a także obciążeń osób trzecich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

4.5.5.) Wartość części: 16101,76 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej (tj. oferty Wykonawcy Supply24 Sp. z o.o., cena: 18 991,20 zł brutto), przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie zamówienia (tj. 10 876,48 zł brutto), a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na wskazanej powyżej podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18991,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26528,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm., zwanej dalej „ustawą Pzp”), informuje o unieważnieniu postępowania na dostawa materiałów do realizacji przez uczniów Zespołu Szkół nr 18 we Wrocławiu projektów zawodoznawczych - dla Zadania 2, w konsekwencji uchylenia się od podpisania umowy przez wybranego w tym postępowaniu Wykonawcę.

Uzasadnienie faktyczne

W przedmiotowym postępowaniu, w dniu 27.01.2022r., w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego, Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty, tj. oferty Wykonawcy Supply24 Sp. z o.o., z/s: pl. Solny 14A/3, 50-062 Wrocław (kwota brutto: 28 999,71 zł brutto).
W dniu 27.01.2022r., Zamawiający zaprosił wybranego Wykonawcę do podpisania umowy, przekazując umowę do podpisania (email) i wyznaczając termin na jej podpisanie (i odesłanie do Zamawiającego), do dnia 01.02.2022r.
Wykonawca nie podpisał umowy w wyznaczonym terminie, a w dniu 02.02.2022r., pisemnie poinformował Zamawiającego (email), że nie jest w stanie podpisać umowy dla Zad. 2 ze względu na brak dostępności zaoferowanych towarów.

Wobec powyższego oraz wobec faktu, iż do przedmiotowego postępowania złożona została tylko oferta (Supply24 Sp. z o.o.), Zamawiający zmuszony jest postępowanie dla Zadania 2 unieważnić na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy w związku z art. 263 ustawy.


Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać ofertę najkorzystniejszą albo unieważnić postępowanie.
W przedmiotowym postępowaniu złożono tylko jedną ofertę, wobec czego Zamawiający nie ma możliwości dokonania wyboru drugiej oferty.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego kończyć się powinno albo zawarciem umowy w sprawie zamówienia albo jego unieważnieniem. Ustawa Pzp nie przewiduje innej formy zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania dla Zadania 2, na wskazanej powyżej podstawie prawnej.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28999,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28999,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Postępowanie dla Zadania 2 zostało ostatecznie unieważnione z uwagi na odmowę zawarcia umowy przez wybranego uprzednio Wykonawcę.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.