Ogłoszenie z dnia 2023-01-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00458027/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00493722/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy wiejskiej w Nawrze dla Sołectwa Bogusławki.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chełmża
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118709
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wodna 2
1.5.2.) Miejscowość: Chełmża
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 56 675 60 75 do 78
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@gminachelmza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminachelmza.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_chelmza/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy wiejskiej w Nawrze dla Sołectwa Bogusławki.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b12aa24-6b55-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00042361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015119/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa świetlicy wiejskiej w Nawrze (dla sołectwa Bogusławki)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zaplanowano do sfinansowania z wykorzystaniem środków na operacje w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00458027/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSO.271.27.2022.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 430545,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą „Budowa świetlicy wiejskiej w Nawrze dla Sołectwa Bogusławki” (na działce oznaczonej geodezyjnym numerem 108/3) zaplanowanego do sfinansowania z wykorzystaniem środków na operacje w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. 2. W ramach przedmiotu zamówienia należy wybudować parterowy budynek świetlicy w technologii tradycyjnej murowanej z dachem dwuspadowym krytym blachodachówką wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. Zakres prac obejmuje m. in.: 1) roboty konstrukcyjno – budowlane polegające na: a) wykonaniu ław fundamentowych żelbetowych i ścian fundamentowych z bloczków betonowych, b) wykonaniu ścian nośnych zewnętrznych i wewnętrznych z bloczków z betonu komórkowego, c) wykonaniu belek, nadproży, wieńców i rdzeni, d) wykonaniu dachu o konstrukcji drewnianej, krytej blachówką, e) montażu obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych ze stali ocynkowanej, f) wykonaniu posadzek z płytek gresowych, g) montażu stolarki okiennej i drzwiowej, h) wykonaniu nawierzchni utwardzonej pod zadaszeniem, i) wykonanie drogi manewrowej, chodników i parkingu; 2) roboty sanitarne polegające na: a) wykonaniu przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika bezodpływowego, b) wykonaniu przyłącza wodociągowego, c) wykonaniu instalacji wodociągowej, d) wykonaniu kanalizacyjnej sanitarnej i technologicznej; 3) roboty elektryczne polegające na: a) wykonaniu przyłącza kablowego niskiego napięcia (NN) zalicznikowego, b) wykonaniu rozdzielnicy i wewnętrznej linii zasilającej (WLZ), c) wykonaniu instalacji ogrzewania elektrycznego i gniazd wtyczkowych, d) wykonaniu instalacji oświetleniowej, e) wykonaniu instalacji przywoławczej, f) wykonaniu instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), g) wykonaniu instalacji telewizyjnego systemu dozorowego (CCTV), h) wykonaniu instalacji piorunochronnej. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z postanowieniami umowy, specyfikacją warunków zamówienia zwaną również „SWZ”, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i technologiami producentów materiałów i urządzeń zastosowanych przy realizacji zamówienia oraz z: 1) dokumentacją projektową uwzględniającą rozwiązania ułatwiające dostęp do obiektu przez wszystkich użytkowników w tym dla osoby niepełnosprawnej, sporządzoną przez Pana Jana Milewskiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KSM Jan Milewski z siedzibą w Toruniu, przy ul. Śliwowej 10, 87-100 Toruń. Dokumentacja projektowa świetlicy wiejskiej obejmuje cały zakres robót niezbędny do wybudowania i oddania obiektu do użytkowania. 2) decyzją zatwierdzają projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Toruńskiego o nr AB.6740.2.52.2021.EK z dnia 23 czerwca 2021 r. 3) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR). 4. Zakres robót w ramach ustalonego wynagrodzenia obejmuje: 1) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną z pomiarów (mapa zasadnicza 1:500 lub 1:1000 obejmująca cały zakres robót), złożenie w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno-Kartograficznej w Toruniu i przekazanie potwierdzonej kopii Zamawiającemu przy odbiorze; 2) dokumentację techniczno – rozruchową z instrukcjami BHP – zgodnie z obowiązującymi przepisami, która przeznaczona będzie dla użytkownika; 3) przeprowadzenie regulacji i rozruchu wykonanych instalacji, przeszkolenie użytkownika w zakresie użytkowania oraz przekazanie instrukcji obsługi i eksploatacji wbudowanych urządzeń; 4) wykonanie pomiarów i badań instalacji elektrycznej, w tym natężenia oświetlenia; 5) wykonanie badania wody w zakresie bakteriologicznym i fizykochemicznym; 6) wykonanie prób ciśnieniowych instalacji c.o.; 7) sprawdzenie skuteczności wentylacji i wykonanie badań kominiarskich; 8) dokumentację powykonawczą, opisaną i skompletowaną w dwóch egzemplarzach oraz na wcześniejsze zgłoszone żądanie Zamawiającego kosztorys powykonawczy; 9) inne prace związane z procesem budowy; 10) wykonanie pomiarów rezystancji uziomów instalacji odgromowej oraz ciągłości obwodów odgromowych; 11) naprawienie urządzeń melioracyjnych oraz niezinwentaryzowanych urządzeń podziemnych zniszczonych w trakcie prowadzonych robót; 12) dokumentację niezbędną do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy, wynikającą z art. 57 ustawy Prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.); 13) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 19
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 19
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 480000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 700000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 480000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDMAR" Firma Usługowa Marcin Matłosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870633361
7.3.3) Ulica: m./ul. Kozielec 19
7.3.4) Miejscowość: Biskupice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MATŁOSZ MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MATŁOSZ MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 480000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.