eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Usługi szkoleniowe dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie - łączony kurs na prawo jazdy kat. C razem z C+E.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-04-30


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00044316 z dnia 2021-04-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi szkoleniowe dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie – łączony kurs na prawo jazdy kat. C razem z C+E.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000198918

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 344

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.7.) Numer telefonu: +48 586722415

1.5.8.) Numer faksu: +48 586722095

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@pzs4-samochodowka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzs4-samochodowka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe dla uczniów Powiatowego Zespołu Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie – łączony kurs na prawo jazdy kat. C razem z C+E.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce1b5596-a36e-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00044316

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000199/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kurs prawa jazdy kat. C połączony razem z kat. C+E dla 15 uczniów.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt 3.3.1. RPO WP 2014-2020 Jakość edukacji zawodowej: „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pzs4_wejherowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pzs4_wejherowo

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1 SWZ, podmiotowe środki dowodowe w tym oświadczenie, o którym mowa w pkt. 12.2 SWZ oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt. 11.3 SWZ, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w pkt. 15.10-15.12 specyfikacji (określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych).2. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 1 , przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w w pkt. 15.10-15.12 specyfikacji (określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne) lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt. 13.1 SWZ. 3. Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez Wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać “Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku”.4. Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Załącznikiem nr 2 do “Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych”, zwanego dalej Rozporządzeniem KRI.5. Wśród rozszerzeń powszechnych, a niewystępujących w Rozporządzeniu KRI występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie. 6. Zamawiający zaleca aby nie wprowadzać jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Może to skutkować naruszeniem integralności plików co równoważne będzie z koniecznością odrzucenia oferty.7. Zamawiający zwraca uwagę na ograniczenia wielkości plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi maksymalnie 10MB, oraz na ograniczenie wielkości plików podpisywanych w aplikacji eDoApp służącej do składania podpisu osobistego, który wynosi maksymalnie 5MB.8. W przypadku stosowania przez wykonawcę kwalifikowanego podpisu elektronicznego:a) Ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację podpisu zamawiający zaleca, w miarę możliwości, przekonwertowanie plików składających się na ofertę na rozszerzenie .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym w formacie PAdES. b) Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć podpisem w formacie XAdES o typie zewnętrznym. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym.c) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu.9. Zamawiający zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosować podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie różnymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym może doprowadzić do problemów w weryfikacji plików. 10. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestował możliwość prawidłowego wykorzystania wybranej metody podpisania plików oferty.11. Osobą składającą ofertę powinna być osoba kontaktowa podawana w dokumentacji.12. Pełen opis wymagań technicznych i organizacyjnych- rozdz. 15 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, które dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakimi sposobami jest Powiatowy Zespół Szkół nr 4 im. Jakuba Wejhera w Wejherowie.2. Inspektor ochrony danych. We wszystkich sprawach dotyczących ochrony danych osobowych, macie Państwo prawo kontaktować się z naszym Inspektorem ochrony danych na adres mailowy: iodo@pzs4-samochodowka.pl. 3. Cel przetwarzania. Państwa dane są przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia i wykonania umowy w niniejszym postępowaniu.4. Podstawa przetwarzania danych. Podstawa prawną przetwarzania danych są przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).5. W przypadku dobrowolnego podania danych niewynikających z przepisów prawa podstawą przetwarzania Państwa danych osobowych jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postępowaniu (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO). 6. Obowiązek podania danych. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych, a w szczególności na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.7. Okres przechowywania danych. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 5 lat liczone od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Umowy zawarte w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych będą przechowywane przez okres 10 lat, zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt. 8. Odbiorcy danych. Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dotyczące wyroków skazujących i czynów zabronionych) w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie. 10. Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne mogą być podmioty, z którymi Administrator zawarł umowy lub porozumienia. 11. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie powyżej.12. Prawa osób. Ma Pani/Pan prawo do: ochrony swoich danych osobowych, dostępu do nich oraz otrzymywania ich kopii, żądania ich sprostowania, żądania usunięcia danych (gdy przetwarzanie nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa) oraz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (00-193 Warszawa, ul. Stawki 2, e-mail: kancelaria@uodo.gov.pl ).13. Ponadto, w odniesieniu do danych przetwarzanych na podstawie zgody macie Państwo prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Wycofać się ze zgody można w formie wysłania żądania na nasz adres e-mail lub adres pocztowy. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania przez nas tych danych.14. Pełen obowiązek Informacyjny wynikający z art. 13 RODO znajduje się w rozdz. 25 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z art. 8 ust. 4 pkt) 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PZS4.070.2.2.2.1.2021.EC

