eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043503 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD TARGOWISK MIEJSKICH W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271182146

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 154

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-859

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@hot.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Samorządowy zakład budżetowy Miasta Katowice

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c531a85d-8d5e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043503

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018117/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024491/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie polegające na powtórzeniu wykonania usługi przewidziane zostało w zamówieniu podstawowym. Przedmiot powtarzanej usługi pozostaje zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość powtarzanej usługi uwzględniona została przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Do negocjacji w postępowaniu zaproszony został wykonawca realizujący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Dz. Urz. UE - OJ/S: 2020/S 187-450827

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OP/ZP/1/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 489309,25 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na powtórzeniu wykonania usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego, określonych w zamówieniu podstawowym tj. powtórzeniu wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego ogłoszonego w DZ. Urz. UE pod nr 2020/S 187-450827, udzielonego wykonawcy w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Powtórzoną usługę wykonawca realizować będzie przez okres sześciu miesięcy , co odpowiada ilości miesięcy usługi powierzonej wykonawcy do realizacji w ramach zamówienia podstawowego. Część pierwsza zamówienia dotyczy targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Pukowca 23

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 414517,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zamówienie polega na powtórzeniu wykonania usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego, określonych w zamówieniu podstawowym tj. powtórzeniu wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego ogłoszonego w DZ. Urz. UE pod nr 2020/S 187-450827, udzielonego wykonawcy w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Powtórzoną usługę wykonawca realizować będzie przez okres sześciu miesięcy , co odpowiada ilości miesięcy usługi powierzonej wykonawcy do realizacji w ramach zamówienia podstawowego. Część druga zamówienia dotyczy targowisk miejskich zlokalizowanych przy ul. Katowickiej 61, pl. Miarki, ul. Agnieszki 21, ul. Panewnickiej 33, ul. Chrobrego 28 oraz obiektu biurowego przy ul. Gliwickiej 154.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 74791,92 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455317,56

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455317,56

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455317,56

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Ciupiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-192-66-20

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 104,

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455317,56

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72606,24

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72606,24

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72606,24

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Ciupiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-192-66-20

7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 104

7.3.4) Miejscowość: Myszków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72606,24

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-07-01 do 2021-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.