eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2021-2022



Ogłoszenie z dnia 2021-05-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045520 z dnia 2021-05-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2021-2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158194742

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ratownictwa wodnego na pływalni krytej i odkrytej Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Stalowej Woli w latach 2021-2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a6641913-9b87-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045520

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00030987/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.15.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490833,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:1) wykonywanie usługi zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z pływalni krytej i odkrytej MOSiR w Stalowej Woli, zgodnie z wytycznymi ustalonymi umową oraz grafikami pracy dla obsady kadry ratowniczej Wykonawcy, 2) egzekwowanie przestrzegania zapisów obowiązujących na pływalniach regulaminów, procedur i instrukcji oraz realizacja zakresu obowiązków ratownika3) Godziny pracy pływalni oraz zakres obowiązków zawarte są we wzorze umowy.4) Opis obiektów objętych przedmiotową usługą: a) Pływalnia kryta: b) Basen kryty o wymiarach 25 m x 13 m i głębokościach od 1,2 m - 3,55 m z wieżą o wysokości 3 m; c) Basen kryty o wymiarach 25 m x 13 m i głębokościach od 1,4 m do 1,85 m; d) Basen rekreacyjny, kryty o wymiarach 13 m x 6 m i głębokościach od 0,8 m do 1,15 m z masażami poziomymi podwodnymi i pionowymi; e) Basen jaccuzi okrągły o średnicy 1,8 m, głębokości 0,8 m; f) Zjeżdżalnia rurowa o długości 64 m z hamownią o wym. 2 m x 4 m, głębokości 0,3 m; g) Sauna sucha i parowa, ogólnodostępna dla korzystających z pływalni krytej, dla około 15 osób. h) Pływalnia odkryta: i) Basen zewnętrzny o wym. 50 m x 20 m i głębokości 1,1 m do 1,7 m, na brzegu którego umieszczona jest zjeżdżalnia rurowa otwarta o długości 67m z hamownią w tym basenie; j) Basen zewnętrzny rekreacyjny o wym. 12 m x 5,5 m i głębokości 0,8 m do 1,0 m; k) Brodzik zewnętrzny dla dzieci o powierzchni 146 m2 , głębokości 0,0 m do 0,4 m z małą zjeżdżalnią o długości 5,5 m oraz atrakcją wodną w postaci zjeżdżalni dla małych dzieci -„Słonik”.5) Szacunkowa planowana ilości roboczogodzin w soboty, niedziele, święta i dni powszednie, na pływalni krytej i odkrytej wynosi 15 500 godzin dyżurów w ciągu trwania umowy – 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Szacunkowa liczba ratowników: 10 ratowników na dyżurach na pływalni krytej w ciągu dwóch zmian. Godziny pracy pływalni krytej: 6:30-14:30, 14:30-22:30 . Przy czym ze względu na bezpieczeństwo osób korzystających z pływalni dzienny czas pracy ratownika nie może przekroczyć 10 godzin w ciągu pełnienia dyżuru oraz 5 ratowników na pływalni odkrytej w okresie (od 25.06.2021 r. do 05.09.2021 r.)6) Liczba ratowników i ilość godzin pracy wykazanych w pkt. 4.5 jest wartością szacunkową i nie może stanowić podstawy do wnoszenia jakichkolwiek roszczeń w trakcie realizacji usługi. 7) Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym w przypadku np. niesprzyjającej aury, przerwy technologicznej, awarii systemów uzdatniania wody lub innych przyczyn obiektywnych, nie ujętych w SWZ i w umowie których Zamawiający nie jest w stanie przewidzieć. 8) Z powodu zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu usługi, nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia z tego tytułu w stosunku do Zamawiającego. 9) Rozliczenie w toku realizacji umowy, będzie następowało w cyklach miesięcznych w oparciu o zatwierdzony grafik dyżurów i faktycznie zrealizowane godziny dyżurów przemnożone przez ceny jednostkowe zdeklarowane i zapisane w umowie.3. Centralny Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej.4. Wykonawca stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zobowiązany będzie do: 1) Zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz.U. 2020 poz. 1320 z późń.zm ) następujące czynności:- Nie dotyczy;Centralny Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności o których mowa powyżej w ramach łączącego je z pracodawcą stosunku pracy świadczyły ją osobiście, w miejscu i czasie wskazanym przez pracodawcę, pod jego kierownictwem z podporządkowaniem służbowym, za wynagrodzeniem, z prawem do urlopu.1) Przekazania zamawiającemu w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia listy osób, które będą wykonywać czynności, o których mowa w ppkt. 1) w trakcie realizacji zamówienia. Lista ta w przypadku zmiany osoby/osób wykonujących czynności, o których mowa w ppkt. 1) winna być każdorazowo niezwłocznie aktualizowana.2) W przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia obejmującej wykonanie czynności o których mowa w ppkt. 1) na rzecz podwykonawcy, obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących te czynności dotyczyć będzie także podwykonawcy.3) Podczas realizacji zamówienia wykonawca (podwykonawca) na wezwanie zamawiającego winny będzie przedstawić dowody potwierdzające zatrudnianie na umowę o pracę osób, o których mowa w pkt. 4 ppkt 1-3.4) W przypadku nie wywiązania się przez wykonawcę (podwykonawcę) z obowiązków o których mowa w pkt. 4 ppkt. 1-3, zamawiający przewiduje sankcje zgodnie z załączonym do SWZ wzorem umowy.5. Centralny Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający nie może zwiększyć kwoty 389 220 zł brutto do ceny najkorzystniejszej oferty tj. 449 500 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

2021-05-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.