eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-Biała › Oprac. pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dok. proj-koszt opisującej w pełnej probl. przebudowę basenu w SP nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w B-B wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego



Ogłoszenie z dnia 2022-02-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Oprac. pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dok. proj-koszt opisującej w pełnej probl. przebudowę basenu w SP nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w B-B wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0ac18a50-4842-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Oprac. pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dok. proj-koszt opisującej w pełnej probl. przebudowę basenu w SP nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w B-B wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ac18a50-4842-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00042665

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000766/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.68 opracowanie pełnozakresowej, pełnobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy basenu wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym w bud. Szkoły nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00273678/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.113.2021.WM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 133551,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Opracowanie pełnozakresowej, pełnobranżowej i kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej opisującej w pełnej problematyce przebudowę basenu szkolnego w budynku Szkoły Podstawowej nr 37 przy ul. Doliny Miętusiej 5 w Bielsku-Białej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego”, zwanej dalej Dokumentacją.
Prace projektowe wymagają uwzględnienia w zakresie Dokumentacji zagadnień mających na celu w szczególności:
a) spełnienie wymagań zawartych w decyzjach Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (znak ONS-HKiŚ.431.21.2020 z dnia 08.03.2020 i z dnia 11.12.2020 r. – w załączeniu),
b) maksymalne pogłębienie niecki basenu z zastrzeżeniem braku możliwości ingerencji w konstrukcję obiektu. W trakcie prac projektowych wykonawca podda możliwość pogłębienia niecki analizie i zaproponuje możliwe rozwiązania (proponuje się np. pogłębienie poprzez wymianę warstw podłoża lub wyniesienie plaży pomieszczenia niecki basenu celem uzyskania głębszej niecki).
c) przebudowę niecki basenu wraz z pozostałymi brodzikami celem wykonania niecek ze stali nierdzewnej,
d) kompleksową przebudowę części basenowej budynku wraz z podbaseniem w piwnicy zapewniając bezawaryjność wszystkich systemów i urządzeń,
e) wykonanie nowych instalacji wewnętrznych wszystkich branż wraz z montażem urządzeń zapewniających użytkowanie basenu bezobsługowo wg obowiązujących standardów,
f) przebudowę układów technologii uzdatniania wody basenowej,
g) rozbudowę lub przebudowę instalacji elektrycznych, w tym: oświetlenia awaryjnego i instalacji wykrywania pożaru w pomieszczeniach objętych opracowaniem zgodnie z obowiązującymi przepisami,
h) przebudowę zaplecza szatniowo-sanitarnego wraz z dostosowaniem do obowiązujących przepisów,
i) utworzenie wymaganych przepisami pomieszczeń niezbędnych dla obiektów tego typu,
j) realizację prac projektowych z poszanowaniem potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych,
k) przebudowę sieci i przyłączy wraz z ewentualnymi urządzeniami w zakresie koniecznym do prawidłowego i bezawaryjnego funkcjonowania tej części obiektu, przebudowę lub rozbudowę węzła cieplnego (jeżeli konieczne),
l) przeprowadzenie koniecznych prac termoizolacyjnych tzw. wynikowych związanych z tą częścią obiektu. Miasto w ostatnich latach przeprowadziło termomodernizację budynku w ramach dofinansowania ze środków zewnętrznych, z uwagi na okres trwałości projektu wymaga się odtworzenia prac objętych dofinansowaniem jeżeli będzie konieczność ingerencji w tą część obiektu.
m) zastosowanie rozwiązań, systemów lub urządzeń umożliwiających wprowadzenie realnych oszczędności w eksploatacji tej części obiektu po modernizacji liczonej w okresie maksymalnie 20 lat. Odniesieniem stanu wyjściowego powinny być standardowe rozwiązania a nie stan istniejący.
2. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w SWZ oraz niżej wymienionych załącznikach, tj. w:
 załączniku nr 6 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
 załączniku nr 6a do SWZ – Dokumentacja fotograficzna,
 załączniku nr 6b do SWZ – Kopia rzutu kondygnacji parteru budynku z oznaczeniem lokalizacji części basenowej,
 załączniku nr 6c - Kopie decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
 załączniku nr 5 – Wzór umowy.
Wszystkie wymienione wyżej załączniki opublikowane są na stronie internetowej Zamawiającego w formie elektronicznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 215127,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO ARCH 2

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360806098

7.3.3) Ulica: Sienkiewicza 24

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.