eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usług czystościowo - porządkowych na terenie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach w okresie 24 miesięcy.



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług czystościowo - porządkowych na terenie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach w okresie 24 miesięcy.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ekologii Terenów Uprzemysłowionych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271590804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Kossutha 6

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-844

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2546031

1.5.8.) Numer faksu: 32 2541717

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ietu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ietu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ietu.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług czystościowo - porządkowych na terenie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach w okresie 24 miesięcy.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e8d4714-624d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042697

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00036750/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług czystościowo-porządkowych na terenie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w latach 2022-2023.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00325157/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/18/TP-1/FA/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 357360 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług sprzątania oraz utrzymania czystości na terenie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w Katowicach, położonego przy ul. Kossutha 6 / Sławka 5, w okresie 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Do podstawowego zakresu zadań i obowiązków personelu Wykonawcy należy:
stałe utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonym rejonie sprzątania pomieszczeń IETU,
codzienny dyżur wyznaczonych osób, trwający od godz.9.00 do godz.12.00.
Czynności sprzątania, o których mowa w ust. 14.2.1 wykonywane będą w dni robocze po godz.14.00.
Wykonawca zobowiązany będzie do kompleksowego mycia okien w budynkach znajdujących się na terenie realizacji usługi co najmniej 1 raz w roku.
Szczegółowy zakres zadań i obowiązków Wykonawcy, częstotliwość ich wykonywania oraz rejon świadczenia usługi, (opis pomieszczeń i wielkość powierzchni), określony jest w załączniku nr 9 do niniejszej SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego doświadczenia oraz przygotowania kadrowo-organizacyjnego do prawidłowego wykonania zamówienia.
Usługi, o których mowa w ust. 14.1 będą wykonywane przez personel Wykonawcy.
Imienna lista osób odpowiedzialnych za czystość w poszczególnych rejonach (pomieszczeniach), wraz z informacją o zastępstwach, zostanie złożona w siedzibie Zamawiającego w dniu podpisania umowy.
Kopia listy, o której mowa w ust. 14.7 zostanie przekazana do firmy odpowiedzialnej za fizyczną ochronę mienia na terenie Instytutu Ekologii Terenów Uprzemysłowionych w tym samym terminie.
Lista, o której mowa w ust. 14.7 będzie aktualizowana na bieżąco tj.:
w przypadku zmiany zakresu odpowiedzialności za pomieszczenia nie dalej niż na 3 dni od wystąpienia jakichkolwiek zmian w tym zakresie,
w przypadku zwolnienia pracownika niezwłocznie z dniem ustania stosunku pracy,
w przypadku przyjęcia nowego pracownika najpóźniej dzień przed podjęciem przez niego obowiązków.
Pracownik pozostający na dyżurze, o którym mowa w ust. 14.2.2 będzie miał prawo wstępu do wszystkich pomieszczeń pod nadzorem osoby upoważnionej.
Utrzymanie czystości/porządku w pomieszczeniach specjalnych takich jak archiwum, serwerownia, pomieszczenia działu kadr i płac gdzie znajdują się duże ilości danych może odbywać się jedynie pod nadzorem osoby upoważnionej.
Charakterystyczne cechy obiektu, istotne dla niniejszego zamówienia:
Obiekt znajduje się na nieruchomości gruntowej o powierzchni 21 174,00 m2, zabudowanej budynkami, w skład których wchodzi:
• budynek główny – 5698,06 m2,
• budynek DAMM – 892,18 m2,
• wiata,
• magazynek,
• garaże,
• warsztaty,
• magazyn techniczny.
