Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00330170/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2022/BZP 00396524/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych (CUS) oraz procesu deinstytucjonalizacji (DI)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180193953
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Hetmańska 9
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-045
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 178507920
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rops.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych (CUS) oraz procesu deinstytucjonalizacji (DI)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8cf1f9f2-63c8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013662/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych (CUS) oraz procesu deinstytucjonalizacji (DI)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Liderzy kooperacji" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa II – Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji, Działanie 2.5 Skuteczna pomoc społeczna2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330170/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PF.261.4.2021.LK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194400 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych (CUS) oraz procesu deinstytucjonalizacji (DI) – DORADCA I. Obszar objęty doradztwem: gminy wiejskie i miejsko-wiejskie na terenie województwa podkarpackiego: Czarna (bieszczadzka), Lutowiska, Ustrzyki Dolne, Brzozów, Domaradz, Dydnia, Haczów, Jasienica Rosielna, Nozdrzec, Brzyska, Dębowiec, Jasło, Kołaczyce, Krempna, Nowy Żmigród, Osiek Jasielski, Skołyszyn, Tarnowiec, Chorkówka, Dukla, Iwonicz-Zdrój, Jedlicze, Korczyna, Krościenko Wyżne, Miejsce Piastowe, Rymanów, Jaśliska, Wojaszówka, Baligród, Cisna, Lesko, Olszanica, Solina, Besko, Bukowsko, Komańcza, Sanok, Tyrawa Wołoska, Zagórz, Zarszyn, Czudec, Frysztak, Niebylec, Strzyżów, Wiśniowa, Błażowa, Dynów, Hyżne, Tyczyn i gminy miejskie: Jasło, Sanok, Dynów, Krosno4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych (CUS) oraz procesu deinstytucjonalizacji (DI) – DORADCA II. Obszar objęty doradztwem: gminy wiejskie i miejsko-wiejskie na terenie województwa podkarpackiego: Brzostek, Czarna (dębicka), Dębica, Jodłowa, Pilzno, Żyraków, Cmolas, Dzikowiec, Kolbuszowa, Majdan Królewski, Niwiska, Raniżów, Borowa, Czermin, Gawłuszowice, Mielec, Padew Narodowa, Przecław, Radomyśl Wielki, Tuszów Narodowy, Wadowice Górne, Harasiuki, Jarocin, Jeżowe, Krzeszów, Nisko, Rudnik n. Sanem, Ulanów, Iwierzyce, Ostrów, Ropczyce, Sędziszów Małopolski, Wielopole Skrzyńskie, Boguchwała, Głogów Młp., Kamień, Lubenia, Sokołów Młp., Świlcza, Baranów Sandomierski, Gorzyce, Grębów, Nowa Dęba, Bojanów, Pysznica, Radomyśl nad Sanem, Zaklików, Zaleszany i gminy miejskie: Dębica, Mielec, Tarnobrzeg, Stalowa Wola, Rzeszów4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – usługa doradztwa specjalistycznego w zakresie tworzenia Centrów Usług Społecznych (CUS) oraz procesu deinstytucjonalizacji (DI) – DORADCA III. Obszar objęty doradztwem: gminy wiejskie i miejsko-wiejskie na terenie województwa podkarpackiego: Chłopice, Jarosław, Laszki, Pawłosiów, Pruchnik, Radymno, Rokietnica, Roźwienica, Wiązownica, Grodzisko Dolne, Kuryłówka, Leżajsk, Nowa Sarzyna, Cieszanów, Horyniec-Zdrój, Lubaczów, Narol, Oleszyce, Stary Dzików, Wielkie Oczy, Białobrzegi, Czarna (łańcucka), Łańcut, Markowa, Rakszawa, Żołynia, Bircza, Dubiecko, Fredropol, Krasiczyn, Krzywcza, Medyka, Orły, Przemyśl, Stubno, Żurawica, Adamówka, Gać, Jawornik Polski, Kańczuga, Przeworsk, Sieniawa, Tryńcza, Zarzecze, Chmielnik, Krasne, Trzebownisko i gminy miejskie: Jarosław, Radymno, Leżajsk, Lubaczów, Łańcut, Przemyśl, Przeworsk4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 64800,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGNIESZKA KRZEMIEŃ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6891159394
7.3.3) Ulica: ul. Marka Czarnoty 26/6
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-211
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akademia Zawodowa PROSPERA Agnieszka Krzemień
jakie przetargi wygrała firma
Akademia Zawodowa PROSPERA Agnieszka Krzemień
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62640,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62640,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Barbara Ciurko-Malik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921757575
7.3.3) Ulica: ul. Miejska 76A
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-317
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62640,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 63720,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Malwina Misiąg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161585085
7.3.3) Ulica: Dąbrowica 92/1
7.3.4) Miejscowość: Kuryłówka
7.3.5) Kod pocztowy: 37-303
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Budowa instalacji p.poż w budynku H wraz z robotami towarzyszącymi
- Obsługa w zakresie organizacji zawodów sportowych pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie o puchar Dyrektora Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej robót budowlanych i prac konserwatorskich realizowanych w budynkach przy ul. 3-go Maja 9 i ul. Kr. Kazimierza 25
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla IIM UR
- Zakup sprzętu sieciowego oraz telefonów IP w ramach pierwszego wyposażenia Komisariatu Policji II w Rzeszowie oraz Komisariatu Policji w Rudniku nad Sanem
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Usługa przygotowania i organizacji XVI edycji konkursu Innowator Mazowsza
- "Specjalistyczne poradnictwo z zakresu profilaktyki i zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży do 18 roku życia z terenu Gminy Dopiewo"
- Usługa prowadzenia zajęć warsztatowych, pozalekcyjnych oraz indywidualnego doradztwa zawodowego na potrzeby projektu pn.: AKCJA@ EDUKACJA
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.