eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubasz › Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 11 ton



Ogłoszenie z dnia 2021-05-05


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00046286 z dnia 2021-05-05

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 11 ton

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301954643

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stajkowska 23

1.5.2.) Miejscowość: Lubasz

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-720

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672556070

1.5.8.) Numer faksu: 672556070

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gzk-lubasz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: gzk-lubasz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://gzk-lubasz.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka prawa handlowego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 11 ton

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b792888-8d59-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00046286

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00023774/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZK.3211.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 634805,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 11 ton.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:1) Samochód ciężarowy z zabudową śmieciarki dwukomorowej o ładowności 11 ton.a) podwozie:- podwozie trzyosiowe,- rok produkcji 2008 lub młodszy,- skrzynia biegów półautomatyczna bez pedału sprzęgła lub automatyczna,- moc silnika 300 KM, pojemność 8000 – 9000 cm,- norma emisji spalin min. Euro 4,- zawieszenie na poduszkach powietrznych, oś tylna podnoszona i skrętna,- blokada tylnego mostu,- koła 22,5 cala,- przebieg do 250.000 km – udokumentowany,- dopuszczalna administracyjna masa całkowita min. 26000 kg,- dopuszczalna konstrukcyjna masa całkowita min. 26000 kg,- ładowność administracyjna min. 10500 kg,- ładowność konstrukcyjna min. 11000 kg,- ABS,- kontrola trakcji,- tempomat obsługiwany z kierownicy,- elektrycznie sterowane szyby,- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,- klimatyzacja,- fabryczne radio CD sterowane z kierownicy,- kamera wsteczna z 7 calowym wyświetlaczem LCD lub większym,- kabina dzienna 3 miejscowa,- podgrzewany fotel kierowcy,- pojazd wypiaskowany i pomalowany,- kabina w kolorze białym RAL 700, zabudowa pomarańczowa RAL 2008,- kabina wyposażona fabrycznie w trzy miejsca siedzące z pasami bezpieczeństwa,b) zabudowa:- zabudowa 14-16 m³,- dwukomorowa (podzielona 1/3, 2/3),- dwie niezależne płyty wypychowe,- jeden odwłok podzielony, zabudowa wyprodukowana w 2008 roku lub później,- prasa ze zgniotem liniowym x 4,- niski zasyp przystosowany do opróżniania pojemników 110-360 l do małej komory i 110 – 1100 l do dużej komory,- 2 stopnie dla ładowaczy,- nominalna masa załadunkowa 11000 kg,- wyposażenie w światła ostrzegawcze.c) wyposażenie dodatkowe:- koło zapasowe,- trójkąt ostrzegawczy,- apteczka,- gaśnica,- podnośnik min. 10000 kg udźwigu,- klucz do kół.Dostawa nie później niż do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.Pojazd będzie objęty 6 miesięczną gwarancja - na pojazd i zabudowę. Jest to minimalny okres gwarancji, Wykonawca może go przedłużyć. 2) Zabudowy śmieciarek 11 ton powinny pochodzić od tego samego producenta. 3) Pojazdy, tj. podwozie wraz z zabudową i wyposażeniem dodatkowym w osprzęt wymienione winny być w 100 % sprawne, kompletne, zarejestrowane w Polsce zgodnie z przeznaczeniem użytkowym. 4) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na swój koszt i własne ryzyko na adres Zamawiającego – Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Lubaszu, ul. Stajkowska 13, 64-720 Lubasz, gdzie dokona rozruchu i przeszkolenia pracowników z obsługi sprzętu. 5) Pojazd nie może posiadać napisów reklamowych, czy też oznaczenia innej firmy, z wyłączeniem oznaczeń producenta sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia oględzin zaoferowanych przez Wykonawcę pojazdów. Zaoferowane pojazdy musza znajdować się fizycznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 6) Dostawca gwarantuje, że pojazdy będące przedmiotem zamówienia są wolne od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. 7) W dniu odbioru przedmiotowego sprzętu dostawca przekaże Zamawiającemu dokumenty określające warunki serwisowania gwarancyjnego i pogwarancyjnego, instrukcje obsługi. 8) Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu standardu.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym (nie znaczy, że identyczne opisywanym), a więc przykładowo takie, które spełniają te same funkcje przy zastosowaniu innej technologii. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji w celu wykazania równoważności Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów takich jak deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, certyfikaty, karty techniczne, projekty warsztatowe czy wykonawcze itp. lub innych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań wskazanych w SWZ, których wybór leży po stronie Wykonawcy.Dopuszczenie w SWZ rozwiązania równoważnego nie oznacza, iż inne zaproponowane w ramach tej równoważności dostawy, ma spełniać wszystkie parametry konkretnego urządzenia, określonego producenta, przyjęte przez projektanta. Wykazanie równoważności nie polega również na dowodzeniu, że zaoferowany produkt jest lepszy, lub że nie jest gorszy niż ten, którego wymaga zamawiający, ale że umożliwia uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku użycia w SWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w SWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w Ofercie (załącznik nr 1 do SWZ) i w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach oznakowania oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w SWZ lub załącznikach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”.3. Gwarancja:Pojazdy będą objęte 6 miesięczną gwarancją - na pojazd i zabudowę. Jest to minimalny okres gwarancji, Wykonawca może go przedłużyć. 4. Warunki finansowania - podstawowe warunki leasingu:1) waluta umowy leasingu – PLN,2) wpłata wstępna – do 5 % ceny netto – kryterium punktowane w SWZ,3) rodzaj leasingu – operacyjny,4) okres finansowania – 60 miesięcy,5) raty leasingowe – miesięczne,6) rata leasingowa obejmuje kapitał i odsetki,7) ubezpieczenie – Zamawiający ubezpiecza i ponosi koszty ubezpieczenia,8) kwota wykupu – 1% wartości przedmiotu leasingu płatna na końcu okresu leasingu, pod warunkiem spłacenia przez Zamawiającego wszelkich należności wynikających z umowy leasingu, 5. Zamawiający nie przewiduje kluczowych zadań w ramach postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 780810,50

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 780810,50

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 780810,50

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europejski Fundusz Leasingowy S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657

7.3.3) Ulica: Legnicka 48 bud. C-D

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-202

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

SPEC-TRUCK s.c. Maciej Stachowiak, Maciej Tomaszewski ul. Nowa 24, 64-720 Lubasz, w zakresie dostawy przedmiotu zamówienia - dwóch środków transportowych typu śmieciarka dwukomorowa o ładowności 11 ton


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 780810,50

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

2021-05-05 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.