eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiełczów › Sukcesywna dostawa pieczywa i ryb do Gminnego Żłobka w Kiełczowie



Ogłoszenie z dnia 2021-04-27


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041838 z dnia 2021-04-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa pieczywa i ryb do Gminnego Żłobka w Kiełczowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY ŻŁOBEK W KIEŁCZOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387541368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wrocławska 113

1.5.2.) Miejscowość: Kiełczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-093

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zlobekkielczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gmina.dlugoleka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zlobekkielczow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa pieczywa i ryb do Gminnego Żłobka w Kiełczowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acb13c09-9141-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041838

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011171/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Żłobka w Kiełczowie (powtórzony)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025085/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-6/KIEŁCZÓW/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa , spełniające parametry określone w Załączniku nr 1 do umowy tj. Karta kontroli dostawy – przyjęcia towaru (produktów). Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do transportu artykułów spożywczych (zgodnie z HACCP) w dni robocze w godzinach wskazanych w zamówieniu. 2) 1. zadanie nr 1 - Dostawa pieczywa świeżego i wyrobów piekarskichKOD CPV: 15810000-9 pieczywo świeże, wyroby piekarskie i ciastkarskieSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SWZ 3) Odbiór artykułów spożywczych następować będzie w obecności przedstawicieli stron, na podstawie karty kontroli dostawy – przyjęcia towaru, która będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Faktury VAT winny być wystawiane w systemie tygodniowym (w ramach każdego z zadań). 4) Wykonawca wyraża zgodę na prowadzenie stałej kontroli dostarczanych artykułów spożywczych, zgodnie z kartą kontroli dostawy – przyjęcia towaru. (Załącznik nr 1 do umowy). 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w formularzach ilościowo - cenowych (w zakresie każdego z zadań), które jako kolejne załączniki do SWZ stanowią jego integralną część. 6) Ilości podane w formularzach ilościowo - cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości żywionych dzieci Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał towar sukcesywnie wg swoich potrzeb. 7) Dostawy dokonywane będą partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania następować będzie telefonicznie lub mailem przez upoważnionego pracownika najpóźniej w dniu poprzedzający dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczone samochodem własnym dostawcy, spełniającym warunki w zakresie dostaw artykułów spożywczych. 8) Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 9) Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154). 10) Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach:a) od 6:30 do 7:00 pieczywo (zad. Nr 1)dnia wskazanego przez Zamawiającego. Wyładunek towaru w miejscu tylko i wyłącznie wskazanym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 12) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 13) Czas na wymianę artykułu wadliwego lub o obniżonej wartości na artykuł właściwy jakościowo stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 14) Zamawiający zastrzega sobie, że lista produktów ujętych w poszczególnych częściach zamówienia (zadania) nie stanowi katalogu zamkniętego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zamówienia innych produktów w ramach poszczególnych kategorii produktów, w trakcie trwania umowy. Cena produktów ustalana będzie wówczas zgodnie z cennikiem Wykonawcy w danym dniu. Zamówienie produktów dodatkowych nie będzie zwiększało kwoty umowy na udzielenie zamówienia publicznego. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymienności asortymentowej produktów będących przedmiotem zamówienia w ramach realizowanego zadania (do wartości umowy). 16) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 17) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 18) Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z warunkami określonymi w SWZ oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, iż: pieczywo świeże wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy. 19) Dostarczane produkty muszą być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami oraz Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynów zamawiającego wskazanych w zamówieniu, własnym transportem zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2020 poz. 2021) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. 2019 Poz. 2178). 20) Wykonawca będzie stosował rozdzielczość asortymentową produktów "czystych " i "brudnych" w czasie transportu, jeśli wykonawca będzie realizował więcej niż jedno zadanie. 21) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania łańcucha chłodniczego produktów, które tego wymagają. 22) Wykonawca dostarczy (wniesie do magazynu Zamawiającego) zamówiony towar niezależnie od wartości pojedynczego zamówienia, przy czym dostawy towaru w ramach zadania nr 1 (pieczywo) realizowane będą we wszystkie dni robocze, a w przypadku zadania nr 2 minimum 2 razy w tygodniu, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 23) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 24) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 25) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

