eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Świadczenie usług ochrony mienia dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu



Ogłoszenie z dnia 2022-02-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony mienia dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280562301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakusa 13-16

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 55 234 10 75

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zzm-elblag.bip.gov.pl/search/publiccontracts/, https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Utrzymanie zieleni miejskiej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony mienia dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88c4dd8-67c5-11ec-ae77-fe331fedffdc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00046233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002404/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY DLA ZARZĄDU ZIELENI MIEJSKIEJ W ELBLĄGU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00333124/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NK.2501.1.5.2021.KD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 146836,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usług ochrony mienia Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu przy ul. Krakusa 13-16 oraz usług dozoru dwóch bram wjazdowych wraz z przyległym terenem na Cmentarzu Komunalnym Dębica w Elblągu przy ul. Łęczyckiej.
1) Świadczenie usług ochrony mienia Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu przy ul. Krakusa 13-16 polega na:
a) ochronie fizycznej nieruchomości oraz ruchomości stanowiących mienie Zarządu Zieleni Miejskiej w Elblągu przy ul. Krakusa 13-16 w celu zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem bądź innymi zdarzeniami mogącymi ujemnie wpłynąć na stan mienia Zamawiającego oraz niedopuszczenie do wstępu osób nieuprawnionych na teren Zamawiającego,
b) wykorzystaniu elektronicznego systemu kontroli obchodów/patroli pracowników Wykonawcy w 3 punktach na terenie Zamawiającego, który pozwala na potwierdzenie odbytego obchodu/patrolu w wyznaczonym terminie i miejscu,
c) zapewnieniu wsparcia grupy interwencyjnej w przypadku działań wymagających wzmacniania ochrony.
Świadczenie usług ochrony mienia Zamawiającego, znajdującego się w Elblągu przy ul. Krakusa 13-16, realizowane będzie w ilości nie większej niż 7 093 godzin (słownie: siedem tysięcy dziewięćdziesiąt trzy godziny).
2) Świadczenie usług dozoru dwóch bram wjazdowych na Cmentarzu Komunalnym Dębica w Elblągu przy ul. Łęczyckiej polegający na regulacji/kontroli ruchu pojazdów na terenie Cmentarza Komunalnego Dębica w Elblągu przy ul. Łęczyckiej w celu:
a) zapobiegania nielegalnemu wwozowi wszelkiego rodzaju odpadów,
b) zapobiegania wwozowi materiałów budowlanych przez osoby i podmioty nieposiadające odpowiedniego zezwolenia,
c) zapobiegania wwozowi nagrobków przez osoby i podmioty nieposiadające odpowiedniego zezwolenia,
d) zapobiegania wjazdu pojazdów nieuprawnionych.
Świadczenie usług dozoru dwóch bram wjazdowych na Cmentarz Komunalny Dębica w Elblągu przy ul. Łęczyckiej realizowane będzie w ilości nie większej niż 3 480 godzin (słownie: trzy tysiące czterysta osiemdziesiąt godzin).
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szczegółowe warunki ich realizacji zawarte są w załącznikach nr 1 i 2 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na czas obowiązywania umowy posiadał dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (delikt + kontakt) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia związanej z przedmiotem zamówienia (OC) oraz obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony mienie i osób. Dokument potwierdzający zawarte ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) wraz z dowodem opłacenia składki, powinien zostać dostarczony najpóźniej przed dniem podpisania umowy.
Minimalna wymagana suma gwarancyjna – 1 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Zakres ubezpieczenia z powyższej polisy OC został zawarty § 9 wzoru umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
5) Zamawiający określa wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy:
a) Rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia:
czynności ochrony fizycznej mienia siedziby Zamawiającego tj. ul. Krakusa 13-16 oraz dozoru dwóch bram na Cmentarzu Dębica w Elblągu przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia.
b) Sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób:
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania w szczególności:
- oświadczenia zatrudnionego pracownika,
- oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
- poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
- innych dokumentów, w szczególności zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji;
zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedmiotowe oświadczenia lub dokumenty przedkłada Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych.
c) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań:
Uprawnienia: Wykonawca wraz z fakturą będzie składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących przy realizacji przedmiotowego zamówienia czynności wskazane przez Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób oraz danych osobowych tych osób, niezbędnych do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imion i nazwisk zatrudnionych pracowników, dat zawarcia umów o pracę, rodzaju umowy o pracę i zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy.

6) Zamawiający wymaga, że na potrzeby realizacji zamówienia w zakresie czynności wskazanych w pkt IV ppkt 2 SWZ będą zatrudnione (przez Wykonawcę lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę 4 osoby niepełnosprawne
w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.573 z późn. zm.), przez cały okres obowiązywania Umowy.
a) W przypadku zakończenia zatrudnienia osoby/osób niepełnosprawnych przed zakończeniem terminu realizacji Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zatrudnienia w to miejsce innej osoby niepełnosprawnej, tak aby wymóg określony w ust. 1 był spełniony przez cały okres realizacji Umowy.
b) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z fakturą składał Zamawiającemu oświadczenia swoje i podwykonawców o zatrudnianiu każdej z takich osób z powołaniem czasokresu zatrudnienia oraz wymiaru czasu pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładane określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji zamówienia określonej ilości osób niepełnosprawnych oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy.
c) W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.573 z późn. zm.), przez cały okres obowiązywania Umowy Zamawiający przewiduje możliwość żądania w szczególności: dokumenty potwierdzające niepełnosprawność tych osób tj. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii orzeczenia o niepełnosprawności
- zanonimizowanej w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji,
- z uwagi na wrażliwy charakter powyższych informacji Zamawiający zapewni poufność tych danych oraz uniemożliwi dostęp do nich przez osoby trzecie.
d) Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedmiotowe oświadczenia lub dokumenty przedkłada Zamawiającemu w ciągu 2 dni roboczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98341140-8 - Usługi dozorowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179446,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 270371,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183367,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEMLING SECURITY Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833016565

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 309

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-309

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podjazd grupy interwencyjnej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183367,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-31 do 2023-01-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.