eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gozdnica › Wzrost udziału energii odnawialnej na terenie woj. lubuskiego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Gozdnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wzrost udziału energii odnawialnej na terenie woj. lubuskiego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Gozdnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gozdnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ceramików

1.5.2.) Miejscowość: Gozdnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-130

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683601076

1.5.8.) Numer faksu: 683601076

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gozdnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gozdnica.bip.net.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gozdnica.bip.net.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wzrost udziału energii odnawialnej na terenie woj. lubuskiego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Gozdnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1dc233eb-63cb-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009549/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Wzrost udziału energii odnawialnej na terenie woj. lubuskiego poprzez budowę instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Gozdnica

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego -Lubuskie 2020, działanie 3.1 Odnawialne źródła energii

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00330130/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 592340 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji Szkoła Podstawowa przy ul. Młyńskiej 1 dz. nr 569, 68-130 Gozdnica, o mocy 39,50 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Szkoły Podstawowej przy ul. Młyńskiej 1 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy danej mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynku dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 130310 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji budynek Oczyszczalni Ścieków przy ul. Żagańskiej dz. nr 84, 68-130 Gozdnica, o mocy 39,50 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Oczyszczalni Ścieków przy ul. Żagańskiej dz. nr 84 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynku dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 130310 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji budynek Oczyszczalni Ścieków przy ul. Żagańskiej dz. nr 84, 68-130 Gozdnica, o mocy 39,50 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Oczyszczalni Ścieków przy ul. Żagańskiej dz. nr 84 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynku dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 130310 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji budynek Domu Kultury przy ul. Ceramików 25 dz. nr 577, 68-130 Gozdnica, o mocy 22,55 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Domu Kultury przy ul. Ceramików 25 dz. nr 577 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy danej mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynków dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 77810 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji Urząd Miejski w Gozdnicy przy ul. Ceramików 2 dz. nr 690, 68-130 Gozdnica, o mocy 17,17 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Miejskiego przy ul. Ceramików 2 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy danej mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynku dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 52400 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji Ośrodek Pomocy Społecznej w Gozdnicy przy ul. Wojska Polskiego 5 dz. nr 715/4, 68-130 Gozdnica, o mocy 12,30 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Wojska Polskiego 5 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności więźby dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy danej mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynku dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 40850 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie instalacji fotowoltaicznej dla lokalizacji Budynek Przedszkola w Gozdnicy przy ul. Kombatantów 11 dz. nr 437/1, 68-130 Gozdnica, o mocy 7,46 kWp.
Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1. Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemów instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej na potrzeby Budynku Przedszkola przy ul. Kombatantów 11 w Gozdnicy.
2. Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej w tym opinii technicznej dotyczącej nośności konstrukcji dachowej w związku z montażem zaprojektowanej instalacji PV.
3. Pełnienie nadzoru autorskiego oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń wymaganych przepisami prawa do realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem
i uporządkowaniem terenu po wykonanych pracach w tym montaż systemów fotowoltaicznych i kontrolno - pomiarowych wraz z ich przyłączeniem do sieci elektroenergetycznej oraz modułem umożliwiającym operatorom sieci sterowanie mocą czynną instalacji, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w Programie Funkcjonalno - Użytkowym.
5. Zapewnienie kierownika budowy, jeśli jest wymagane stosownymi przepisami prawa budowlanego i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach.
6. Dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających na prawidłową eksploatację mikroinstalacji.
7. Przyłączenie mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej, z opracowaniem niezbędnej dokumentacji i uzyskaniem wymaganych pozwoleń w imieniu Zamawiającego.
8. Opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie pracownika w zakresie bieżącej obsługi.
Usytuowanie mikroinstalacji podyktowane będzie właściwym i najbardziej wydajnym dla pracy danej mikroinstalacji usytuowaniem (np. nasłonecznieniem oraz strefami pełnego lub czasowego zacienienia).
Mając na uwadze powyższe należy na etapie wykonania prac projektowych określić racjonalne zapotrzebowanie na energię elektryczną dla obiektu. Przy planowaniu zastosowania rodzaju mikroinstalacji oraz okresu realizacji inwestycji należy mieć na uwadze termin wykonania zamówienia określony w rozdziale VII.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie modułu, którego powierzchnia przekracza 2,6 m2.
Zamawiający wymaga uzyskania uzgodnienia ppoż.
W ramach przedmiotu zamówienia w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, wykonawca rozważy konieczność sporządzenia projektów techniczno-budowlanych obejmujących:

a/ projekt techniczny wraz z opinią techniczną dot. nośności konstrukcji dachu - (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
b/ projekt wykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),
c/ projekt powykonawczy z podziałem na branże (3 egz. w formie utrwalonej na piśmie oraz w formie elektronicznej),

Dokumentacja projektowa musi obejmować w szczególności następujące dokumenty:
a. Projekt wykonawczy technologii systemu fotowoltaicznego
b. Projekt wykonawczy konstrukcyjny (w zakresie wykonania niezbędnych adaptacji budowlanych otworów montażowych, fundamentów urządzeń itp.) jeśli będzie konieczny
c. Dokumentacja powykonawcza obejmująca całość zadania,
d. Instrukcje obsługi i konserwacji.

W szczególności prace instalacyjne na dachu budynku dotyczyć będą:
- Wykonania niezbędnych konstrukcji podtrzymujących (montażowych) dla instalacji modułów PV,
- Wykonania przejść przez przegrody (strop, dach, ściany) dla przewodów elektrycznych i ich zabezpieczenie,
- Położenia okablowania do podłączenia paneli PV,
- Zamontowania falowników/inwerterów dla obsługi paneli PV,
- Podłączenia falowników/inwerterów modułów PV do systemu elektroenergetycznego instalacji budynków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 30350 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179747,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution M.Kozak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160281,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179747,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution M.Kozak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160281,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179747,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution M.Kozak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160281,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102602,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77810,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution M.Kozak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95706,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78123,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution M.Kozak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64452,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55965,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50245,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30350,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30350,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solar Solution M.Kozak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360358620

7.3.3) Ulica: Kiełpin 23G

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 66-006

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37330,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.