eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › REALIZACJA szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje i kwalifikacje zawodowe uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu "Najlepsi, bo profesjonalni



Ogłoszenie z dnia 2022-02-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
REALIZACJA szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje i kwalifikacje zawodowe uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ GASTRONOMICZNYCH I HOTELARSKICH IM. KAZIMIERZA ANDRZEJA JAWORSKIEGO W CHEŁMIE

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSGiH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000200696

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reformacka 13

1.5.2.) Miejscowość: Chełm

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 825652706

1.5.8.) Numer faksu: 825652706

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsgihchelm@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsgihchelm.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zsgihchelm.ssdip.bip.gov.pl/; miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REALIZACJA szkoleń i zajęć podnoszących kompetencje i kwalifikacje zawodowe uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc29732e-7c55-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Najlepsi, bo profesjonalni

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSGiH.2710.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 34320 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 27902,43 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Realizacja szkoleń zawodowych grupowych pn. „Opiekun obozów i kolonii wędrownych” dla uczniów ZSGiH w Chełmie kształcących się w zawodach technik obsługi turystycznej i technik hotelarstwa w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”

1) ORGANIZACJA SZKOLENIA
a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 14 os.
b) Ilość grup: łącznie 3 grupy
c) Ilość godzin zajęć: 3 grupy * 36 godzin; łącznie 108 godzin (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.
d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia umowy do – nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć w dni nauki szkolnej, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników, max do godz. 19:00, w okresie ferii zimowych/letnich oraz w soboty w godz. 8-16);
e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm
f) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej
2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:
a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem
c) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
d) Przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów (minimum 2 w cyklu szkolenia każdej grupy) badających stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji.
e) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;
f) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia.
g) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego
h) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji
3) ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć.

4) Cena oferty winna uwzględniać koszt realizacji 108 godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6480 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Realizacja szkoleń zawodowych grupowych pn. „Obsługa kasy fiskalnej” i „Obsługa drukarki fiskalnej” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”

I. SZKOLENIE: OBSŁUGA DRUKARKI FISKALNEJ"
1) ORGANIZACJA SZKOLENIA
a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 14 os.
b) Ilość grup szkolenia - łącznie 3 grupy (maksymalna łączna liczba uczestników 30 os.)
c) Ilość godzin zajęć (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.: 3 grupy *16godz., tj. łącznie 48 godz
d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);
e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm
f) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej
g) Zamawiający udostępnia nieodpłatnie drukarki fiskalne, niezbędne do realizacji programu szkolenia.
2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY
a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem
c) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
d) Przeprowadzenie sprawdzianu/egzaminu badającego stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
e) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;
f) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia.
g) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego
h) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji

3) ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć oraz drukarki fiskalne

II. I. SZKOLENIE: OBSŁUGA KASY FISKALNEJ
1) ORGANIZACJA SZKOLENIA
a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 14 os.
b) Ilość grup szkolenia łącznie 15 grup (maksymalna łączna liczba uczestników - 150 os.)
c) Ilość godzin zajęć (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.: 15 grup *12 godz., tj. łącznie 180 godz.
d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);
e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm
f) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej
g) Zamawiający udostępnia nieodpłatnie kasy fiskalne, niezbędne do realizacji programu szkolenia.
2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:
a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem
c) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
d) Przeprowadzenie sprawdzianu/egzaminu badającego stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
e) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;
i) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, wzorów zaświadczeń, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia.
f) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego
g) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji

3. ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć oraz kasy fiskalne

Cena oferty zad. 2. winna uwzględniać koszt realizacji 228 (48+180) godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 15960 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Realizacja zajęć grupowych pn. „Prawa pracownika” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”

1. ORGANIZACJA SZKOLENIA
a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 12 os.
b) Ilość grup: łącznie 6 grup
c) Ilość godzin zajęć: 6 grup * 3 godziny; łącznie 18 godzin (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut);
d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);
e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm
f) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej
2. ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:
a) Zapewnienie trenera-prawnika posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem
c) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
d) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;
e) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych oraz innych dokumentów zrealizowanego szkolenia;
f) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego;
g) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji
3. ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć.
4. Cena oferty winna uwzględniać koszt realizacji 18 godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 1800 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Realizacja zajęć grupowych pn. „Techniki szybkiego uczenia się” dla uczniów ZSGiH w Chełmie w ramach projektu „Najlepsi, bo profesjonalni”

