Ogłoszenie z dnia 2022-02-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00235114/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18
- 2021/BZP 00235114/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-18 (po zmianach)
- 2021/BZP 00235717/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-18
- 2022/BZP 00039065/01 - Wynik z dnia 2022-01-28
- 2022/BZP 00041665/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
- 2022/BZP 00042226/01 - Wynik z dnia 2022-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulechowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000310396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 416 1303
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spzoz@spzozsulechow.med.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozsulechow.med.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a43d9186-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a43d9186-2fe4-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00044086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000548/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy odzieży i bielizny szpitalnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00235114/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP-PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 290323,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług w zakresie prania i dzierżawy bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej, w tym: odbioru brudnej bielizny, transportu, prania i dezynfekowania, suszenia, maglowania, prasowania oraz dostarczania czystej bielizny do wszystkich obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulechowie.
2. Zamawiający nie posiada własnej bielizny pościelowej oraz odzieży szpitalnej.
Rodzaj i asortyment bielizny szpitalnej podlegającej na praniu oraz na praniu i dzierżawie:
a) bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych 172 łóżka x3 zmiany bielizny pościelowej,
b) bielizna operacyjna, serweta operacyjna
c) odzież ochronna personelu medycznego,
d) piżamy, śpiochy, podomki, koszule nocne, koszule nocne – duże rozmiary
e) bielizna noworodkowa,
f) poduszki, kołdry materace,
g) koce, kocyki, poszewki na kocyki, flanelowe podkłady (pieluchy), kaftaniki na guziki zapinane z przodu, pieluchy tetrowe, rożki lub kołderki, prześcieradełka
h) ręczniki frotte
i) parawany co 2 miesiące,
3. Orientacyjna ilość kg prania w okresie 24 m-cy: 75 656,40 kg
4. Wymogi dotyczące prania:
• stosowanie środków do prania i dezynfekcji przeznaczonych do stosowania w Zakładach Opieki Zdrowotnej – posiadających znak CE i atesty do stosowania w obszarze medycznym wydane przez notyfikowane jednostki np. PZH, DGHM, Instytut Pasteura, Instytut R. Kocha itp.
• pranie bielizny noworodkowej (śpioszki, kaftaniki, pieluszki itp.) w wydzielonej pralnicy przeznaczonej wyłącznie do prania bielizny noworodkowej w środkach posiadających atest IMiDz, CZD lub innych instytutów pediatrii z terenu Unii Europejskiej,
• odzież operacyjna prasowana musi być w prasownicach lub ręcznie
• ubrania i fartuchy lekarskie, pielęgniarskie muszą być prasowane w prasownicach lub ręcznie. Dostarczane na wieszakach, zapakowane w worki foliowe max po 5 sztuk – worki nie mogą być z odpadów,
• bielizna operacyjna (przygotowana do sterylizacji) oraz pozostała bielizna składana musi być wg wzoru określonego przez Zleceniodawcę,
• odbiór bielizny do prania i dostawy upranej bielizny codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 06.00 – 07.00
• zwrot bielizny po 24 godzinach
• zwrot materacy w ciągu 7 dni
• stosowanie przy odbiorze bielizny szpitalnej do prania oraz dostawie upranej bielizny podziału na oddziały i komórki organizacyjne Zamawiającego,
• każdorazowo przy dostawie bielizny oddzielny dokument dla każdej komórki organizacyjnej zawierający wyszczególnienie ilościowe, jakościowe i kilogramowe dostarczonej bielizny,
• wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania asortymentu w ilościach wskazanych w bieżącym zapotrzebowaniu odpowiednio na poszczególne oddziały,
• zapewnienie wózków koszowych jezdnych do magazynu bielizny czystej i brudnej oraz wózków wymiennych w ilości gwarantującej płynny rozdział bielizny na oddziały szpitalne.
5. Zakład Pralniczy, w którym wykonywana będzie usługa musi:
• spełniać wymogi sanitarno-epidemiologiczne obowiązujące w Zakładach Opieki Zdrowotnej
• posiadać decyzję Powiatowego Inspektora Sanitarnego w zakresie prania bielizny szpitalnej i noworodkowej.
