eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wózków dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach



Ogłoszenie z dnia 2024-01-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wózków dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowy Instytut Badawczy Oddział w Gliwicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00028836600028

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-102

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gliwice.nio.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.nio.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ffd28f58-7712-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wózków dla Klinik i Zakładów Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie – Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ffd28f58-7712-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00468672

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO/DZ-TPzmn-381-2-60/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózki różne transportowe w tym do przewozu posiłków

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 109565,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózki transportowe platformowe

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 3635,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózki różne

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 40157,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek do transportu butli o pojemności 10L

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 299,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózki inwalidzkie

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.5.) Wartość części: 14676,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózki inwalidzkie 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.5.) Wartość części: 6049,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek osłonny do transportu izotopów

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 14232,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Transportowy wózek toaletowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 3326,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek do przewożenia leków

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 4670,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek do przewożenia pacjentów w pozycji leżącej

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193000-9 - Pojazdy inwalidzkie, wózki inwalidzkie i podobne urządzenia

4.5.5.) Wartość części: 17767,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek medyczny na kółkach z szufladami

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 4193,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek medyczny wielofunkcyjny

4.5.3.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.5.5.) Wartość części: 28904,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wózek inwalidzki bariatryczny

4.5.3.) Główny kod CPV: 33193100-0 - Pojazdy inwalidzkie i wózki inwalidzkie

4.5.5.) Wartość części: 28000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1220,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1399,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1220,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2BB Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 525322042

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17938,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31999,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17938,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2 BB Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 525322042

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17938,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.