eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Przebudowa alejki na skwerze mjr Wacława Szewielińskiego w Inowrocławiu wraz jej oświetleniem oraz budową dojścia do przejścia dla pieszych



Ogłoszenie z dnia 2021-04-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00043151 z dnia 2021-04-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa alejki na skwerze mjr Wacława Szewielińskiego w Inowrocławiu wraz jej oświetleniem oraz budową dojścia do przejścia dla pieszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250

1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa alejki na skwerze mjr Wacława Szewielińskiego w Inowrocławiu wraz jej oświetleniem oraz budową dojścia do przejścia dla pieszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dca96c0-85d1-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00018304/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa alejki na skwerze mjr Wacława Szewielińskiego w Inowrocławiu wraz jej oświetleniem oraz budową dojścia do przejścia dla pieszych, zgodnie z dokumentacja projektową i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. długość alejki - 162,50 m, szerokość 3,0 m; poszerzenie na miejsca pod lawki parkowe – 3 x 1 m; długość dojścia do przejścia dla pieszych 10,8 m, szerokość 2,0 m. 2. Zakres robót:1) rozbiórka istniejącej alejki o nawierzchni gruntowej;2) przebudowa istniejącej alejki parkowej oraz budowa dojścia do przejścia dla pieszych o konstrukcji: kostka betonowa szara - 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 4 cm, podbudowie z betonu - 15 cm, warstwie odsączającej z piasku - 10 cm;3) rozwiązanie kolizji sieciowych;4) dostawa i montaż nowych ławek parkowych 3 szt oraz 3 szt koszy na śmieci (przed zamontowaniem należy uzgodnić rodzaj ławek i koszy z Zamawiającym);5) budowa oświetlenia parkowego – 2 słupy oświetleniowe parkowe, stalowe ocynkowne, oprawy parkowe LED;6) wykonanie trawników parkowych z ich pielęgnacją przez rok od odbioru przedmiotu zamówienia;zakres pielęgnacji trawników - po wzejściu i zakorzenieniu się trawy pierwsze koszenie, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy, wysianie nawozów mineralnych, dosianie trawy, jeżeli wystąpią ubytki, wałowanie trawnika, podlewanie wodą; ww. czynności należy powtarzać w odstępach miesięcznych, z wyłączeniem okresu zimowego, po upływie roku należy przekazać trawnik Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141739,91

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152919,78

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141739,91

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szubarga Building Group sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5851485158

7.3.3) Ulica: ul. WładysławaŁokietka 55F/2

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-736

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca powierzy do wykonania podwykonawców część robót związanych z wykonaniem nawierzchni z kostki betonowej i budowę oświetlenia.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141739,91

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Przedmiot umowy zostanie wykonany w terminie:1) do 60 dni od przekazania terenu budowy - roboty budowlane;2) 1 rok od odbioru robót budowlanych - utrzymanie i pielęgnacja trawników.
2021-04-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.