Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043503 z dnia 2021-04-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD TARGOWISK MIEJSKICH W KATOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271182146
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gliwicka 154
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-859
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samorządowy zakład budżetowy Miasta Katowice
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c531a85d-8d5e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043503
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00018117/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wywóz stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00024491/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie polegające na powtórzeniu wykonania usługi przewidziane zostało w zamówieniu podstawowym. Przedmiot powtarzanej usługi pozostaje zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Całkowita wartość powtarzanej usługi uwzględniona została przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Do negocjacji w postępowaniu zaproszony został wykonawca realizujący usługę stanowiącą przedmiot zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: Dz. Urz. UE - OJ/S: 2020/S 187-450827
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP/ZP/1/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 489309,25 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na powtórzeniu wykonania usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego, określonych w zamówieniu podstawowym tj. powtórzeniu wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego ogłoszonego w DZ. Urz. UE pod nr 2020/S 187-450827, udzielonego wykonawcy w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Powtórzoną usługę wykonawca realizować będzie przez okres sześciu miesięcy , co odpowiada ilości miesięcy usługi powierzonej wykonawcy do realizacji w ramach zamówienia podstawowego. Część pierwsza zamówienia dotyczy targowiska miejskiego zlokalizowanego w Katowicach przy ul. Pukowca 234.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 414517,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie polega na powtórzeniu wykonania usługi wywozu stałych odpadów komunalnych z obiektów administrowanych przez zamawiającego, określonych w zamówieniu podstawowym tj. powtórzeniu wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia podstawowego ogłoszonego w DZ. Urz. UE pod nr 2020/S 187-450827, udzielonego wykonawcy w postępowaniu przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. Powtórzoną usługę wykonawca realizować będzie przez okres sześciu miesięcy , co odpowiada ilości miesięcy usługi powierzonej wykonawcy do realizacji w ramach zamówienia podstawowego. Część druga zamówienia dotyczy targowisk miejskich zlokalizowanych przy ul. Katowickiej 61, pl. Miarki, ul. Agnieszki 21, ul. Panewnickiej 33, ul. Chrobrego 28 oraz obiektu biurowego przy ul. Gliwickiej 154.4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 74791,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 455317,56
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455317,56
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 455317,56
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Ciupiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-192-66-20
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 104,
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 455317,56
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72606,24
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72606,24
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72606,24
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jakub Ciupiński, prowadzący działalność gospodarczą pod firmą P.H.U. "REKO" Jakub Ciupiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 577-192-66-20
7.3.3) Ulica: Jana Pawła II 104
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72606,24
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-07-01 do 2021-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
| 2021-04-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) r.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Boleszkowice
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Tarnowiec w 2026 roku
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew, odpadów zebranych w PSZOK oraz odpadów z wybranych nieruchomości letniskowych w 2026 r.
- Usługa odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych z obiektów Rzeszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