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C łącznie z kat. C + E dla 15 uczniów PZS4 w Wejherowie , zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. Zamawiający wymaga, aby szkolenie odbyło się w jednym kursie dla całej grupy uczniów .Zamawiający informuje, że osoby skierowane do odbycia kursu będącego przedmiotem umowy:- są pełnoletnie ( mają ukończone 18 lat), ale nie skończyły 21 lat , w związku z tym w cenie należy uwzględnić kurs kwalifikacji wstępnej - nie posiadają aktualnego badania lekarza medycyny pracy stwierdzającego brak istnienia przeciwwskazań do odbycia w/w kursu, koszt uzyskania takiego badania i wydania zaświadczenia należy wliczyć w cenę kursu,- posiadają prawo jazdy kat. B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 80411200-0 - Usługi szkół nauki jazdy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie poniższe kryteria oceny ofert :1) Cena (C) - waga: 60 %;2) Kryterium jakościowe zdawalność (Z1)/ –waga: 20 % , 3) Kryterium jakościowe – zdawalność (Z2)/ –waga: 20 % , Gdzie: C- oznacza cenęZ1- oznacza średnią zdawalność osób szkolonych z egzaminu praktycznego na prawo jazdy w kat. C , określoną w % , za okres 01.01.2019-31.12.2019,Z2- oznacza średnią zdawalność osób szkolonych z egzaminu praktycznego na prawo jazdy w kat. C+E , określoną w % , za okres 01.01.2019-31.12.2019.2. Sposób obliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:1) W kryterium "C" ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:C = najniższa cena brutto : cena oferty ocenianej x 60 % (waga kryterium) x 100 2) w kryterium "Z1" ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:Z1 = Liczba (%) w ocenianej ofercie dla kat. C : Liczba (%) z oferty z najwyższą zdawalnością dla kat. C x 20% (waga kryterium) x 100 3) w kryterium "Z2" ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:Z2 = Liczba (%) w ocenianej ofercie dla kat. C+E : Liczba (%) z oferty z najwyższą zdawalnością dla kat. C+E x 20% (waga kryterium) x 100 4) w celu udokumentowania jakościowego kryterium Z1 i Z2 , o którym mowa w pkt. 20 ust. 2 pkt. 2 i 3 niniejszej SWZ wykonawca winien do oferty dołączyć zaświadczenie wystawione przez właściwy dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego, z którego wynika procentowa zdawalność egzaminów praktycznych dla kat. C oraz kat C+E w okresie od 01.01.2019-31.12.2019. Zamiast zaświadczenia, o którym mowa wyżej, Wykonawca może w formularzu ofertowym wskazać link przekierowujący do analizy statystycznej w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych za okres od 01.01.2019 do 30.12.2019, zamieszczanej na stronie internetowej właściwego dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020r., poz. 1268 ze zm.). Uwaga! Nie złożenie wraz z ofertą zaświadczenia, o którym mowa wyżej lub nie wpisanie w pkt. 5 formularza ofertowego linku przekierowującego do analizy statystycznej, o której mowa wyżej będzie skutkowało tym , że Wykonawca w kryterium jakości Z1 i Z2 otrzyma 0 punktów.5) Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu wg wzoru:P = C + Z1+ Z2 , gdzie:P – ilość uzyskanych punktów; 6) punkty zostaną obliczone w zaokrągleniu do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe zdawalność (Z1) - oznacza średnią zdawalność osób szkolonych z egzaminu praktycznego na prawo jazdy w kat. C , określoną w % , za okres 01.01.2019-31.12.2019.

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jakościowe zdawalność (Z2) - oznacza średnią zdawalność osób szkolonych z egzaminu praktycznego na prawo jazdy w kat. C+E , określoną w % , za okres 01.01.2019-31.12.2019.

