eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa Muzeum w Sobiborze (III etap realizacji: roboty budowlane, instalacyjne i zagospodarowania terenu)



Ogłoszenie z dnia 2021-04-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00042103 z dnia 2021-04-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Muzeum w Sobiborze (III etap realizacji: roboty budowlane, instalacyjne i zagospodarowania terenu)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum na Majdanku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276096

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Męczenników Majdanka 67

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-325

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 817102821

1.5.8.) Numer faksu: 817102865

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@majdanek.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.majdanek.eu/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.majdanek.eu/bip

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowe Muzeum

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Muzeum w Sobiborze (III etap realizacji: roboty budowlane, instalacyjne i zagospodarowania terenu)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c820123-6d0b-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00042103

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006809/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Muzeum w Sobiborze (III etap realizacji: roboty budowlane, instalacyjne i zagospodarowania terenu)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00007121/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZP. IIb - III- 241- 01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8770763,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Budowa Muzeum w Sobiborze (III etap realizacji: roboty budowlane, instalacyjne i zagospodarowania terenu) na terenie Muzeum i Miejsca Pamięci w Sobiborze. Niemiecki nazistowski obóz zagłady (1942-1943). Oddziału Państwowego Muzeum na Majdanku, Żłobek 101, 22-200 Włodawa (działki nr: 584/2, 310/1, 316/9, 316/1).2. Zakres prac obejmuje w szczególności:1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:a) Wycinka wskazanych drzew i krzewów kolidujących z elementami upamiętnienia,b) Rozbiórka obelisku i fundamentów po wieży obserwacyjnej,c) Rozbiórka wierzchniej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego oraz istniejącej alei pamięci.2) Roboty ziemne i geodezyjne:a) Wytyczenie w terenie przebiegu muru, komór gazowych i innych elementów upamiętnienia,b) Wykonanie ręcznych robót ziemnych w obrębie polany mogił masowych,c) Wykonanie pozostałych robót ziemnych,3) Roboty konstrukcyjne:a) Wykonanie fundamentów liniowych i punktowych,b) Ustalenie docelowej receptury betonu oraz próbki muru o długości 5,6m w celu zaakceptowania jakości dostarczanego betonu architektonicznego przez nadzór inwestycji,c) Wykonanie muru żelbetowego z betonu architektonicznego zgodnie z zaprojektowanym przebiegiem,d) Wykonanie systemu odprowadzania wód opadowych z polany,e) Wykonanie gablot ekspozycyjnych ruin fundamentów komór gazowych,f) Wykonanie studni grzebalnych,g) Wykonanie i montaż żelbetowych tablic informacyjnych,h) Wykonanie cokołu oraz przetransportowanie i posadowienie na nim pomnika,i) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,j) Zabezpieczenie antygraffiti powierzchni muru.4) Roboty drogowe:a) Wykonanie drogi ofiar z odcinkiem do terenu po byłym baraku fryzjerskim z wykorzystaniem łamanego marmuru,b) Wykonanie placu komór gazowych z wykorzystaniem łamanego marmuru,c) Wykonanie ciągów pieszych z systemową, wodoprzepuszczalną nawierzchnią mineralną: alei pamięci w śladzie chodnika asfaltowego, ciągu prowadzącego od budynku głównego do reliktów komór gazowych, ciągu prowadzącego od budynku głównego do placu wybuchu powstania,d) Wykonanie placów z systemową, wodoprzepuszczalną nawierzchnią mineralną: w obszarze komór gazowych, w rejonie byłego baraku Sonderkommando, w miejscu wybuchu powstania,e) Wykonanie trawników.5) Roboty konserwacyjne związane z osłonięciem reliktów fundamentów komór gazowych wraz z wykonaniem gablot ekspozycyjnych (konstrukcja przeszklenia, wentylacji i instalacji elektrycznej w gablotach).6) Roboty elektryczne:a) Montaż i wyposażenie rozdzielnic elektrycznych,b) Wykonanie instalacji zewnętrznych oświetleniowych,c) Wykonanie i montaż słupów oświetleniowych polany grobów masowych,d) Zasilenie i montaż szlabanu,e) Wykonanie monitoringu,f) Wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.7) Wykonanie robót wykończeniowych zagospodarowania terenu (ławki, kosze na śmieci).3. Roboty będą wykonywane na terenie, który podlega ochronie prawnej w aspekcie przepisów ustawy z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na podstawie wpisu do gminnej ewidencji zabytków gminy Włodawa oraz wojewódzkiej ewidencji zabytków województwa lubelskiego.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (sopz) znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia (SWZ) oraz w wyszczególnionej w nim dokumentacji i stanowi jej integralną część. Zamawiający wymaga aby realizacja przedmiotu zamówienia nastąpiła na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ, oraz zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu, że za roboty wykonane od dnia zawarcia umowy do dnia 15 grudnia 2021 r. zgodnie z Harmonogramem rzeczowo - finansowym Zamawiający zapłaci Wykonawcy nie więcej niż 7 530 300,00 zł brutto.5. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę pełnej gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego. Niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi na zasadach ogólnych. W przypadku, gdy okres gwarancji jest krótszy niż 5 lat, to okres rękojmi wynosi nie mniej niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Zamawiający wymaga gwarancji w formie pisemnej.6. Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, iż zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262690-4 - Remont starych budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45453100-8 - Roboty renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena w ofercie z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14732571

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28900000,00

2021-04-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.