eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦niadowo › "Przebudowa dróg gminnych w ci±gu ul. Ogrodowej i Kolejowej w ¦niadowie oraz drogi gminnej w Starym Ratowie"



Og³oszenie z dnia 2021-04-30


Powi±zane og³oszenia:
Og³oszenie nr 2021/BZP 00044060 z dnia 2021-04-30

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa dróg gminnych w ci±gu ul. Ogrodowej i Kolejowej w ¦niadowie oraz drogi gminnej w Starym Ratowie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦NIADOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450669996

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Ostro³êcka 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦niadowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-411

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - £om¿yñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sniadowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg gminnych w ci±gu ul. Ogrodowej i Kolejowej w ¦niadowie oraz drogi gminnej w Starym Ratowie"

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-7c8cec80-a975-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00044060

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-04-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000033/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Przebudowa dróg gminnych w ci±gu ul. Ogrodowej Nr 105915 B, ul. Kolejowej Nr 105909 B i drogi gminnej na terenie miejscowo¶ci ¦niadowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

www.sniadowo.pl/bip/przetargi/zamowieniapubliczne

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej - gmina@sniadowo.pl.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Klauzula informacyjna RODO;Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119, s. 1) – zwanym dalej RODO – ustala siê niniejsz± klauzulê: I. Administrator danych osobowychUrz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, tel. 86 300800.II. Inspektor Ochrony DanychUrz±d Gminy w ¦niadowie, ul. Ostro³êcka 11, 18-411 ¦niadowo, III. Cele i podstawy przetwarzania1. Celem przetwarzania danych jest: realizacja obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa.2. Podstaw± przetwarzania jest:a) art. 6 ust. 1 lit. c RODO - jest to niezbêdne do wype³nienia obowi±zku prawnego,oraz w szczególno¶ci:b) ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).IV. Okres przechowywania danych Zebrane dane bêd± przechowywane do chwili realizacji zadania zgodnie z celem i podstaw± przetwarzania, okre¶lonym w pkt. III, na podstawie Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz.67 ze zm.).V. Odbiorcy danychPani/Pana dane osobowe mog± zostaæ udostêpnione podmiotom, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz innym podmiotom upowa¿nionym na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Administrator nie zamierza przekazywaæ Pani/Pana danych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.VI. Prawa osób, których dane dotycz±: Zgodnie z RODO, przys³uguje Pani/Panu:a) prawo dostêpu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;d) prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. VII. Informacja o wymogu/dobrowolno¶ci podania danych1. Podanie przez Pani±/Pana danych jest obowi±zkiem wynikaj±cym z przepisów prawa, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie brak mo¿liwo¶ci realizacji us³ugi/zadania.2. W przypadku umowy podanie danych ma charakter dobrowolny, ale jest konieczne w celu jej zawarcia.3. Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym równie¿ w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGIZ.271.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pod nazw±: „Przebudowa dróg gminnych w ci±gu ul. Ogrodowej i Kolejowej w ¦niadowie oraz drogi gminnej w Starym Ratowie”, który obejmuje przebudowê dróg gminnych nr 105909 B ul. Kolejowej na d³ugo¶ci 177,00 mb, nr 105915 B ul. Ogrodowej na d³ugo¶ci 94,00 mb oraz drogi nr 105915 B bez nazwy na d³ugo¶ci 107,00 mb po³o¿onych w obrêbach miejscowo¶ci ¦niadowo i Stare Ratowo na odcinku o ³±cznej d³ugo¶ci 378,00 mb, na terenie gminy ¦niadowo. 2. Ogólna charakterystyka zamówienia:Projektowana przebudowana w/w dróg gminnych bêdzie przebiega³a po ¶ladzie istniej±cych przebiegówjezdni o nawierzchni bitumicznej ul. Kolejowa, nawierzchni gruntowo- ¿wirowej droga gminna bez nazwy jak równie¿ po terenie niewyje¿d¿onym u¿ytkowanym rolniczo odc. ul. Ogrodowej .Na odcinku objêtym opracowaniem ul. Kolejowej zaprojektowano rozebranie istniej±cej jezdni onawierzchni bitumicznej wraz z korytowaniem pod wbudowanie nowych warstw konstrukcji podbudów oraz pakietu warstw bitumicznych na szeroko¶ci jezdni 6,00m. Konstrukcjê ulicy Ogrodowej zaprojektowano z wykonaniem korytowania istniej±cej nawierzchni gruntowej pod wbudowanie nowych warstw konstrukcji podbudów oraz pakietu warstw bitumicznych na szeroko¶ci jezdni 5,50m. Konstrukcje drogi gminnej bez nazwy zaprojektowano poprzez wykonania przeprofilowania istniej±cej jezdni drogi gminnej do poziomu szeroko¶ci pod³o¿a pod wbudowanie projektowanych warstw konstrukcji podbudów oraz pakietu warstw bitumicznych na szeroko¶ci jezdni 5,50m.3. Zakres robót obejmuje; 1) w ci±gu ul. Kolejowej, roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne i rozbiórkowe, ustawienie krawê¿nika i obrze¿a betonowego, odwodnienie, podbudowa jezdni, poszerzeñ jezdni, chodnika i zjazdów przez chodniki, nawierzchnie betonowe z kostki brukowej, nawierzchnia bitumiczna jezdni, roboty uzupe³niaj±ce, oznakowanie,2) w ci±gu ul. Ogrodowej, roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne i rozbiórkowe, podbudowa, nawierzchnia bitumiczna jezdni, nawierzchnie ¿wirowe, roboty uzupe³niaj±ce, oznakowanie,3) w ci±gu drogi bez nazwy, roboty pomiarowe i przygotowawcze, podbudowa, nawierzchnia bitumiczna jezdni, nawierzchnie ¿wirowe, roboty uzupe³niaj±ce, oznakowanie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 57

