Ogłoszenie z dnia 2023-01-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405910/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-24
- 2022/BZP 00442264/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z kładką, schodami, elementami małej architektury i infrastrukturą techniczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stary Sącz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491893115
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stefana Batorego 25
1.5.2.) Miejscowość: Stary Sącz
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-340
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@starysacz.um.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.stary.sacz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/starysacz,a,2180123,budowa-ciagu-pieszo-rowerowego-wraz-z-kladka-schodami-elementami-malej-architektury-i-infrastruktura.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z kładką, schodami, elementami małej architektury i infrastrukturą techniczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dec3c30-5378-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00043107
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024323/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowę kładki dla pieszych nad ul. Jana Pawła II wraz z ciągami pieszo-rowerowymi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00405910/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2460640,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę ciągu pieszo-rowerowego wraz z kładką, schodami i małą architekturą, budowę przyłącza i odcinka kanalizacji deszczowej, budowę oświetlenia ulicznego, przebudowę sieci napowietrznej niskiego napięcia i oświetlenia ulicznego, zabezpieczenie sieci teletechnicznej, przebudowę ogrodzenia, rozbiórkę części muru oporowego i jego odbudowę miejscowości w Starym Sączu, w zakresie szczegółowo opisanym w załączonej dokumentacji technicznej oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
a. wykonanie robót budowlanych, których szczegółowy zakres określa dokumentacja techniczna (Załącznik nr 4 do SWZ),
b. wykonanie wszystkich robót towarzyszących związanych z realizacją przedmiotu zamówienia,
c. wykonanie dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę prawidłowości wykonania robót i ich jakości,
d. dokonanie wszelkich uzgodnień oraz pokrycie kosztów i opłat związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także wykonanie niezbędnych opracowań wymaganych w trakcie realizacji robót, takich jak np. projekt organizacji ruchu,
e. uzyskanie przed rozpoczęciem prac - w imieniu Zamawiającego - pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych oraz realizacji i organizacji robót zgodnie warunkami określonymi w pozwoleniach konserwatorskich Małopolskiego Konserwatora Ochrony Zabytków, w tym zapewnienie nadzoru archeologicznego nad robotami ziemnymi,
f. uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego skutecznego zgłoszenia zakończenia robót lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie przedmiotu zamówienia (zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223110-0 - Instalowanie konstrukcji metalowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262310-7 - Zbrojenie
45442110-1 - Malowanie budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3335326,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4611620,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3335326,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): KOMPLEX - BUD JÓZEF WÓJCIK
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa „PROJBUD” TOMASZ DĄBROWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341830999
7.3.4) Miejscowość: Czerniec
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3335326,41 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ - DROGA NR 1592D POLWICA - WIERZBNO, NA TERENIE GMINY DOMANIÓW
- Rozwój infrastruktury sportowej w Gminie Wysokie
- "Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Gminy Panki."
- Budowa dwóch budynków zaplecza szatniowo - sanitarnego w miejscowościach Trójczyce i Kaszyce
- Budowa odcinków dróg rowerowych na obszarze Związku
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby Brańskiego Klubu Malucha
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.