eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skomielna Biała › Prowadzenie stołówki w Samorządowym Przedszkolu w Skomielnej Białej



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie stołówki w Samorządowym Przedszkolu w Skomielnej Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole

1.3.) Oddział zamawiającego: Skomielna Biała

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356731050

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Skomielna Biała

1.5.2.) Miejscowość: Skomielna Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-434

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 182687149

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przedszkole.skomielna@poczta.fm

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pskomielna.dlaprzedszkoli.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.malopolska.pl/psskomielnabiala

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie stołówki w Samorządowym Przedszkolu w Skomielnej Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f22ecc3-7bae-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042738

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00496211

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na codziennym przygotowaniu i wydaniu posiłków dla dzieci w Samorządowym Przedszkolu w Skomielnej Białej. Żywienie dzieci odbywać się będzie w okresie od 02.01.2023r. – 31.12.2023r. - od poniedziałku do piątku, w dni pracy przedszkola z uwzględnieniem przerw świątecznych itp.

2. Zamawiający informuje, że przygotowywanie posiłków musi odbywać się w pomieszczeniach, które są w posiadaniu Samorządowego Przedszkola w Skomielnej Białej i dysponuje pomieszczeniami o łącznej powierzchni 81 m2 , w skład których wchodzą:
- kuchnia,
- zmywalnia naczyń stołowych,
- spiżarnia,
- magazyn warzyw i ziemniaków,
- pomieszczenie gospodarcze,
- szatnia personelu i sanitariaty,
- korytarz

W ramach użyczonych pomieszczeń Zamawiający dysponuje następującym wyposażeniem:
- zmywarka ,
- patelnia elektryczna
- obieraczka do ziemniaków,
- szafa chłodnicza,
- kocioł warzelny,
- taboret elektryczny,
- wózek kelnerski,
- przystawka do rozdrabniania warzyw,
- kuchenka gazowa,
- trzon kuchenny,
- okap,
- zlew 2 – komorowy – 2 sztuki,
- zlew jednokomorowy,
- stół kuchenny nierdzewny – 4 sztuki,
- zlew kuchenny – 2 sztuki,
- szafa przelotowa z drzwiami przelotowymi.


Wyposażenie to Zamawiający udostępni wykonawcy na okres realizacji niniejszego zamówienia. W okresie realizacji zamówienia wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za udostępnione wyposażenie oraz pomieszczenia. W/w pomieszczenia wraz z wyposażeniem zostaną przekazane wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego który będzie stanowił integralną część umowy. Pozostałe wyposażenie, w tym naczynia stołowe i sztućce Wykonawca zaopatrzy się we własnym zakresie.

Ponadto Zamawiający informuje, że zgodnie z Zarządzeniem Nr 483/2022 Wójta Gminy Lubień z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie: Ustalenia minimalnych stawek czynszu miesięczne brutto w złotych za 1 m2 powierzchni lokali użytkowych oraz ustalenia minimalnych stawek brutto czynszu za 1 m2 dzierżawy gruntu rocznie; oraz opłaty za korzystanie z wyposażenia kuchni - obowiązującym w dniu przeprowadzenia postępowania przetargowego - czynsz za 1 m2 zajętej powierzchni wraz z energią elektryczną i gazem, wynosi 11,00 złotych brutto miesięcznie, natomiast czynsz za korzystanie z wyposażenia kuchni wynosi 50,00 złotych brutto miesięcznie.
Wykonawca będzie ponosił koszty związane z czynszem wraz z mediami oraz opłatą za udostępnienie pomieszczeń, w których prowadzona jest stołówka szkolna dla uczniów. Zatem cena ta winna być wkalkulowana w cenę ofertową.

3. Przygotowując posiłki należy uwzględniać wszelkie wymogi sanitarno-higieniczne. Ciepły posiłek musi odpowiadać normom odżywczym obowiązującym w tzw. punktach zbiorowego żywienia, tj. posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, sporządzone z pełnowartościowych, świeżych artykułów spożywczych, posiadających aktualne terminy ważności. Resztki i śmieci pozostałe po wydawaniu posiłków muszą być wywiezione z pomieszczeń stołówki na koszt wykonawcy usługi. Wykonawca będzie przygotowywał posiłki zgodnie z zasadami określonymi w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2006 roku Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Przede wszystkim Wykonawca musi uwzględnić normy żywienia w przedszkolach oraz następujące zalecenia Zamawiającego:

W żywieniu dzieci w wieku przedszkolnym należy stosować dietę lekko strawną. Posiłki gorące powinny być gotowane, duszone, pieczone, sporadycznie smażone.
W planowaniu jadłospisu należy uwzględnić konieczność podania na śniadanie dwa razy w tygodniu mleka lub produktów zastępczych tj. ser twarogowy lub ser żółty, raz w tygodniu ryb na śniadanie lub obiad. Posiłki powinny być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia z pełnowartościowych produktów posiadających aktualne terminy ważności, - codziennie musi wystąpić surówka lub warzywa gotowane,- co najmniej 3 razy w tygodniu danie mięsne lub rybne, oraz 3 razy w tygodniu do śniadania dodatkiem będą sezonowe owoce lub warzywa (jabłko, gruszka, truskawka, marchewka itp.). W sytuacji wyjątkowej spowodowanej czynnikami losowymi co może skutkować „nieprzygotowaniem posiłku”, Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu suchego prowiantu o wartości ceny obiadu brutto.