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. 2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiaj±cy odstêpuje od wymagania podmiotowych ¶rodków dowodowych w tym zakresie. 4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej - Zamawiaj±cy uzna ww. warunek za spe³niony je¿eli wykonawca z³o¿y: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia wykonania, co najmniej: dwie roboty budowlanej dotycz±cej: budowy, przebudowy drogi, o warto¶ci robót na kwotê brutto minimum 600.000,00 z³ ka¿da, która zosta³a wykonana w sposób nale¿yty, w tym zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczona. b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowania robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiaj±cy ¿±da potwierdzenia, ¿e wykonawca dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej 1 osob± posiadaj±c± wymagane prawem uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej bez ograniczeñ.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykonawca, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania nw. podmiotowych ¶rodków dowodowych, zgodnie z art. 274 ustawy Pzp:1) o¶wiadczenie o grupie kapita³owej - za³±cznik nr 4 do SWZ, 2) wykaz wykonanych robót budowlanych – za³±cznik nr 5 do SWZ3) wykaz osób - za³±cznik nr 6 do SWZ,4) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Okre¶lone w SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2-4 oraz ust. 2 Prawa zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 Prawa zamówieñ publicznych w nastêpuj±cych przypadkach: 1) Zmiany technologiczne spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ lepszej generacji ni¿ wskazane w SWZ, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci przedmiotu Umowy; b) pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót budowlanych stanowi±cych przedmiot Umowy, powoduj±cej zmianê sposobu wykonywania Umowy, pozwalaj±cej na skrócenie czasu realizacji przedmiotu Umowy lub zmniejszenie kosztów wykonywanych prac lub robót, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, pod warunkiem osi±gniêcia nie mniejszych parametrów koñcowych wykonanych robót, na umotywowany wniosek Wykonawcy po akceptacji Zamawiaj±cego; W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej mo¿liwa jest zmiana sposobu wykonania, terminu wykonania Umowy, wynagrodzenia, zmiana materia³ów i technologii wykonania Przedmiotu Umowy. 2) W przypadku dokonania okre¶lonych czynno¶ci lub ich zaniechania przez organy administracji pañstwowej, w tym organy administracji rz±dowej, samorz±dowej, jak równie¿ organy i podmioty, których dzia³alno¶æ wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej Umowy, w szczególno¶ci:a) opó¼nienie wydania przez ww. organ decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., do wydania których s± zobowi±zane lub Wykonawca ma obowi±zek je pozyskaæ na mocy przepisów Prawa; b) odmowa wydania przez ww. organy decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ itp., z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê; c) na³o¿enia przez organ dodatkowych czynno¶ci proceduralnych nie przewidzianych w zamówieniu; d) wniesienie odwo³ania/skargi/sprzeciwu w trakcie uzyskiwania wszelkich decyzji, zgód, pozwoleñ. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej mo¿liwa jest zmiana terminu wykonania Przedmiotu Umowy o okres wynikaj±cy z opisanych okoliczno¶ci. 3) Pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami: a) si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z dokumentacj± zamówienia; b) wyst±pienie warunków eksploatacyjnych (np. katastrofy) skutkuj±cych niemo¿no¶ci± wykonywania Przedmiotu Umowy wp³ywaj±c± na termin zakoñczenia ca³o¶ci robót; c) wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymuj±cych (opó¼niaj±cych) realizacjê robót zasadniczych a wynikaj±cych z nieprzewidzianych zdarzeñ o charakterze technicznym lub eksploatacyjnym; d) zmiany spowodowane wyj±tkowo niesprzyjaj±cymi warunkami klimatycznymi, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie prac lub robót bêd±cych przedmiotem Umowy, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac lub robót w tym okresie, przeprowadzania prób i sprawdzeñ oraz dokonywania odbiorów nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ; Wyj±tkowo niesprzyjaj±ce warunki klimatyczne to takie warunki, które ³±cznie: - bior±c pod uwagê wymogi re¿imów technologicznych determinuj±cych wykonanie poszczególnych robót, skutkuj± wstrzymaniem prowadzenia tych¿e robót. W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionej powy¿ej mo¿liwa jest zmiana sposobu wykonania, materia³ów, technologii robót oraz odpowiednio terminu wykonania Przedmiotu Umowy w zakresie adekwatnym do przyczyny powoduj±cej konieczno¶æ zmiany.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-05-17 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê wraz z dokumentami opatrzonymi kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-05-17 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-06-16

2021-04-30 Biuletyn Zamówieñ PublicznychOg³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.