eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdański › "Modernizacja części skweru św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim"



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja części skweru św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ratusz@um.starogard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja części skweru św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a5423c9b-5e62-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00043391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000874/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 „Modernizacja części skweru św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329230/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RKiZP.271.43.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 390000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji części skweru Św. Wojciecha pomiędzy ulicami Pomorską i Szumana w Starogardzie Gdańskim w ramach zadania budżetowego pn. Nasza przestrzeń Skwer Św. Wojciecha. Etap 2 (budżet obywatelski).
2. Zakres prac obejmuje:
1) rozebranie starej i budowa nowej nawierzchni chodników z podbudową i obrzeżami, ok. 1300 m2 - materiały wykończeniowe tj. kostka i obrzeża muszą być zgodne z ułożonymi w I etapie,
2) schody - wymiana ok. 30 m2 zgodnie z projektem,
3) oświetlenie na słupach 5 m (szt 3) z punktowym oświetleniem ( szt 5) z okablowaniem i podłączeniem do istniejącego układu, dodatkowo wycenić 1 kpl słup z oprawą wraz z układaniem kabla 20 mb – oprawy i słupy muszą być zgodne z wykonanymi w I etapie,
4) ławki z oparciami szt. 10 i kosze na śmieci szt. 5 zgodne z wykonanymi w I etapie,
5) stojak na rowery szt. 2 - zgodny z wykonanymi w I etapie ,
6) humusowanie terenu z uzupełnieniem ziemią urodzajną z obsianiem trawą około 2300m2,- zieleń w tym nasadzenia krzewów, drzew w zakresie zaznaczonym na mapie w tym gatunki roślinności zgodnie z projektem (nasadzenia i pielęgnacja nie obejmuje terenu wokół nasypu na którym jest usytuowany pomnik Św. Wojciecha) nasadzenia roślinności zgodnie z projektem wykonać w polach ograniczonych obrzeżami na geowłókninie, ściółkowanie korą,
7) rozebranie małej architektury wraz z utylizacją.
3. Projekt budowlano-wykonawczy pn. „Konserwacja pomnika Św. Wojciecha i modernizacja zagospodarowania terenu wokół tego pomnika na dz. Nr 8/9 i 12 obręb 23 w Starogardzie Gdańskim obejmuje szerszy zakres projektowy. Do wyceny należy przyjąć zakres ustalony w SWZ i który zaznaczono na mapach kolorem czarnym.
4. Zamawiający wymaga standaryzacji i dostosowania (nawiązania) nowych elementów do wcześniejszej realizacji (forma, kolorystyka, wygląd, parametry).
5. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć wycenę elementów poszczególnych prac (załącznik nr 1 do Oferty) pod rygorem odrzucenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384682,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 384682,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384682,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa Adam Kowalczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 592-100-03-80

7.3.3) Ulica: Główna 18

7.3.4) Miejscowość: Wda

7.3.5) Kod pocztowy: 83-240

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384682,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.