Ogłoszenie z dnia 2022-02-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00339293/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY SZPITAL KLINICZNY IM. PROF. ADAMA GRUCY CENTRUM MEDYCZNEGO KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000290156
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konarskiego 13
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spskgruca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spskgrucy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spskgruca.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5b58481-696e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00339293/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.26.130.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego osób, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, wymagających specjalnych warunków transportu,
2. Wymagania w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Pojazdy do transportu pacjentów muszą spełniać normę: min -PN- EN 1789 +A– min „Typ A: ambulans do transportu pacjentów - ambulans drogowy skonstruowany i wyposażony do transportu pacjentów”, co, do których nie przewiduje się, że zostaną pacjentami w stanie nagłego zagrożenia zdrowotnego.
2) Zamawiający wymaga minimum dwóch pojazdów do realizacji transportów
3) Pojazdy muszą posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną, odpis homologacji)
4) Pojazdy muszą posiadać zaświadczenie (stacji kontroli pojazdów upoważnionej do przeprowadzania badań technicznych pojazdów) o przeprowadzeniu badań technicznych przed dopuszczeniem do ruchu pojazdu uprzywilejowanego zgodnie z ustawą o ruchu drogowym.
5) Transport odbywać się będzie w składzie kierowca pojazdu uprzywilejowanego + pomocnik (sanitariusz) – osoba do pomocy przy wnoszeniu,
6) Kierowca musi posiadać aktualne uprawnienia do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych zgodnie art. 106 ust 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierującymi pojazdami (Dz.U.z2015poz155 z późn.zm.)
7) Zamawiający wymaga minimum 2 kierowców z uprawnieniami do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych (zezwolenie do prowadzenia pojazdów uprzywilejowanych)
8) Zapewnienie ciągłość świadczonych usług w trakcie trwania umowy
9) Zapewnienie i odpowiedni nadzór merytoryczny nad prawidłowym wykonywaniem usług oraz wyznaczenie osoby do sprawowania nadzoru formalnego i merytorycznego nad prawidłowym wykonaniem umowy,
10) Wykonawca zobowiązany będzie do codziennego raportowania do Działu administracyjno- gospodarczego zleconych wyjazdów, (informacje: która komórka zleciła wyjazd oraz liczba przejechanych kilometrów)
11) Usługi z zakresu transportu sanitarnego, obejmują również przewóz dokumentacji związanej z przedmiotem transportu.
12) Wykonawca zobowiązany jest zachować w tajemnicy wszystkie informacje, w tym medyczne uzyskane w trakcie realizacji usługi
13) Wykonawca będzie realizował przedmiot niniejszej umowy na własne ryzyko i odpowiedzialność
14) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zawartej umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem świadczeń objętych umową z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł.
15) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ubezpieczenia, przez okres trwania usługi, o którym mowa w pkt. 14)
16) Podstawą dokonania przewozu będzie zlecenie dokonane w drodze zgłoszenia telefonicznego przez upoważnioną osobę z 60 minutowym wyprzedzeniem. Wykonanie przewozu nastąpi niezwłocznie lub w terminie wskazanym przez upoważnioną osobę ze strony zamawiającego.
17) Usługa realizowana będzie przez liczbę i rodzaj zespołów przejazdowych odpowiednio do zakresu i liczby zleconych usług.
18) Transport jednostek krwi odbywać się będzie w warunkach spełniających najwyższe standardy jakości, w przystosowanych do tego specjalnych pojemnikach medycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 16 października 2017 r. w sprawie leczenia krwią i jej składnikami w podmiotach leczniczych wykonujących działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne
19) Wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do przedstawienia kserokopii polisy ubezpieczenia na rodzaj działalności, w tym transport sanitarny.
20) Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania transportu w godzinach
- dni powszednie od godziny 15.00 do 7.00 rano
- dni wolne od pracy 24 godziny
- w sytuacjach pilnych potrzeb Zamawiającego, dopuszcza się zamówienie transportu w dni powszednie między 7.00- 15.00 z zachowaniem min 2 godzinnego czasu na dotarcie do Zamawiającego.
21) Transport pacjentów oraz materiałów biologicznych – 500 kilometrów na miesiąc (ryczałt) + stawka za km powyżej limitu kilometrów
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118670,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288447,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118670,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Luxury Medical Care Grzelak Krausse sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252314901
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-195
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LUXURY MEDICAL CARE GRZELAK KRAUSSE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
LUXURY MEDICAL CARE GRZELAK KRAUSSE SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118670,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa biblioteki taśmowej LT09 wraz z taśmami na potrzeby NCBJ OR POLATOM
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowej przebudowy pomieszczenia 305 na sanitariaty, kompleksowego remontu łazienki I piętra wraz z remontem instalacji sanitarnych ......
- Dostawa nowego autobusu do NCBJ ZTS w formie leasingu operacyjnego
- Dostawa mebli laboratoryjnych do NCBJ OR POLATOM w podziale na części
- Zakup i dostawa autobusu szkolnego przystosowanego do przewozu uczniów do szkół podstawowych prowadzonych przez Miasto Otwock.
- Dostawa gazów medycznych i spożywczych w butlach będących własnością Zamawiającego przez okres 36 miesięcy do SPSK im. prof. Aa Grucy CMKP w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych dla dzieci niepełnosprawnych w roku szkolnym 2024/2025
- Transport sanitarny typu "S" z lekarzem oraz pielęgniarką lub ratownikiem medycznym,
- 8/2024 "Usługa transportu sanitarnego karetką typu "S" i "P" dla pacjentów Szpitala Rejonowego im. dr. J. Rostka w Raciborzu"
- Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Warta Bolesławiecka do placówek oświatowych w Bolesławcu w roku szkolnym 2024/2025
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej nr 2 w Łęcznej przy ul. Szkolnej 53 i ul. M. Piłsudskiego 12, Przedszkola Publicznego nr 1 w Łęcznej i Przedszkola Publicznego nr 2 w Łęcznej-02.09-20.12.2024r.
- Obsługa transportu pacjentów Stacji Dializ
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.