Wszystkie budynki wymienione w pkt. 14.7.1. znajdują się w obrębie ogrodzonej działki z zamykana bramą wjazdową.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody w mieniu powstałe przy wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłe bezspornie z zaniedbań i zaniechań w realizacji niniejszej umowy, bądź z innych przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Odpowiedzialność za bezpieczeństwo pracowników wykonujących obowiązki wynikające z niniejszej umowy oraz za skutki mogące wyniknąć z nieszczęśliwych wypadków przy pracy, spoczywa wyłącznie na Wykonawcy.
Wykonawca będzie obciążany kosztem prywatnych rozmów telefonicznych przeprowadzanych przez osoby świadczące usługę z telefonów Zamawiającego.
W przypadku zgubienia lub zniszczenia przez pracownika Wykonawcy klucza od pomieszczeń obiektu Zamawiającego, duplikat zostanie udostępniony na podstawie pisemnego zaświadczenia, a koszt wykonania kopii klucza pokryje Wykonawca.
Wykonawca wyznaczy pracowników do świadczenia usług czystościowo – porządkowych na rzecz Zamawiającego i będzie pełnił nad nimi nadzór.
Wykonawca wyznaczy jedną osobę przewidzianą do realizacji przedmiotu zamówienia w charakterze osoby nadzorującej i koordynującej usługę .
Osoba, o której mowa w pkt. 14.23 zobowiązana będzie do przeprowadzenia kontroli prawidłowości wykonywania usługi przez pracowników serwisu sprzątającego nie rzadziej niż co 10 dni.
Osoby wykonujące przedmiot umowy podlegały będą bezpośrednio Wykonawcy oraz wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego i tylko od nich mogą otrzymywać polecenia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia.
W ramach realizacji zamówienia Zamawiający zobowiązuje się do:
zapewnienia Wykonawcy dostępu do obiektu i pomieszczeń Zamawiającego w celu umożliwienia realizacji umowy,
zapewnienia pracownikom zatrudnionym przez Wykonawcę warunków organizacyjno – socjalnych, niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań,
umożliwienia korzystania przez pracowników Wykonawcy z telefonu w celach służbowych,
umieszczenia w widocznym miejscu wykazu telefonów alarmowych: Pogotowia Ratunkowego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Energetycznego, Wodno-Kanalizacyjnego i innych służb technicznych,
udostępnienia Wykonawcy numerów telefonów i adresów przedstawicieli Zamawiającego, których należy zawiadomić w nagłych wypadkach,
niezwłocznego zawiadomienia Wykonawcy o każdym stwierdzonym uchybieniu dokonanym przez pracownika Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązuje się nabywać oraz pokrywać wszelkie koszty związane z nabyciem środków czystości oraz urządzeń czyszczących, niezbędnych do wykonywania prac wchodzących w zakres niniejszej umowy.
Zamawiający zobowiązuje się nabywać oraz pokrywać wszelkie koszty związane z nabyciem środków higienicznych (mydła, papieru toaletowego oraz ręczników papierowych na wyposażenie toalet). Uzupełnianie środków higienicznych należy do obowiązków Wykonawcy.
Zakupy realizowane będą przez Zamawiającego na podstawie zapotrzebowania składanego przez Wykonawcę co najmniej 1 raz na kwartał.
Zamawiający zapewni Wykonawcy na czas obowiązywania niniejszej umowy odpowiednie pomieszczenie na składowanie materiałów, urządzeń i narzędzi niezbędnych do wykonywania umowy.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.) przez Wykonawcę wszystkich pracowników serwisu sprzątającego.
Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych w ust. 14.24. SWZ dotyczy zarówno Wykonawcy jak i podwykonawców biorących udział w realizacji zamówienia przez cały okres wykonywania zamówienia.
Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu dokumenty potwierdzające, że przedmiot umowy jest wykonywany przez osoby, o których mowa w ust. 14.24, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w szczególności zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w ust. 14.26 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę.
Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania Umowy przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje zawodowe.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

90919200-4 - Usługi sprzątania biur

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439552,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 775047,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 439552,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AGRO-SERVICE Piuotr Kulak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6480101660

7.3.3) Ulica: ul. Sarmacka 7

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-607

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 439552,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.