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wpisany do rejestru działalności regulowanej , t.j do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców, właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności ośrodka szkolenia kierowców.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca winien złożyć aktualne na dzień złożenia oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do specyfikacji).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć aktualny na dzień złożenia dokument potwierdzający wpis do właściwego, ze względu na miejsce prowadzenia działalności ośrodka szkolenia kierowców, rejestru działalności regulowanej, t.j do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców , o którym mowa w art. 28 ust. 1 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U.2020.0.1268).2. Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.3. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.10.1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w pkt. 11.3 specyfikacji (jeżeli dotyczy);2) oświadczenia, o których mowa w pkt. 12.3 i 12.4 (jeżeli dotyczy),3) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),4) w celu udokumentowania jakościowego kryterium Z1 i Z2 , o którym mowa w pkt. 20 ust. 2 pkt. 2 i 3 niniejszej SWZ wykonawca winien do oferty dołączyć zaświadczenie wystawione przez właściwy dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Wydział Komunikacji Starostwa Powiatowego, z którego wynika procentowa zdawalność egzaminów praktycznych dla kat. C oraz kat C+E w okresie od 01.01.2019-31.12.2019. Zamiast zaświadczenia, o którym mowa wyżej Wykonawca może w formularzu ofertowym w pkt. 5 wskazać link przekierowujący do analizy statystycznej w zakresie średniej zdawalności osób szkolonych za okres od 01.01.2019 do 30.12.2019, zamieszczanej na stronie internetowej właściwego dla miejsca prowadzenia działalności gospodarczej Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 5 stycznia 2011r. o kierujących pojazdami (Dz. U. z 2020r., poz. 1268 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt. 10.1, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 455 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Przedłużenie terminu zakończenia realizacji umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu jej zakończenia, nastąpić może wyłącznie w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia usług będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca, a w szczególności: będą następstwem zaostrzenia aktualnych na dzień zawarcia umowy obostrzeń epidemiologicznych związanych z epidemią koronawirusa SARS-CoV2 skutkujących niemożliwością prowadzenia działalności przez Wykonwcę lub zakazem kierowania przez Zamawiająego uczniów na przedmiotowe kursy, jak również czasowym wstrzymaniem zgody organów i instytucji nadrzędnych na uczestnictwo uczniów w przedmiotowych kursach.2) wystąpienia innych niezależnych od Wykonawcy przyczyn wpływających na realizację przedmiotu umowy , np. czasowego wstrzymania , z przyczyn określonych w par. 11 ust.2 pkt. 1 i 3 umowy , działalności lekarzy wystawiających orzeczenie lekarskie o możliwości podjęcia takiego kursu przez uczestnika , 3) wystąpienia nieprzewidzianej siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami, 4) gdy wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) gdy wystąpią okoliczności nie mające związku z prowadzonymi usługami, a wynikające z prowadzonej przez Zamawiającego działalności. 2. Zmiana wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa umowy w § 6 ust. 1 pkt 1 umowy jest możliwa w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności, o których mowa w§ 6 ust. 8 , 9 i 10 umowy a także w przypadku sytuacji odstąpienia określonych w § 9 umowy.3. Strony dopuszczają po spełnieniu warunków określonych w umowie możliwość jej zmiany w zakresie podwykonawcy usług. 4. Zmiany do Umowy może zainicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca i wymagają one sporządzenia aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-05-10 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/sp_wejherowo do dnia 10 maja 2021 r. do godziny 12.00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-10 12:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-06-08

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamówienie nie ogranicza w żadnym stopniu dostępności dla oferentów zgodnie z zasadą równości szans i niedyskryminacji, a także równości szans kobiet i mężczyzn, zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020. Pełna nazwa projektu : Projekt 3.3.1. RPO WP 2014-2020 Jakość edukacji zawodowej: „Zintegrowany rozwój publicznego szkolnictwa zawodowego w Powiecie Wejherowskim poprzez wzrost jakości edukacji zawodowej w ramach przedsięwzięcia strategicznego – Kształtowanie sieci ponadgimnazjalnych szkół zawodowych uwzględniającej potrzeby subregionalnych i regionalnego rynku pracy”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
2021-04-30 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.