eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Knurów › Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.



Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044876 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Knurów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257587

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dr. Floriana Ogana 5

1.5.2.) Miejscowość: Knurów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 235 10 17

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@knurow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bc838a9-8330-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000631/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Przeglądy techniczne, remont, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych w tym wymiana piasku na placach piaskowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018390/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 147111,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa obejmująca bieżące utrzymanie i działania składające się na naprawy i konserwację następujących obiektów: 1) Plac zabaw i urządzenia siłowni przy ul. Ogana, 2) Plac zabaw przy ul. Krasickiego/Szpitalna, 3) Plac zabaw przy ul. Mieszka I, 4) Plac zabaw przy ul. Ułanów, 5) Plac zabaw przy ul. Armii Krajowej, 6) Plac zabaw przy ul. Kosmonautów 1-11, 7) Plac zabaw przy ul. Kopalnianej, 8) Plac zabaw przy ul. Staszica, 9) Plac zabaw przy ul. Parkowej, 10) Plac sportowy do ćwiczeń kalistenicznych i skatepark przy ul. 1 Maja, 11) Plac zabaw przy ciągu pieszo-rowerowym ul. 1 Maja – Szpitalna, 12) Plac zabaw przy ul. Dworcowej i urządzenia siłowni (naprzeciwko Stadionu), 13) Plac zabaw przy ul. Dworcowej ("Farskie Pola"), 14) Centrum rozrywki przy ul. ks. A. Koziełka, 15) Plac zabaw i siłownia plenerowa OSA przy ul. Szpitalnej, 16) Plac zabaw przy ul. Zwycięstwa (w rejonie kościoła). Wykaz urządzeń na poszczególnych obiektach stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy. 2. Zakres przedmiotu zamówienia opisany został szczegółowo w załączniku nr 2 do wzoru umowy i obejmuje m. in.: 1) bieżące utrzymanie czystości i porządku, naprawę i konserwację urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni, urządzeń do ćwiczeń kalistenicznych, skateparku oraz nawierzchni bezpiecznych. Prace wykonywane będą od poniedziałku do soboty i zakończone do godziny 11.00 (przez 6 dni w tygodniu): a) bieżący nadzór nad obiektami wymienionymi w § 1 ust. 2 wzoru umowy, w tym: kontrole regularne co najmniej jeden raz w tygodniu przez oględziny dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem zużycia lub warunków pogodowych, b) bieżące utrzymanie czystości i porządku polegające na: oczyszczeniu całkowitej powierzchni ogrodzonej obiektów oraz w obrębie 5m poza ogrodzeniem, a w przypadku nieogrodzonego placu zabaw utrzymywanie czystości na powierzchni, na której znajdują się urządzenia zabawowe oraz w obrębie 10m poza urządzeniami, (w przypadku placu zabaw znajdującego się przy ul. Armii Krajowej należy utrzymywać czystość łącznie z żywopłotem zlokalizowanym pomiędzy parkingiem a placem zabaw). c) bieżący nadzór nad urządzeniami siłowni terenowych poprzez dokonywanie: c.1) oględzin dla ujawnienia zniszczeń i zagrożeń będących wynikiem wandalizmu, zużycia lub warunków pogodowych, c.2) przeglądów okresowych co 2 miesiące, c.3) utrzymywanie w czystości powierzchni urządzeń, c.4) usuwanie na bieżąco odchodów ptasich. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub nadmiernych luzów należy powiadomić Zamawiającego. d) bieżący nadzór nad urządzeniami skateparku: d.1) w ramach regularnej kontroli przez oględziny należy: - sprawdzać stan elementu jezdnego, w przypadku wystąpienia widocznych ubytków (uszczerbień), bądź uszkodzeń mechanicznych elementu jezdnego - zabezpieczyć, wyłączyć z użytkowania i należy powiadomić Zamawiającego. e) konserwację i utrzymanie poliuretanowych nawierzchni bezpiecznych w tym: e.1) w ramach regularnej kontroli przez oględziny należy: - sprawdzać uszkodzenia mechaniczne nawierzchni, - sprawdzać zabrudzenia nawierzchni, szczególnie zatłuszczenia smarami i olejami. W przypadku stwierdzenia zabrudzeń należy oczyścić nawierzchnię za pomocą myjki ciśnieniowej bez użycia detergentów. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń nawierzchni należy powiadomić Zamawiającego. e.2) w ramach kontroli funkcjonalnej (co 1 do 3 miesięcy) należy: - wykonać czynności sprawdzające szerokość szczelin pomiędzy płytami, - dokonać oględzin wybrzuszeń i odkształceń nawierzchni przy pomocy łaty pomiarowej. W przypadku stwierdzenia ewentualnych odkształceń i wybrzuszeń lub innych nieprawidłowości należy powiadomić Zamawiającego. e.3) w ramach corocznej kontroli podstawowej należy: - wykonać czynności sprawdzające w ramach kontroli regularnej, - wykonać czynności sprawdzające w ramach kontroli funkcjonalnej, - dokonać kontroli drenażu (odpływu wody) strumieniem wody, podbudowa powinna odbierać wodę, - dokonać kontroli wykruszania się krawędzi płyt i odkształceń płyt - dokonać kontroli zmiany barwy płyt, e.4) dwa razy w roku (wiosną i jesienią) oczyścić wszystkie nawierzchnie gumowe przy pomocy silnego strumienia wody, bez użycia środków chemicznych, f) regularną kontrolę funkcjonalną w okresach od 1 do 3 miesięcy – wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do