eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdnica › Świadczenie usługi sprzątania budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy



Ogłoszenie z dnia 2023-01-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi sprzątania budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Świdnica

1.3.) Oddział zamawiającego: Prezydent Miasta Świdnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowość: Świdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi sprzątania budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a3b1f7f-7489-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042707

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017393/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Świadczenie usługi sprzątania budynków Urzędu Miejskiego w Świdnicy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475859/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P-136/XII/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 200487,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe sprzątanie budynków Urzędu Miejskiego:
- budynek przy ul. Armii Krajowej 47, 58-100 Świdnica,
- budynek przy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica,
- budynek przy ul. Długiej 33, 58-100 Świdnica – Centrum Wspierania Organizacji
Pozarządowych,
- budynek przy ul. Dworcowej 8, 58-100 Świdnica – Biuro Strefy Płatnego Parkowania,
- budynek przy ul. Kolejowej 6, 58-100 Świdnica – Wydział Transportu.

2. Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Armii Krajowej 47 i 49, 58-100 Świdnica obejmuje parter wraz z korytarzem i toaletami, wydzieloną część II piętra budynku Urzędu Miejskiego wraz z korytarzem i toaletami, łącznik pomiędzy Urzędem Miejskim
i Urzędem Stanu Cywilnego, toalety Urzędu Stanu Cywilnego, salę narad Urzędu Stanu Cywilnego wraz z korytarzem, bufetem i toaletami.
Powierzchnia okien Urzędu Miejskiego wynosi około 1073,08m2, powierzchnia okien Sali narad Urzędu Stanu Cywilnego wynosi około 165,78m2, powierzchnia sprzątania wynosi około 1963m2.

3. Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Długiej 33, 58-100 Świdnica - Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych obejmuje pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, hole, sale narad, powierzchnia okien wynosi około 1788,13m2,
powierzchnia sprzątania wynosi ok. 1612,08m2.

4. Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Dworcowej 8, 58-100 Świdnica – Biuro Strefy Płatnego Parkowania obejmuje pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, hole, powierzchnia okien wynosi około 41,26m2 ,powierzchnia sprzątania wynosi ok. 142m2.

5. Usługa sprzątania budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Kolejowej 6 , 58-100 Świdnica – Wydział Transportu obejmuje pomieszczenia biurowe, sanitarne, korytarze, hole, powierzchnia okien wynosi około 19,50m2 ,powierzchnia sprzątania wynosi ok. 142,60m2.

6. W ramach świadczonych usług sprzątania Wykonawca zobowiązany jest do:
I. Codziennego:
a) zamiatania i mycia podłóg, schodów,
b) mycia poręczy i balustrad przy schodach,
c) wycierania kurzu z mebli i parapetów,
d) przecierania nóg krzeseł, stołów i biurek,
e) mycia toalet w tym: mycie glazury na ścianach, podłóg, sanitariatów ze wszystkimi urządzeniami i wyposażeniem,
f) usuwania rdzy i kamienia z urządzeń sanitarnych,
g) w kuchniach: utrzymanie w czystości wszystkich urządzeń i wyposażenia, mycie glazury i podłóg,
h) opróżniania pojemników na śmieci oraz wynoszenie ich zawartości do pojemników na odpady, wymiana worków na śmieci,
i) likwidowania pajęczyn, utrzymanie w stanie czystości ram obrazów oraz gablot korytarzowych,
j) mycia luster w łazienkach,
k) mycia w windach ścian, drzwi i luster,
l) wyłączanie światła, zamykanie okien, wietrzenie pomieszczeń,

II. Raz w tygodniu:
a) mycie koszy na śmieci,
b) odkurzanie kratek wentylacyjnych,

III. Raz na dwa tygodnie:
a) mycie drzwi i szyb drzwiowych w pokojach i korytarzach, oraz przeszklonych ścian wraz z ramami,
IV. Dwa razy w roku:
a) mycie okien w miesiącach wiosennych – kwiecień/maj oraz jesiennych – wrzesień/październik.
V. Raz w roku:
a) Polimeryzacja podłogi Sali Urzędu Stanu Cywilnego o powierzchni 284m2 w okresie wakacyjnym.
7. Wykonawca wykonuje usługi porządkowe przy użyciu własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, codziennie w dni robocze: od poniedziałku do piątku w godzinach:
 1300 - 2100 w budynku przy ul. Armii Krajowej 47, 58-100 Świdnica,
 1300 - 2100 w budynku przy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica,
 1000 - 1800 w budynku przy ul. Długiej 33 , 58-100 Świdnica – Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych,
 730 - 1530 w budynku przy ul. Dworcowej 8, 58-100 Świdnica – Biuro Strefy Płatnego Parkowania,
 730 - 1530 w budynku przy ul. Kolejowej 6,58-100 Świdnica – Wydział transportu.

Środki czystości oraz maszyny i sprzęt czyszczący muszą być dostosowane do rodzaju powierzchni czyszczonej.
Wykonawca zobowiązany jest do zakupu i uzupełniania ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła w płynie i kostek wc we wszystkich budynkach za wyjątkiem budynków przy ul. Armii Krajowej 47, Armii Krajowej 49 i Długiej 33, w których czynności te będzie wykonywał Zamawiający.
8. Zamawiający zobowiązuje się do nieodpłatnego udostepnienia pomieszczeń pozwalających przechowywać sprzęt i środki czystości niezbędne do wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający udostępni nieodpłatnie dostęp do ujęć wody.
9. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia takiej ilości personelu sprzątającego
i zapewnienia mu takiej ilości środków czystości i sprzętu, aby zagwarantować sprawne wykonywanie usługi i utrzymanie obiektu w należytym stanie
10. Z uwagi na to, że zamówienie będzie wykonywane w czynnym obiekcie, Zamawiający
wymaga aby do usługi sprzątania Wykonawca używał nietoksycznych środków czyszczących (nie zawierających składników szkodliwych dla zdrowia i środowiska naturalnego). Środki te nie mogą działać szkodliwie w przypadku wdychania ich oparów przez ludzi.
11. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wobec Zamawiającego
i osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w związku z wykonywaniem zamówienia.
12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac, zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i p.poż. wg obowiązujących przepisów.

IX. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Termin wykonania usługi w budynkach:

1) ul. Armii Krajowej 47, 58-100 Świdnica,
2) Ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica,
3) ul. Długa 33, 58-100 Świdnica.

Umowa zostanie zawarta na czas określony, data początkowa realizacji usługi od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2023r., data końcowa realizacji usługi – 31.12.2023r.

2. Termin wykonania usługi w budynkach:

1) ul. Dworcowa 8, 58-100 Świdnica,
2) ul. Kolejowa 6, 58-100 Świdnica.

Umowa zostanie zawarta na czas określony, data początkowa realizacji usługi od dnia 01.03.2023r., data końcowa realizacji usługi – 31.12.2023r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228651,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333330,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228651,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Markoni Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 022310309

7.3.3) Ulica: Wrocławska 50

7.3.4) Miejscowość: Świdnica

7.3.5) Kod pocztowy: 58-100

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228651,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.