Ogłoszenie z dnia 2021-05-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00012193/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02
- 2021/BZP 00012193/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00012193/03 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-02 (po zmianach)
- 2021/BZP 00014994/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-09
- 2021/BZP 00016059/01 - Modyfikacja z dnia 2021-03-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00045465 z dnia 2021-05-04 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO ELBLĄG NA PRAWACH POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Łączności 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 552393125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@umelblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: elblag.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://um-elblag.samorzady.pl/kat/id/571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja samorządowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bce42068-768f-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00045465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002308/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Sprzątanie w obiektach Urzędu Miejskiego w Elblągu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012193/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.8.2021.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 447357,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia:Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległychPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sprzątania w budynkach Urzędu Miejskiego oraz części terenów do nich przyległych.2. Zakres zamówienia.Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie czystości w poniższych budynkach/pomieszczeniach Urzędu Miejskiego w Elblągu, tj. w:1) budynku głównym Urzędu Miejskiego w Elblągu przy ul. Łączności 1,2) budynku przy ul. Kosynierów Gdyńskich 24,3) budynku przy ul. Łączności 2,4) budynku przy ul. Kosynierów Gdyńskich 42,5) pomieszczeniach Referatu Obsługi Kierowców przy Placu Dworcowym 4, 6) pomieszczeniach Departamentów przy ul. Czerwonego Krzyża 2,7) Kamieniczkach przy ul. Świętego Ducha 3-4, 8) budynku Centrum Zarządzania Siecią Miejską przy ul. Orzeszkowej 2,9) budynku Bramy Targowej ul. Stary Rynek,10) pomieszczeniach Departamentu Świadczeń Rodzinnych przy ul. Jaśminowej 11,11) budynku Ratusza Staromiejskiego przy ul. Stary Rynek 25.3. Ogół prac porządkowych w pomieszczeniach obiektów obejmować będzie następujący zakres czynności:1) codzienne odkurzanie dywanów, wykładzin podłogowych, tapicerowanych mebli,2) codzienne czyszczenie powierzchni podłogowych z zastosowaniem materiałów i środków spełniających obowiązujące normy oraz mające niezbędne dokumenty dopuszczające do stosowania, odpowiednie do danego rodzaju powierzchni,3) codzienne czyszczenie i wycieranie kurzu z powierzchni biurek, szaf, szafek i innego sprzętu biurowego, a także parapetów okiennych, pulpitów, drzwi, ościeżnic, listew ściennych, lamp, balustrad schodowych itp.,4) ostrożne i delikatne czyszczenie sprzętu komputerowego przy zachowaniu należytej staranności (bez ekranów ciekłokrystalicznych),5) codzienne opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki na śmieci,6) codzienne opróżnianie pojemników niszczarek oraz wyposażanie ich w odpowiednie worki na ścinki,7) obmiatanie ścian i sufitów z kurzu i pajęczyn,8) mycie grzejników po zakończeniu okresu grzewczego,9) czyszczenie mebli tapicerowanych (zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ ),10) codzienne porządkowanie i dezynfekcja toalet, czyszczenie glazury łazienkowej, armatury, luster wiszących z użyciem właściwych środków chemicznych do danego rodzaju nawierzchni (w tym środkami do usuwania kamienia), 11) wyposażanie i uzupełnianie na bieżąco wszystkich toalet w papier toaletowy dwuwarstwowy biały w dużych rolkach i małych rolkach, ręczniczki papierowe białe, mydło w płynie, mydło w pianie i w środki zapachowe. Łączna liczba pojemników we wszystkich budynkach/pomieszczeniach wymienionych w pkt III.2. SWZ:- na papier toaletowy - 74 sztuki w dużych rolkach do pojemników bębnowych, - na papier toaletowy - 7 szt. w małych rolkach,- na papier toaletowy - 2 szt. o średnicy 19 cm firmy Merida, - na mydło w płynie wynosi 64 sztuki- na mydło w płynie - wkład - 6 szt.- na mydło w pianie - 19 szt. (firmy Merida),- na ręczniki papierowe 25 szt. w tym: 2 na papier w listkach i 2 na papier rolowany, 12) udrażnianie urządzeń sanitarnych w zakresie podstawowym (przetykanie z użyciem środków chemicznych),13) codzienne utrzymanie w należytym stanie gablot ogłoszeniowych umieszczonych na korytarzach (polerowanie przeszkleń i odkurzanie),14) czyszczenie i pranie wykładzin dywanowych (zgodnie z harmonogramem zawartym w Załączniku nr 3 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ ) oraz w miarę potrzeb,15) utrzymanie w czystości tj. odkurzanie kilkakrotnie w ciągu dnia dywanowych wycieraczek umieszczonych przy wejściach do Urzędu Miejskiego.4. Ogół prac porządkowych na terenach przyległych do budynków obejmować będzie (dotyczy budynków/pomieszczeń wymienionych w pkt III.2. ppkt 6) - 11) SIWZ):1) codzienne utrzymanie w czystości wejść do wszystkich budynków,2) zamiatanie powierzchni,3) sprzątanie nieczystości,4) zbieranie liści,5) odśnieżanie dojść do wejść budynków, przynależnych miejsc parkingowych i schodów, a także komunikacji zewnętrznej w obrębie terenu przynależnego do budynków,6) skuwanie oblodzeń powierzchni na powierzchniach jak w punkcie 5), z wyłączeniem zabytkowych przedproży w Kamieniczkach,7) posypywanie piaskiem lub solą oblodzonych powierzchni.UWAGA:Odśnieżanie z przodu i tyłu budynku Kamieniczek (bez mechanicznego odkuwania lodu i sypania solą - dot. zabytkowych przedproży).5. Szczegółowy zakres zamówienia opisany został w Załączniku Nr 1 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.Harmonogramy: mycia okien, wybranych prac porządkowych oraz czyszczenia rynien stanowią odpowiednio Załączniki Nr 2, 3 i 4 do projektu umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519306
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1234326,60
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519306
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU CYMES Kamil Kokoszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 171004382
7.3.3) Ulica: Malborska 53A/3
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519306,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-05-01 do 2022-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
2021-05-04 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- KURS PRAWA JAZDY KATEGORII C DLA ŻOŁNIERZY
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- ZP/19/2024 Dostawa aparatu USG z funkcją Dopplera
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Świadczenie usługi ratownictwa wodnego w Kompleksie Obiektów Basenowych MOSiR w Elblągu
- ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH W ELBLĄGU I BRANIEWIE.
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania biura Krajowego Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego przy ul. Przyokopowej 31 w Warszawie
- Usługa kompleksowego sprzątania w obiekcie Centrum Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Brwinowie.
- Usługa sprzątania w pomieszczeniach Podlaskiego OR ARiMR i podległych jednostek organizacyjnych oraz sprzątania i utrzymania terenów zewnętrznych wokół siedzib BP w Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach należących do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Centrum Technologii Informatycznych Politechniki Łódzkiej"
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.