Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00275081/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-18
- 2021/BZP 00282864/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-24
- 2021/BZP 00289442/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SVA/BZ/4620-24/2021: świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej, monitorowania zagrożeń, wykonywania doraźnej ochrony fizycznej dla AMW SINEVIA Sp. z o.o. WRI-KZB Wschód w Jarosławiu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AMW SINEVIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142989877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Paderewskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@amwsinevia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amwsinevia.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amwsinevia.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SVA/BZ/4620-24/2021: świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej, monitorowania zagrożeń, wykonywania doraźnej ochrony fizycznej dla AMW SINEVIA Sp. z o.o. WRI-KZB Wschód w Jarosławiu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d30e6592-415e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00045292
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SVA/BZ/4620-24/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 175300,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochroniarskich, nadzoru przy użyciu alarmu oraz usług patrolowo-interwencyjnych, dla WRI-KZB Wschód w Jarosławiu, 37-500 Jarosław, ul. 3-go Maja 80d:
1) Świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi bezpośredniej ochrony fizycznej osób, obiektów, terenów, urządzeń, mienia na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego we wszystkie dni tygodnia w miesiącu, w następującym zakresie czasowym: w dni robocze w godzinach od 15.00 do 06:00 oraz całodobowo w soboty, niedziele, święta, w dni wolne od pracy w AMW SINEVIA Sp. z o. o. WRI-KZB Wschód w Jarosławiu (w godz. 6:00-6:00). Usługa realizowana przez jednoosobowy posterunek stały przez pracownika ochrony fizycznej wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego, oraz ostrzegacze napadowe. Obowiązki zostały określone w załączniku nr 3 do umowy.
2) Monitorowanie zagrożeń tj.:
- włamania – całodobowo;
- napadu - całodobowo;
- pożaru - całodobowo;
wraz z interwencją własnej grupy interwencyjnej (patrol 2-osobowy pracowników kwalifikowanych). Grupa interwencyjna realizuje zadania interweniowania tylko w sytuacjach naruszenia systemu ochrony w czasie 10 minut (w dni robocze od godz. 6:00-18:00) oraz 5 minut (w dni wolne od pracy oraz w dni robocze od godz. 18:00 do 6:00) od otrzymania sygnału o zagrożeniu. Ponadto w przypadku ogłoszenia stanu nadzwyczajnego Wykonawca wydzieli własną grupę interwencyjną celem zabezpieczenia ewakuacji dokumentacji niejawnej z kancelarii tajnej Zamawiającego.
3) Doraźna ochrona fizyczna wszystkich monitorowanych budynków w kompleksie WRI-KZB Wschód w Jarosławiu, przy ul. 3-go Maja 80d, 37-500 Jarosław, w przypadku awarii systemu alarmowego lub ogłoszenia stanu nadzwyczajnego.
Zamawiający informuje, że zaleca wizję lokalną przed złożeniem oferty na ww. zamówienie. Wizja lokalna przedmiotu zamówienia jest możliwa po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z Panią Katarzyną Kurasz pod nr tel. 661 630 236.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w załączniku nr 1 do projektu umowy oraz formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. Wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz
z ofertą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205639,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205639,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 205639,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): • IMPEL SECURITY SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPEL SAFETY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ,IMPEL FACILITY SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ , IMPEL PROVIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010649527
7.3.3) Ulica: ŚLĘŻNA, nr 118
7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW
7.3.5) Kod pocztowy: 53-111
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Monitorowanie sygnałów alarmowych
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL SECURITY SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 205639,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/U/4620-44/2024: Docieplenie bud. nr 43 na terenie kompl. wojsk. przy ul. 9 Maja 95, 98-100 Łask
- SVA/U/4620-43/2024 Budowa kotłowni w budynku nr 111 na terenie kompl. wojsk. w m. Regny
- SVA/Z/K/4620-1/2024: Wykonanie robót budowlanych zewnętrznych w ramach rozbudowy nowej siedziby DRI - KZB Zachód w Gnieźnie.
- SVA/U/4620-42/2024 Wynajem kontenerowych kotłowni olejowych dla celów przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz obsługą serwisową dla kompleksu wojskowego K - 6091 Nowy Glinnik
- SVA/U/4620-41/2024 Docieplenie budynku magazynowo - warsztatowego nr 3 i 25 na terenie JW w Warszawie przy ul. Nieświeskiej 54/56.
- SVA/U/4620-40/2024: Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę budynku nr 3 w zakresie budowy kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego w m. Rzucewo
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- "Ochrona fizyczna terenu, obiektów, osób oraz mienia Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu przy ul. Czerwonego Krzyża 5/9"
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
- USŁUGA OCHRONY MIENIA I OSÓB DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM. DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Muzeum Historii Fotografii im. Walerego Rzewuskiego w Krakowie.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Archeologicznego i Etnograficznego w Łodzi
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.