Zalecane przez Zamawiającego posiłki to:

- Śniadanie: pieczywo mieszane z masłem i dodatkami wędliny, sera żółtego jajek, lub dżemów; zupy mleczne lub kiełbaski na ciepło. Do picia: herbata, kakao, kawa zbożowa. Kaloryczność śniadania w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić ok.400 kcal.
- Obiady – jednodaniowe – 450 kcal
Obiad ma być posiłkiem mięsnym/rybnym z urozmaiconymi surówkami
lub gotowanymi jarzynami. Do mięsa zamiennie mogą być podawane ziemniaki, ryż, kasze lub makaron. Posiłki mogą też stanowić pierogi, naleśniki, kopytka, makaron z sosem i krokiety.
Kaloryczność obiadu w przeliczeniu na jedno dziecko winna wynosić około 450 kcal –
drugie danie: 150 g ziemniaków, ryżu, kaszy lub makaronu + 80 g mięsa lub ryby + 100g surówki lub jarzyn gotowanych.

Drugie dania typu łazanki, pierogi, gołąbki, kluski: 200g

 Podwieczorek: owoce, ciastka, ciasta pieczone, jogurty, galaretki, kisiel z owocami, budyń, napoje: herbata, soki owocowe – 140 kcal.

1. Zobowiązuje się Wykonawcę do realizowania diet eliminacyjnych zgłoszonych przez rodziców, w cenie posiłków przetargowych.
2. Zobowiązuje się Wykonawcę do podania posiłku zamiennego typu zupa w sytuacji, gdy dziecko odmówi spożycia przygotowanego posiłku – aby nie było głodne.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonywania badań sprawdzających kaloryczność i wagę zamawianego posiłku. W przypadku stwierdzenia, ze posiłek nie spełnia parametrów określonych w zamówieniu, Zamawiający kosztami badania obciąży Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności rodzajowo tych samych posiłków w ciągu dwóch tygodni. Wykonawca w ramach świadczonych usług zobowiązany jest do współpracy z pracownikami Samorządowego Przedszkola w Skomielnej Białej.
4. Wykonawca zobowiązany jest wydawać posiłki w następujących porach dnia:
- śniadanie – 8:45 – 9:30
- obiad – 11:45 – 12:30
- podwieczorek – 14:00 – 14:30
5. Miesięczny jadłospis będzie przedstawiany Dyrektorowi Przedszkola z tygodniowym wyprzedzeniem.
6. Wykonawca musi udowodnić, że posiada doświadczenie w prowadzeniu stołówki przedszkolnej w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
7. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić odpowiednią liczbę osób, pozostających w stosunku pracy do Wykonawcy, w celu sprawnego i właściwego wywiązania się z umowy.
8. Do obowiązków wykonawcy należy zakup artykułów spożywczych, środków czystości przygotowywanie posiłków, gotowanie, podawanie posiłków, mycie garnków, talerzy, szklanek, sztućców, itp. , utrzymanie w czystości wszystkich przejętych pomieszczeń. Koszty związane z opłatami za czynsz, zużycie prądu, wody, gazu, wywiezienie śmieci i innych nieczystości stałych i płynnych ponosi wykonawca.
9. Szacunkowa liczba dzieci objętych dożywianiem w trakcie okresu dożywiania może ulec zmianie. W przypadku zmiany liczby posiłków, Wykonawca będzie obowiązany do uwzględnienia w tym zakresie zgłaszanych na bieżąco potrzeb zarówno mających wpływ na zwiększenie jak i na zmniejszenie liczby posiłków.
10. Wykaz dzieci objętych dożywianiem zostanie przekazany przez Dyrektora Przedszkola przed rozpoczęciem dożywiania czyli do dnia 01.01.2023r.
11. Zamawiający informuje, że szacunkowa, średnia liczba posiłków wydawanych dziennie, przedstawia się następująco: 66 śniadań, 67 obiady jednodaniowe (II danie) oraz 43 podwieczorków (Zamawiający zastrzega, że liczba ta może ulec zmianie). Ponadto informujemy, że liczba dni pracujących w przedszkolu wynosi 205 dni w roku 2023.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

55400000-4 - Usługi podawania napojów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bomba Grażyna Stołówka Szkolna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7351529706

7.3.4) Miejscowość: Skomielna Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 32-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169276,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-02 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.