• posiadać certyfikat RABC lub dokument równoważny
• być wyposażony w automatyczny system dozowania środków chemicznych
• posiadać „barierę higieniczną”, polegającą na całkowitym wyeliminowaniu styczności bielizny czystej z brudną oraz pracowników z tych dwóch sfer wyposażoną w śluzę personalną,
• posiadać transport bielizny spełniający wymagane przepisy higieniczno-sanitarne
6. Wykonawca usługi zobowiązany jest do stosowania środków piorących i dezynfekcyjnych charakteryzujących się właściwościami piorąco-dezynfekującymi o szerokim spektrum działania posiadających odpowiednie atesty.
7. Wykonawca zapewni załadunek i wyładunek przedmiotu zamówienia z miejsca wskazanego przez Zamawiającego. Dostarczy czystą bieliznę do poszczególnych obiektów/oddziałów szpitala zgodnie z złożonym zamówieniem z poszczególnych oddziałów.
8. Zamawiający dopuszcza nieoznakowanie bielizny poszczególnymi oddziałami pod warunkiem dostarczenia do Zamawiającego już posegregowanej bielizny odpowiednio na każdy oddział.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu czystej bielizny odpowiednio posegregowane, zapakowanej
i zafoliowanej dla każdej komórki organizacyjnej/oddziału, zgodnie z złożonym zamówieniem z poszczególnych oddziałów.
10. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych obowiązujących w tym zakresie.
11. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność wobec właściwych organów kontroli za nieprzestrzeganie przepisów obowiązujących w zakresie wykonywania usługi, w szczególności zobowiązany będzie do pokrycia kar pieniężnych nałożonych za naruszenie obowiązujących, w tym zakresie norm.
12. Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest gotowość do realizacji zamówienia przez 5 dni w tygodniu, tj. realizacja zamówienia: w dni powszednie od poniedziałku do piątku. w godzinach od 6:00 do 7:00.
13. Bielizna dzierżawiona:
a) bielizna pościelowa płaska (poszwy, prześcieradła, poszewki, podkład), koszule operacyjne i położnicze bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych 172 łóżka x 3,bielizna operacyjna, serweta operacyjna, odzież ochronna personelu medycznego, piżamy, śpiochy, podomki, koszule nocne, koszule nocne – duże rozmiary, bielizna noworodkowa, koce, kocyki, poszewki na kocyki, flanelowe podkłady (pieluchy), kaftaniki na guziki zapinane z przodu, pieluchy tetrowe, rożki lub kołderki, prześcieradełka, ręczniki frotte”
• bielizna dzierżawiona zostanie wprowadzana do obrotu od dnia podpisania umowy, w taki sposób, aby zapewnić ciągłość obiegu bielizny,
• asortyment podlegający dzierżawie Wykonawca będzie kasował we własnym zakresie, zachowując określoną ilość w obiegu.
• bieliznę dzierżawioną Wykonawca oznakuje przy pomocy tagów/chipów działających w technologii RFID oraz kodami kreskowymi (jako alternatywne źródło identyfikacji bielizny w przypadku utraty chipa) umożliwiających bezdotykową identyfikację, liczenie i ewidencję bielizny brudnej i czystej w zakładzie pralni czym z podziałem na oddziały i komórki organizacyjne Szpitala. W przypadku utraty chipa będzie on sukcesywnie uzupełniany przez Wykonawcę
• Tagi/chipy winny być pasywne, nieposiadające własnego źródła zasilania, zgodnie z normą ISO 18000 3/ISO 15693
• Tagi/chipy z gwarancją wytrzymałości min. 200 cykli prania, suszenia, maglowania, prasowania i sterylizacji
• Tagi/chipy muszą posiadać badania potwierdzające brak wpływów chipów na rezonans magnetyczny, jak
rezonansu magnetycznego na chipy, gwarantującego bezpieczeństwo zastosowania chipów dla ludzi i sprzętu elektronicznego jak rozrusznik serca, defibrylator itp.
• Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był wyposażony w urządzenia do obsługi technologii RFID oraz program do obsługi obiegu pranej bielizny udostępniający dane o bieliźnie będącej w obiegu Zamawiającego
• Dzienny raport zdanej bielizny w wersji elektronicznej w systemie lub papierowej będzie przekazany następnego dnia danej komórce organizacyjnej szpitala.
• Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić kompleksowe szkolenie wyznaczonego personelu w siedzibie Zamawiającego z zakresu funkcjonowania i obsługi programu internetowego do zamawiania asortymentu oraz na temat organizacji procesu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy jednak nie później niż 1 tygodnia od dnia podpisania umowy.
14. Opis bielizny szpitalnej podlegającej dzierżawie:
1) Bielizna pościelowa 172 łózka x3:
Poszwa biała (powłoki duże): rozmiar min. 210x160 cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 140g/m2, temperatura prania 95oC,
Powłoczka biała (poszewka na poduszkę): rozmiar min. 70x80cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 140 g/m2, temperatura prania 95oC,
Prześcieradło białe: rozmiar min. 160x250 cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 140 g/m2, temperatura prania 95oC,
Wymagane dokumenty dotyczące bielizny pościelowej:
a. Instrukcja używania
b. Karta techniczna tkaniny
Podkład: rozmiar 90x160 cm, tkanina o składzie 45% poliester i 55% bawełny, gramatura od 120 do 160 g/m2, temperatura prania 95oC,
Zamawiający dopuści pościel będącą przedmiotem dzierżawy o składzie 48% bawełny, 52% poliestru, o gramaturze 150g/m2.
2) Koszula operacyjna: tkanina 100% bawełny, gramatura do 170 g/m2, temperatura prania 95oC, długość minimum 120 cm, krótki rękaw, wiązana na troki – 240 szt. na czas trwania umowy. Zamawiający dopuści koszule położnicze z rękawem za łokieć.
3) Koszula położnicza: tkanina 100% bawełny, gramatura do 170 g/m2, temperatura prania 95oC, długość minimum 120 cm, krótki rękaw, rozkloszowana, z przodu rozcięcie wiązane na troki 800 szt. na czas trwania umowy
Zamawiającego będę
zobligowany przedstawić):
a. Deklaracja zgodności CE
b. Wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych
c. Karta techniczna potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny
d. Wyniki badań tkanin wykonane przez niezależną jednostkę badawczą, potwierdzające parametry techniczne zgodnie z normą PN-EN 13795
e. Instrukcja użytkowania
5) Odzież operacyjna wielokrotnego użytku wykonana z chłonącej płyny, niepylącej tkaniny bawełniano-poliestrowej. Tkanina ma zapewnić komfort dotykowy właściwy bawełnie. Tkanina ma zapewniać wysoki termo fizjologiczny komfort użytkowania, gramatura maksimum 125 g/m2, zawartość bawełny max 60%. zgodne z normą PN-EN 13795 -1000 kompletów na czas trwania umowy (kolor zielony, czerwony i niebieski, rozmiary S-XXL – ilości poszczególnych do uzgodnienia z Zamawiającym po podpisaniu umowy). Zamawiający dopuści odzież operacyjną będąca przedmiotem dzierżawy wykonaną z tkaniny o gramaturze do 128g/m2 o składzie 48% bawełna, 52% poliester.
Wymagane dokumenty – (wybrany Wykonawca na każde żądanie
Pozostałe zapisy w SWZ pki I
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98300000-6 - Różne usługi
98311000-6 - Usługi odbierania prania
98312000-3 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423675,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 423675,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 423675,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pralnia Luboń SP. z o.o. Sp.k
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362095945
7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 1b
7.3.4) Miejscowość: Luboń
7.3.5) Kod pocztowy: 62-030
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRALNIA LUBOŃ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 423675,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa leśniczówki leśnictwa Bojadła - etap I".
- Remont drogi w miejscowościach Dębinki i Klępsk (gmina Sulechów)
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi prania
- Usługi w zakresie prania, dezynfekcji, sterylizacji, reperacji bielizny szpitalnej oraz transportu, załadunku i wyładunku u Zamawiającego
- Usługa przewozu zwłok osób zmarłych lub zabitych i ich szczątków świadczona na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Łodzi i podległych jej jednostek organizacyjnych z podziałem na dziewięć zadań.
- Świadczenie kompleksowych usług pralniczych z dzierżawą bielizny szpitalnej, w tym operacyjnej i zabiegowej, oraz świadczenie usługi prania asortymentu będącego własnością Zamawiającego
- TP.U.LN.03.24_Kompleksowe usługi prania, dezynfekcji i reparacji bielizny szpitalnej przez okres 12 m-cy, w tym ...
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży przez okres 24 miesięcy
więcej: Różne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.