eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konin › "Ochrona osób i mienia w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1w Koninie."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-05-04


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045513 z dnia 2021-05-04

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Ochrona osób i mienia w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1w Koninie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Koniński-Starostwo Powiatowe w Koninie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018976

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al.1 Maja 9

1.5.2.) Miejscowość: Konin

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-510

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 63 240 32 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.konin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.konin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip2.wokiss.pl/koninp/bip/zamowienia-publiczne/aktualne-przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Ochrona osób i mienia w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1w Koninie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d5081d9-9b9d-11eb-945c-72824b6a02d0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001767/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 „Ochrona osób i mienia w budynkach Starostwa Powiatowego w Koninie, przy Alejach 1 Maja 9 i ul. Hurtowej 1w Koninie.”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00031129/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.272.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 209454,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w budynkach przy Al. 1 Maja 9 w Koninie oraz ul. Hurtowej 1. Ochrona realizowana będzie przez co najmniej 2 pracowników ochrony, wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 838, z 2021 r. poz. 469.) w dni pracy Starostwa przez 5 dni w tygodniu w n/w wymiarze:1) w budynku przy Al. 1 Maja 9: a) od 1maja 2021 r. do 31grudnia 2021r od godz.6.00 do godz. 21.00. b) od 1 stycznia 2022 r do 30 kwietnia 2024 r od godz.6.00 do godz. 8.00 i od 15.00 do godz. 21.00. (szacowana ilość godzin 7253 w okresie 36 m-cy);2) w budynku przy ul. Hurtowej 1: od godz. 15.00 do godz. 18.00. (szacowana ilość godzin 2.271 w okresie 36 m-cy).2. Rozliczanie w toku realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego następować będzie sukcesywnie w oparciu o faktycznie zrealizowaną ilość godzin oraz ceny jednostkowe zadeklarowane w ofercie.3. Zamawiający zastrzega możliwość pełnienia służby w wyjątkowych sytuacjach, w dni wolne od pracy Starostwa Powiatowego tj. soboty, niedziele i święta (szacowana ilość godzin 450 w okresie 36 m-cy.)4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SWZ - wzór umowy. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231496,54

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279670,96

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 235585,88

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Detektywistyczna i Ochrony „JOKER” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780041081

7.3.3) Ulica: al. Wielkopolska 36

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-608

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235585,88

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-05-01 do 2024-04-30
2021-05-04 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.