1) ORGANIZACJA SZKOLENIA
a) Zajęcia będą realizowane w grupach – od 8 do 12 os.
b) Ilość grup: łącznie 6 grup
c) Ilość godzin zajęć: 6 grup * 24 godziny; łącznie 144 godziny (przez godzinę zajęć należy rozumieć godzinę dydaktyczną, czyli 45 minut); realizacja zajęć w blokach po 3-4 godz.
d) Termin realizacji: 19 miesięcy od dnia zawarcia do nie dłużej niż do dnia zakończenia projektu, tj. do dnia 30 września 2023 roku – na podstawie harmonogramów opracowanych we współpracy z Zamawiającym na co najmniej 14 dni wcześniej przed planowanym terminem realizacji zajęć w danej grupie (możliwość realizacji zajęć we wszystkie dni tygodnia, poza obowiązkowymi godzinami zajęć szkolnych uczestników);
e) Miejsce realizacji zajęć: pracownie zawodowe Zamawiającego – Zespół Szkół Gastronomicznych i Hotelarskich w Chełmie, ul. Reformacka 13, 22-100 Chełm
f) W cenie usługi: dla każdego Uczestnika materiały szkoleniowe w formie papierowej i/lub elektronicznej

2) ZOBOWIĄZANIA WYKONAWCY:
a) Zapewnienie trenera posiadającego kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia;
b) Realizacja zajęć zgodnie z programem i harmonogramem
c) Przekazanie uczestnikom materiałów szkoleniowych w formie papierowej i/lub elektronicznej – najpóźniej w ostatnim dniu zajęć;
i) Przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów (minimum 2 w cyklu szkolenia każdej grupy) badających stopień opanowania treści programowych, nabycia kompetencji – sporządzenie zestawienia/analizy wyników;
d) Wydanie (w terminie do 7 dni od dnia zakończenia zajęć) uczestnikom zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i nabycie kompetencji – zgodnie z programem szkolenia;
e) Przekazanie w terminie 7 dni po zakończeniu realizacji szkolenia oryginałów list obecności, dzienników zajęć, ankiet ewaluacyjnych/sprawdzianów, wzorów zaświadczeń, potwierdzenia przekazania Uczestnikom zaświadczeń, materiałów szkoleniowych Uczestnikom oraz innych dokumentów z realizowanego szkolenia;
f) Prowadzenie dokumentacji przebiegu szkolenia, dzienników zajęć, list obecności dostarczonych przez Zamawiającego
g) ze względu na zmieniające się obostrzenia sanitarne związane z epidemią COVID-19 oraz kierowanie przez Sanepid uczniów na kwarantannę/izolację w dniu zdiagnozowania zagrożenia epidemiologicznego, Wykonawca zobowiązuje się do gotowości do bezkosztowego przesunięcia/zmiany terminu/odwołania zaplanowanego szkolenia w terminie wskazanym przez Wykonawcę w złożonej ofercie, jednak nie dłuższym niż 7 dni, pomiędzy dniem przekazania Wykonawcy przez Zamawiającego wezwania do zmiany terminu realizacji zamówienia (realizacji szkoleń/kursów), a dniem rozpoczęcia jego realizacji

3) ZAMAWIAJĄCY udostępnia nieodpłatnie pracownie/sale na realizację zajęć.

4) Cena oferty winna uwzględniać koszt realizacji 144 godzin zajęć, przy zastosowaniu jednostki miary: godzina (sposób obliczania ceny oferty – zgodnie z Rozdz. 13, ust. 13.1 SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 10080 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8640 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19224 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8640 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWA Taurogiński Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631222273

7.3.3) Ulica: Lwowska

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8640 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88692 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWA Taurogiński Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631222273

7.3.3) Ulica: Lwowska

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18240 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6372 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWA Taurogiński Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631222273

7.3.3) Ulica: Lwowska

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34992 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAWA Taurogiński Waldemar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5631222273

7.3.3) Ulica: Lwowska

7.3.4) Miejscowość: Chełm

7.3.5) Kod pocztowy: 22-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.