Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00329024/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23
- 2021/BZP 00329024/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-23 (po zmianach)
- 2021/BZP 00329238/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie Rewitalizacji Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lubniewice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966705
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II 51
1.5.2.) Miejscowość: Lubniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-210
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957557052
1.5.8.) Numer faksu: 957557024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lubniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/gminalubniewice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie Rewitalizacji Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ccf1648e-63cd-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043652
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008081/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rewitalizacja Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329024/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 445185,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Rewitalizacja Parku Miłości - udostępnienie i ochrona zasobów przyrodniczych Lubniewic” obejmująca rewitalizację Parku Miłości w mieście Lubniewice w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Park Miłości zlokalizowany jest na działce nr 369 o powierzchni 0,8260 ha.
W zakresie planowanego przedsięwzięcia jest wykonanie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, wykonanie projektów wykonawczych, projektów zieleni, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Planowane zmiany urbanistyczno-architektoniczne i techniczno-użytkowe związane z realizacją zadania:
- rozbiórka istniejących nawierzchni ścieżek,
- ujednolicenie układu komunikacyjnego parku poprzez uporządkowanie linii ścieżek oraz zmianę nawierzchni ścieżek istniejących na nawierzchnię mineralną wraz z wykonaniem drenażu poprzecznego,
- uporządkowanie istniejącej zieleni poprzez usunięcie chwastów, samosiejek, martwych drzew oraz wykonanie nowych nasadzeń,
- ujednolicenie obiektów małej architektury poprzez demontaż istniejących i dostawę nowych tj. kosze na śmieci, ławki, budki lęgowe i poidło dla ptaków, domki dla owadów,
- remont historycznego muru kamiennego poprzez uzupełnienie wyrw, braków w pokryciu muru dachówką,
- renowacja tarasu widokowego polegająca na wymianie barierki i wykonaniu nawierzchni mineralnej,
- montaż tabliczek informacyjnych i kierunkowskazów,
- demontaż istniejących i montaż nowych słupów i opraw oświetleniowych wzdłuż promenady nadjeziornej i wewnątrz parku,
- demontaż i przestawienie/usunięcie rzeźb,
- usuwanie krzewów i drzew,
- obsadzanie roślinami i krzewami,
- pielęgnacja nasadzeń w kresie 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego, polegająca, m.in. na podlewaniu, odchwaszczaniu, nawożeniu, zabezpieczeniu ich na zimę, wymianie uschniętych i uszkodzonych nasadzeń – w zależności od potrzeb.
Przedmiot zamówienia należy wykonać w II etapach:
a) ETAP I – wykonanie dokumentacji projektowej,
b) ETAP II – realizacja zadania inwestycyjnego – roboty budowlane i ogrodnicze
W ramach poszczególnych etapów do obowiązków wykonawcy należy:
1) ETAP I (wykonanie dokumentacji projektowej)
Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej, której zakres określono w PFU
(tj. projekt budowlany i projekt wykonawczy z uwzględnieniem wszystkich branż, przedmiary i kosztorysy inwestorskie we wszystkich branżach, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót oraz inne niezbędne dokumenty, w tym decyzje administracyjne oraz uzgodnienia i opracowania niezbędne do realizacji zamierzenia), uzyskanie na ich podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę / zaświadczenia o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu w drodze decyzji. Potwierdzeniem braku wad fizycznych lub prawnych przekazanej dokumentacji projektowej będzie protokół odbioru, o którym mowa w § 6 wzoru umowy.
2) ETAP II (realizacja zadania inwestycyjnego – roboty budowlane i ogrodnicze)
– realizacja zadania inwestycyjnego na podstawie zatwierdzonej dokumentacji wykonanej w Etapie I oraz nadzór autorski nad realizacją tego zadania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111250-5 - Badanie gruntu
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71335000-5 - Badania inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 519800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 519800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Leszek Kułak-Budownictwo Sportowe Inżynieria Krajobrazu
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Usługowa Stanisław Cap
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961001523
7.3.3) Ulica: Lawendowa 1
7.3.4) Miejscowość: Skwierzyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-440
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK KUŁAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE LESZEK KUŁAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 519800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI LUBNIEWICE
więcej: przetargi LUBNIEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa parkingu dla samochodów ciężarowych"
- Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie Zespołu Szkół im. Marii Konopnickiej w Pyskowicach, 44-120 Pyskowice, ul. Kard. Wyszyńskiego 37
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zagospodarowanie poscaleniowe wsi Piechoty - w gminie Padew Narodowa, Powiat Mielecki
- Instalacja klimatyzacji w części kondygnacji IV, V i VI budynku Młyny Kultury
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.