eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276268409

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: PCK 1

1.5.2.) Miejscowość: Wojkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-580

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@zozwojkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwojkowice.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.wojkowice.bip.net.pl/?c=207

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d181855-2fe6-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043606

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00183804/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego - windy osobowej - dla budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wojkowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00233984/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPM.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zewnętrznego urządzenia dźwigowego, windy osobowej wraz z przebudową przegród zewnętrznych, umożliwiających połączenie projektowanej windy z budynkiem dla budynku ZOZ w Wojkowicach.

Przedmiot zamówienia obejmuje budowę przeszklonej windy zewnętrznej wraz z wykonaniem przekłuć w ścianie zewnętrznej budynku w celu montażu i połączenia dźwigu z istniejącymi kondygnacjami.

Montaż windy osobowej należy wykonać zgodnie z zaleceniami producenta. Projekt należy rozpatrywać wraz z rysunkami kart katalogowych oraz rysunkami technicznymi posadowienia windy.

Winda zewnętrzna powinna spełniać parametry w zakresie dostępności dla niepełnosprawnych wskazane w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2020r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj. posiadać m.in. poręcze na wysokości 0,9 m oraz tablicę przyzywową na wysokości od 0,8 m do 1,2 m w odległości nie mniejszej niż 0,5 m od naroża kabiny z dodatkowym oznakowaniem dla osób niewidomych i informacją głosową.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, na którą składa się: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz Decyzja Starosty Będzińskiego nr 1000.2021 z dnia 09.07.2021r.

Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) uzyskanie na rzecz zamawiającego wszelkich wymaganych uzgodnień/opinii niezbędnych do użytkowania windy (np. Straż Pożarna, Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny, Urząd Dozoru Technicznego);
b) złożenie w imieniu na rzecz zamawiającego zawiadomienia we właściwym organie nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy wraz z brakiem sprzeciwu lub uzyskanie ostatecznego pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 399750 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 399750 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa ZED sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482743210

7.3.4) Miejscowość: Zabrze

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

dostawa i montaż urządzenia


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 399750 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.