eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › "Naprawa, prace remontowe i bieżące utrzymanie dróg bitumicznych na terenie miasta i gminy Barczewo w roku 2021"



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042611 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa, prace remontowe i bieżące utrzymanie dróg bitumicznychna terenie miasta i gminy Barczewo w roku 2021”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Naprawa, prace remontowe i bieżące utrzymanie dróg bitumicznychna terenie miasta i gminy Barczewo w roku 2021”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5fddf98-7c1c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000704/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Naprawa, prace remontowe i bieżące utrzymanie dróg bitumicznych na terenie miasta i gminy Barczewo w roku 2021

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00012895/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.3.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 175045,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace remontowe polegające na:1) remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych na powierzchni do 10m2 masą na gorąco z frezowaniem uszkodzonej nawierzchni na głębokość średnio 8 cm i oczyszczeniu mechanicznym lub ręcznym miejsca przewidywanej naprawy obejmujące usunięcie luźnych okruchów nawierzchni i wody, dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z wszelkiego rodzaju grysu, żwiru, piasku i pyłu itp. uzupełnienie ubytku masa bitumiczną, drobnoziarnistą, zagęszczenie ułożonej masy bitumicznej walcemi zabezpieczeniem krawędzi emulsją w ilości ok. 642 m2. W przypadku gdy ubytek znajduje się w sąsiedztwie urządzeń kanalizacyjnych, tj. włazów studni kanalizacji sanitarnej lub deszczowej oraz kratek ściekowych należy wyregulować je do wysokości umożliwiającej spływ wody deszczowej. Technologie usuwania uszkodzeń nawierzchni i materiały użyte do tego celu powinny być dostosowane do rodzaju i wielkości uszkodzenia. 2) Wzmocnienie drogi gruntowej na powierzchni powyżej 50m2 w ilości ok. 350 m2 poprzez wykonanie warstwy wyrównawczej grubości 4cm oraz warstwy ścieralnej grubości 4cm – w skład zadania wchodzi:A) Korytowanie drogi.B) Regulacja poziomu studniC) Wykonanie warstwy wyrównawczej z masy asfaltowej grubości 4 cmD) Wykonanie warstwy ścieralnej z masy asfaltowej grubości 4 cm 3) Wykonanie nakładki asfaltowej 4 cm na podłożu utwardzonym na powierzchni powyżej 50m2 w ilości ok. 800m2 – w skład zadania wchodzi:A) Oczyszczenie miejsc uszkodzonych (w przypadku nawierzchni bitumicznej – frezowanie) B) Ewentualna regulacja poziomu studniC) Wykonanie nakładki asfaltowej2. Wykonawca jest zobowiązany do oznakowania znakami i elementami bezpieczeństwa miejsc przygotowanych do uzupełnienia ubytku celem ich zabezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego (w tym oznakowanie) w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie sporządzonego we własnym zakresie, zgodnie z obowiązującymi przepisami, projektu organizacji ruchu(na czas prowadzonych robót) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem. UWAGA: Materiał z frezowania nawierzchni bitumicznej jest własnością Zamawiającego i powinien być wywieziony w miejsce wskazane przez Zamawiającego.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dołączony przedmiar robót ma charakter pomocniczy.4. Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wadyna przedmiot zamówienia na 24 miesiące, licząc od daty podpisania protokołu odbioru poszczególnych zleceń. Zamawiający informuje, że okres gwarancjii rękojmi za wady stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Patrz rozdział XIX SWZ).5. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związanez wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. We wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ określone zostały wymagania dotyczące w szczególności:a) rodzaju czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;b) sposobu weryfikacji zatrudnienia tych osób;c) uprawnień Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196929,16

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196929,16

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196929,16

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ASFALT TECHNIK SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393934802

7.3.3) Ulica: Sosnkowskiego 59

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-693

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196929,16

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.