Ogłoszenie z dnia 2024-01-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00027503/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
- 2024/BZP 00216337/01 - Wynik z dnia 2024-02-23
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usługi stałej bezpośredniej ochrony fizycznej mienia należącego
do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach i ochrony osób w budynkach Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzka Biblioteka Publiczna imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260003043
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Księdza Piotra Ściegiennego 13
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-033
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 413447074
1.4.8.) Numer faksu: 413445921
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wbp.kielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wbp.kielce.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00045779
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-01-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00027503
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 1) Przed zmianą:
90
Po zmianie:
100,00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
Udokumentowane doświadczenie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2) Przed zmianą:
inne.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Waga (pkt) (Kryterium 2) Przed zmianą:
10
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia uzyskaną zgodnie
z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług odpowiadających swym zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia opisanemu
w niniejszej SWZ z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż te usługi zostały wykonane należycie; za zakres niezbędny do spełnienia warunku posiadania wiedzy
i doświadczenia Zamawiający uzna usługę wykonaną przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia w instytucjach obsługujących interesantów z zewnątrz, o powierzchni budynku przekraczającej 4 000 m2, trwającą nie krócej niż 12 kolejnych miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto miesięcznie;
3. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
a) w zakresie udokumentowania posiadanego potencjału technicznego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia
(tj. będących w dyspozycji Wykonawcy: systemu alarmu i napadu, pojazdów stanowiących wyposażenie mobilnego patrolu interwencyjnego, elektronicznego systemu kontroli obchodów, środków telekomunikacyjnych
i radiowych) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
b) w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zadania I
i II będą realizowane przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiadających ważne legitymacje pracowników ochrony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. z 2017 r. poz. 1307), wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej zapewniające bezpośrednie połączenie z firmą macierzystą
i Zamawiającym oraz możliwość wsparcia przez patrol interwencyjny. Osoby te powinny:
- być sprawne fizycznie, potrafić zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju na obiektach należących do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach;
- przedłożyć aktualne oświadczenie o niekaralności.
Połączenie systemu alarmu zainstalowanego u Zamawiającego z systemem Wykonawcy należy zrealizować przez kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego Wykonawcy.
4. Przedłożą wraz ze składaną ofertą oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z listą tych osób i podstawą dysponowania; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy ws. udzielenia zamówienia przekaże Zamawiającemu dokumenty (lub ich kopie poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę) dotyczące personelu zatrudnionego do wykonania zamówienia, o których mowa w Dziale VII pkt 3 lit. b niniejszej SWZ;
5. Zapewnią odpowiedni ubiór pracowników pełniących służbę w godzinach pracy Zamawiającego, który to ubiór musi być w nienagannym stanie;
6. Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, co potwierdzą poprzez przedłożenie wraz z ofertą opłaconej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 12 000 000 zł; w przypadku braku polisy Wykonawca przedłoży inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 12 000 000 zł.
7. Przedłożą wraz ze składaną ofertą oświadczenie, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO oraz oświadczenie o udzieleniu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 29 RODO, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się zapisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy - § 4.
9. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie wymaganych w SWZ i załączonych do oferty dokumentów.
Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia uzyskaną zgodnie
z przepisami obowiązującymi w tym zakresie;
2. Posiadają wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług odpowiadających swym zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia;
Zamawiający uzna warunek za spełniony wówczas, gdy Wykonawca przedłoży wraz z ofertą dokument potwierdzający, że zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) przynajmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim przedmiotem przedmiotowi zamówienia opisanemu
w niniejszej SWZ z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, iż te usługi zostały wykonane należycie; za zakres niezbędny do spełnienia warunku posiadania wiedzy
i doświadczenia Zamawiający uzna usługę wykonaną przez Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie niniejszego zamówienia w instytucjach obsługujących interesantów z zewnątrz, o powierzchni budynku przekraczającej 4 000 m2, trwającą nie krócej niż 12 kolejnych miesięcy, o wartości nie mniejszej niż 15 000 zł brutto miesięcznie (załącznik nr 4 do SWZ);
3. Dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
a) w zakresie udokumentowania posiadanego potencjału technicznego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą wykaz wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia
(tj. będących w dyspozycji Wykonawcy: systemu alarmu i napadu, pojazdów stanowiących wyposażenie mobilnego patrolu interwencyjnego, elektronicznego systemu kontroli obchodów, środków telekomunikacyjnych
i radiowych) wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami;
b) w odniesieniu do osób zdolnych do wykonania zamówienia - Zadania I
i II będą realizowane przez pracowników ochrony wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, posiadających ważne legitymacje pracowników ochrony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 29 czerwca 2017 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. z 2017 r. poz. 1307), wyposażonych w środki łączności bezprzewodowej zapewniające bezpośrednie połączenie z firmą macierzystą
i Zamawiającym oraz możliwość wsparcia przez patrol interwencyjny. Osoby te powinny:
- być sprawne fizycznie, potrafić zażegnać wszelkie próby wtargnięcia i zakłócenia spokoju na obiektach należących do Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej imienia Witolda Gombrowicza w Kielcach;
- przedłożyć aktualne oświadczenie o niekaralności.
Połączenie systemu alarmu zainstalowanego u Zamawiającego z systemem Wykonawcy należy zrealizować przez kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego Wykonawcy.
4. Przedłożą wraz ze składaną ofertą oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z listą tych osób i podstawą dysponowania; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed zawarciem umowy ws. udzielenia zamówienia przekaże Zamawiającemu dokumenty (lub ich kopie poświadczone za zgodność
z oryginałem przez Wykonawcę) dotyczące personelu zatrudnionego do wykonania zamówienia, o których mowa w Dziale VII pkt 3 lit. b niniejszej SWZ;
5. Zapewnią odpowiedni ubiór pracowników pełniących służbę w godzinach pracy Zamawiającego, który to ubiór musi być w nienagannym stanie;
6. Są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia, co potwierdzą poprzez przedłożenie wraz z ofertą opłaconej polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 12 000 000 zł; w przypadku braku polisy Wykonawca przedłoży inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 12 000 000 zł.
7. Przedłożą wraz ze składaną ofertą oświadczenie, o wypełnieniu obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO oraz oświadczenie
o udzieleniu upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, o którym mowa w art. 29 RODO, zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ.
8. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się zapisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów i oświadczeń, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy - § 4.
9. Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie wymaganych w SWZ i załączonych do oferty dokumentów.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3. Zamawiający przewiduje zmiany umowy Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
Po zmianie:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-01-25 11:00
Po zmianie:
2024-01-31 11:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-01-25 12:00
Po zmianie:
2024-01-31 12:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-02-23
Po zmianie:
2024-02-29
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Remont budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Kielcach
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem i konfiguracją
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w drodze wewnętrznej przy ul. Prostej w Kielcach
- Zakup platformy do monitorowania parametrów hemodynamicznych na potrzeby Działu Anestezjologii i Intensywnej Terapii Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach. IZP.2411.128.2024.AJ
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie kompleksowych usług w zakresie ochrony, w tym konwojowanie wartości pieniężnych Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kutnie"
- Świadczenie usługi fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Świadczenie usług całodobowej ochrony budynków, terenu wokół budynku i parkingu należących do posesji "Konwersja Energii i Źródła Odnawialne" Centrum Badawczego PAN
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w obiektach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Śródmieścia we Wrocławiu.
- Całodobowa, stała, bezpośrednia, fizyczna ochrona osób i mienia, monitoring sygnałów alarmowych, interwencja samochodowej grupy interwencyjnej
- ZP. 261.2. 2024Fizyczna ochrona ludzi i mienia budynku Sądu Okręgowego w Gliwicach ul. Kościuszki 15 i budynku Sali karnej przy Sądzie Okręgowym w Gliwicach
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.