4.5.5.) Wartość części: 4180,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy ryb, spełniające parametry określone w Załączniku nr 1 do umowy tj. Karta kontroli dostawy – przyjęcia towaru (produktów). Wykonawca będzie dostarczał produkty własnym transportem przystosowanym do transportu artykułów spożywczych (zgodnie z HACCP) w dni robocze w godzinach wskazanych w zamówieniu. 2) 1. zadanie nr 2 - Dostawa ryb i przetworów rybnychKOD CPV: 15200000-0 Ryby i przetwory rybne Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 5 do SWZ 3) Odbiór artykułów spożywczych następować będzie w obecności przedstawicieli stron, na podstawie karty kontroli dostawy – przyjęcia towaru, która będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. Faktury VAT winny być wystawiane w systemie tygodniowym (w ramach każdego z zadań). 4) Wykonawca wyraża zgodę na prowadzenie stałej kontroli dostarczanych artykułów spożywczych, zgodnie z kartą kontroli dostawy – przyjęcia towaru. (Załącznik nr 1 do umowy). 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu, znajduje się w formularzach ilościowo - cenowych (w zakresie każdego z zadań), które jako kolejne załączniki do SWZ stanowią jego integralną część. 6) Ilości podane w formularzach ilościowo - cenowych są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości żywionych dzieci Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający będzie zamawiał towar sukcesywnie wg swoich potrzeb. 7) Dostawy dokonywane będą partiami, w związku z bieżącymi potrzebami Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania następować będzie telefonicznie lub mailem przez upoważnionego pracownika najpóźniej w dniu poprzedzający dzień planowanych dostaw. Produkty spożywcze muszą być dostarczone samochodem własnym dostawcy, spełniającym warunki w zakresie dostaw artykułów spożywczych. 8) Artykuły żywnościowe objęte dostawą powinny spełniać wymogi sanitarno – epidemiologiczne i zasady systemu HACCP w zakładach żywienia zbiorowego. 9) Ponadto wszystkie artykuły muszą jednocześnie spełniać warunki zawarte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r., w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 poz. 1154). 10) Przedmiot zamówienia obejmuje transport asortymentu do miejsca przeznaczenia oraz wyładunek. Zamówiony towar należy dostarczyć w godzinach:a) od 6:30 do 12:00 ryby (zad. Nr 2).dnia wskazanego przez Zamawiającego. Wyładunek towaru w miejscu tylko i wyłącznie wskazanym przez Zamawiającego. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo odmówienia przyjęcia dostarczonych towarów jeżeli wystąpią jakiekolwiek nieprawidłowości co do jakości, terminu przydatności do spożycia danego produktu, bądź będzie on przewożony w nieodpowiednich warunkach. 12) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia. 13) Czas na wymianę artykułu wadliwego lub o obniżonej wartości na artykuł właściwy jakościowo stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. 14) Zamawiający zastrzega sobie, że lista produktów ujętych w poszczególnych częściach zamówienia (zadania) nie stanowi katalogu zamkniętego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ewentualnego zamówienia innych produktów w ramach poszczególnych kategorii produktów, w trakcie trwania umowy. Cena produktów ustalana będzie wówczas zgodnie z cennikiem Wykonawcy w danym dniu. Zamówienie produktów dodatkowych nie będzie zwiększało kwoty umowy na udzielenie zamówienia publicznego. 15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wymienności asortymentowej produktów będących przedmiotem zamówienia w ramach realizowanego zadania (do wartości umowy). 16) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 17) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać towar I klasy jakości, świeży, spełniający normy jakościowe (PN) dla danego asortymentu, wysokiej jakości sensorycznej i mikrobiologicznej. 18) Wszystkie produkty muszą być dopuszczone do obrotu i sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z warunkami określonymi w SWZ oraz będą dostarczane nie później, niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego produktu, z zastrzeżeniem, iż: pieczywo świeże wyprodukowane będzie w dobie dostawy; ryby będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 30 dni od dostawy. 19) Dostarczane produkty muszą być świeże, pełnowartościowe, należytej jakości, zgodnie z opisanymi wyżej wymaganiami oraz Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego dowozu towaru do magazynów zamawiającego wskazanych w zamówieniu, własnym transportem zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( t.j. Dz. U. z 2020 poz. 2021) oraz ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych (t.j. Dz.U. 2019 Poz. 2178). 20) Wykonawca będzie stosował rozdzielczość asortymentową produktów "czystych " i "brudnych" w czasie transportu, jeśli wykonawca będzie realizował więcej niż jedno zadanie. 21) Wykonawca zobowiązuje się do zachowania łańcucha chłodniczego produktów, które tego wymagają. 22) Wykonawca dostarczy (wniesie do magazynu Zamawiającego) zamówiony towar niezależnie od wartości pojedynczego zamówienia, przy czym dostawy towaru w ramach zadania nr 1 (pieczywo) realizowane będą we wszystkie dni robocze, a w przypadku zadania nr 2 minimum 2 razy w tygodniu, stosownie do potrzeb Zamawiającego. 23) Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp. 24) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami. 25) W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane

4.5.5.) Wartość części: 4867,50 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6539,00

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6539

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6539

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. BLUGEL Angelika Uchańska 55-095

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992656913

7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 33D (Hala F)

7.3.4) Miejscowość: Długołęka

7.3.5) Kod pocztowy: 55-095

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6539,00

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni

2021-04-27 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.