wzoru umowy. Kontrola polegać będzie na sprawdzeniu funkcjonalności i stabilności sprzętu, głównie jego zużycia. W ramach kontroli sprawdzany będzie stan elementów drewnianych i metalowych pod kątem pęknięć i ubytków, śladów rozkładu i korozji, stanu połączeń spawanych, połączeń skręcanych, zużycie części ruchomych (odgłosy tarcia i skrzypienia), występowanie ostrych krawędzi, poziom zużycia, stan lin i łańcuchów, stabilność urządzeń, stan ogrodzeń (kompletne, bezpieczne), stan koszy na śmieci (kompletność), stan ławek (kompletność), stan regulaminów (czytelność). g) wykonanie kontroli podstawowej w terminie do 30 kwietnia 2021r. Kontrola ma ocenić poziom bezpieczeństwa na obiektach. Polegać będzie na dodatkowym sprawdzeniu: możliwych zmian w poziomie bezpieczeństwa na skutek wykonanych napraw lub wymianie części składowych, stanu fundamentów, nawierzchni (może wymagać odkopywania lub wymontowania różnych części). Kontrola podstawowa będzie obejmowała dodatkowo sprawdzenie zebranej dotychczas dokumentacji przeglądowej oraz ocenę ogólnego poziomu bezpieczeństwa na podstawie wszystkich danych o przeglądach i naprawach. Powyższa kontrola udokumentowana zostanie w formie protokołu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do wzoru umowy. Kontrola przeprowadzona zostanie przez osobę posiadająca odpowiednie kwalifikacje. h) wskazanie oraz skuteczne, tymczasowe zabezpieczenie taśmą przed dalszym użytkowaniem urządzeń uszkodzonych, zamieszczenie informacji o uszkodzeniach stwarzających zagrożenie dla bezpieczeństwa życia i zdrowia użytkowników (łącznie z ich ewentualnym rozebraniem). Należy zwrócić uwagę czy wnęki słupów oświetleniowych znajdujących się na placach zabaw są prawidłowo zabezpieczone. W razie wystąpienia takich nieprawidłowości należy powiadomić Straż Miejską lub pracownika Wydziału GKRiOŚ Urzędu Miasta Knurów o zaistniałej sytuacji w celu podjęcia niezwłocznej interwencji. i) wykonywanie drobnych napraw z uwzględnieniem zakupu części zamiennych tj. mocowanie poluzowanych desek, smarowanie urządzeń, dokręcanie obluzowanych wkrętów, śrub, nakrętek, regulowanie naciągu lin, usuwanie drzazg i zadziorów elementów drewnianych, uzupełnianie śrub, nakrętek, zaślepek, usuwanie luzów w połączeniach śrubowych a także inne, niewymagające zakupu części zamiennych. j) 1 raz w terminie do 28.06.2021r. przemalowanie elementów drewnianych urządzeń impregnatem, z zachowaniem istniejącej kolorystyki, przy użyciu środków dopuszczonych do stosowania w urządzeniach zabawowych (dotyczy urządzeń po okresie gwarancji). k) 1 raz w miesiącu w okresie V-IX usuwanie zanieczyszczeń atmosferycznych z powierzchni wielofunkcyjnych urządzeń modułowych na placach zabaw.l) naprawę tablic informacyjnych i ostrzegawczych. Bieżące kontrolowanie i uzupełnianie informacji o zakazie palenia oraz numerów alarmowych. m) zapewnienie łączności telefonicznej w godz. 7oo-20oo w okresie od 02.05.- 31.08.2021r. a w okresie 01.09.2021r. – 30.04.2022r. w godzinach 8.00 – 17.00 do przyjmowania zgłoszeń pracowników Wydziału GKRiOŚ Urzędu Miasta Knurów lub Straży Miejskiej dotyczących obiektów oraz niezwłoczne podejmowanie odpowiedniej interwencji (w szczególności usunięcie lub zabezpieczenie elementu stwarzającego zagrożenie bezpieczeństwa użytkowników) nie później niż do czasu wskazanego w ofercie od przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę. n) wymianę (demontaż i montaż) zużytych lub zniszczonych elementów urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i do ćwiczeń kalistenicznych oraz nawierzchni poliuretanowych, elementów furtek lub elementów panelowych ogrodzeń na nowe oryginalne pochodzące od producenta urządzeń i nawierzchni, naprawa ławek w tym wymiana lub uzupełnienie siedzisk i oparć - po uzgodnieniu z Zamawiającym na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy. o) zakup nowych elementów urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni i do ćwiczeń kalistenicznych (części zamiennych), segmentów poliuretanowej nawierzchni bezpiecznej, ogrodzeń, furtek i desek, o których mowa w lit. n), u producenta lub sprzedawcy urządzeń, części zamiennych i innych elementów (np. desek, ławek) na podstawie zleceń wg załącznika nr 6 do wzoru umowy. 2) wymianę piasku w piaskownicach i wymianę/uzupełnienie piasku na placu piaskowym zgodnie z załącznikiem nr 3 do wzoru umowy. 3. Przedmiot zamówienia i zakres świadczenia usług został szczegółowo określony we wzorze umowy oraz jego załącznikach, stanowiących załączniki do SWZ. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121351,8

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185639,66

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121351,8

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REST Adam Marquardt

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243050076

7.3.3) Ulica: Władysława Jagiełły 4a/15

7.3.4) Miejscowość: Knurów

7.3.5) Kod pocztowy: 44-194

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121351,8

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie pn. "Utrzymanie placów zabaw, siłowni terenowych i terenów rekreacyjno sportowych w Knurowie" stanowi zamówienie w ramach zadania pn. "Przeglądy techniczne, remont, naprawa i konserwacja urządzeń zabawowych w tym wymiana piasku na placach piaskowych".
2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.