eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prabuty › Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, zakaźnych i odczynników chemicznych ze Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 11 miesięcy



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042307 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych,zakaźnych i odczynników chemicznych ze Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 11 miesięcy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY W PRABUTACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170746756

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuracyjna 30

1.5.2.) Miejscowość: Prabuty

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-550

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 552624346

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalprabuty.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpitalprabuty.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.szpital.prabuty.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


spółka z o.o. - 100% udziału samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych,zakaźnych i odczynników chemicznych ze Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 11 miesięcy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b9e5bee1-9143-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025084/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 299376 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 263768 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i unieszkodliwianie odpadów medycznych, zakaźnych i odczynników chemicznych ze Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. przez okres 11 miesięcy objętych klasyfikacją odpadów wg kodów:1) 18 01 02 Części ciała i organy;2) 18 01 03 Inne odpady, które zawierają żywe drobnoustroje chorobotwórcze;3) 18 01 04 Inne odpady niż wymienione w 18 01 03 (np. opatrunki z materiału lub gipsu, pościel, ubrania jednorazowe, pieluchy);4) 18 01 08 Leki cytostatyczne;5) 18 01 09 Leki inne niż wymienione w 18 01 08;6) 18 01 06 Chemikalia, w tym odczynniki medyczne zawierające substancje niebezpieczne (formalina 4%, ksylen, karboksylen, acetoksylen, etanol);7) 18 01 07 Odczynniki chemiczne inne niż wymienione w 18 01 06;8) 15 01 10 Opakowania zawierające substancje niebezpieczne lub zanieczyszczone tymisubstancjami; 9) 18 01 82 Pozostałości z żywienia pacjentów zakaźnych.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wykaz kodów odpadów będących przedmiotem niniejszego postępowania zawiera formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.3. Ilości odpadów określone przez Zamawiającego w załączniku nr 4 do SWZ są wielkościami wyliczonymi w sposób szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wykorzystania 60% wartości przedmiotu zamówienia. Z tytułu nie wykorzystania pełnej ilości zapotrzebowania nie przysługują Wykonawcy wobec Zamawiającego żadne roszczenia odszkodowawcze.4. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru wraz z załadunkiem, odpadów niebezpiecznych specjalnie do tego przeznaczonym pojazdem z Magazynu Odpadów Medycznych Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o.o. ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty. 5. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów 2 razy w tygodniu w godz. 800- 1200. W związku z koniecznością dotrzymania okresu przechowywania nie dłużej niż 72 godz. odpadów o kodzie 18 01 02, w razie potrzeby dodatkowy odbiór na telefon poza ustalonym harmonogramem.6. Zamawiający wymaga, aby odbiór odpadów odbywał się zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. 2020r. poz. 797 ze zm.) a w szczególności obowiązuje zasada bliskości, o której mowa w art. 20, tj.: Wykonawca zobowiązany jest do unieszkodliwiania odpadów medycznych pochodzących z obiektów Zamawiającego w zakładzie utylizacji posiadającym wolne moce przerobowe zlokalizowanym na obszarze województwa, na którym odpady zostały wytworzone, dopuszczalne jest unieszkodliwianie odpadów pochodzących z obiektów Zamawiającego zlokalizowanym po za obszarem województwa na którym odpady zostały wytworzone w przypadku braku wolnych mocy przerobowych instalacji na terenie województwa na którym zostały wytworzone.7. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia reguluje projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513300-9 - Usługi spalania odpadów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284869,44

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284869,44

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284869,44

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EMKA S.A., ul. Jaktorowska 15a, 96-300 Żyrardów

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ENERIS Proeco Sp. z o.o., ul. Wojska Polskiego 65, 85-825 Bydgoszcz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8381845401

7.3.3) Ulica: ul. Jaktorowska 15a,

7.3.4) Miejscowość: Żyrardów

7.3.5) Kod pocztowy: 96-300

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284869,44

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.