eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się w Bielsku Podlaskim, przy ul. Torowej 40, wraz z zagospodarowaniem odpadów pochodzących z PSZOK



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się w Bielsku Podlaskim, przy ul. Torowej 40, wraz
z zagospodarowaniem odpadów pochodzących z PSZOK

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857318100

1.5.8.) Numer faksu: 857318150

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się w Bielsku Podlaskim, przy ul. Torowej 40, wraz
z zagospodarowaniem odpadów pochodzących z PSZOK

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3af7f90-776a-11ec-beb3-a2bfa38226ab

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020816/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Obsługa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), znajdującego się w Bielsku Podlaskim, przy ul. Torowej 40, wraz z zagospodarowaniem odpadów pochodzących z PSZOK”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00021923/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 652777,65 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Postanowienia wstępne
1. Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy, który będzie prowadził przez okres od
1 marca 2022r. do dnia 31 grudnia 2022r., ale nie wcześniej niż od dnia następującego po dniu,
w którym uzyska niezbędne zezwolenia, decyzje, wpisy o których mowa w pkt.4.2.2. II.1 ppkt 3 i 4 poniżej, Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanego dalej „PSZOK”,
w Bielsku Podlaskim, przy ul. Torowej 40 (część działki o nr geod. 929/10), na terenie nowo wybudowanego przez Miasto Bielsk Podlaski obiektu, poprzez przyjmowanie dostarczonych przez mieszkańców lub zarządców zamieszkałych nieruchomości, odpadów komunalnych oraz ich zagospodarowanie.
2. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bielsku Podlaskim przy ul. Torowej (położony na części działki o nr geod. 929/10, obręb nr 3) stanowi infrastrukturę techniczną powstałą w wyniku realizacji projektu pn. ,,Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka”. Projekt został zrealizowany
w ramach konkursu zorganizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie przy udziale dofinansowania z Programu Operacyjnego Infrastruktura
i Środowisko 2014-2020 Oś priorytetowa II - Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu. Działanie 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi”; Typ projektu nr 2 - ,,Projekty obejmujące swoim zakresem elementy gospodarki odpadami zgodnej z hierarchią sposobów postępowania z odpadami z wyłączeniem instalacji do termicznego przekształcania odpadów: inwestycje dotyczące wyłącznie Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych”.
4.2.2. II.1. Wykonawca po podpisaniu umowy, przed rozpoczęciem realizacji zamówienia zobowiązany będzie:
1) na podstawie art. 41 b ust. 3 i 4 ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2021r, poz. 779) zawrzeć z Zamawiającym w formie aktu notarialnego umowę poddzierżawy nieruchomości, na której będzie prowadzony PSZOK, gdzie będą zbierane odpady,
2) wymóg zawarcia umowy poddzierżawy nie dotyczy Wykonawcy, który wykaże inny tytuł prawny do nieruchomości. Podpisana umowa poddzierżawy, o której mowa powyżej potwierdza prawo Wykonawcy do dysponowania nieruchomością w zakresie obsługi przez niego PSZOK.
Koszty poddzierżawy nieruchomości ponosi Wykonawca; Czynsz poddzierżawy w 2022 roku będzie wynosił ok 4 900 zł brutto/miesiąc;
3) zawrzeć z Zamawiającym umowę użyczenia w zakresie udostępnienia infrastruktury i wyposażenia PSZOK,
4) posiadać (pozyskać w terminie max. 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy) zezwolenie na zbieranie odpadów komunalnych wydane przez organ właściwy ze względu na miejsce zbierania odpadów,
o którym mowa w art. 41 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz.779 ze zm.) - jeśli dotyczy,
5) posiadać (pozyskać w terminie max. 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy) aktualny wpis do Bazy Danych o Odpadach (dalej BDO).
4.2.3. III. Charakterystyka i szacowana ilość odpadów komunalnych przewidzianych do przyjęcia
i zagospodarowania w PSZOK.
1. Rodzaje odpadów zbieranych w PSZOK
Zamawiający wymaga, aby w PSZOK były zbierane selektywnie, minimum niżej wymienione, następujące rodzaje odpadów komunalnych:
1) Frakcja - papier:
15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury;
20 01 01 – Papier i tektura.
2) Frakcja - tworzywa sztuczne:
15 01 02 – Opakowania z tworzyw sztucznych;
20 01 39 – Tworzywa sztuczne.
3) Frakcja - szkło:
15 01 07 – Opakowania ze szkła;
20 01 02 – Szkło.
4) Frakcja - opakowania wielomateriałowe:
15 01 05 – Opakowania wielomateriałowe.
5) Frakcja - odpady komunalne ulegające biodegradacji (w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji):
15 01 01 – Opakowania z papieru i tektury
20 01 01 – Papier i tektura;
20 01 08 – Odpady kuchenne ulegające biodegradacji;
20 01 10 – Odzież z włókien naturalnych;
20 01 11 - Tekstylia z włókien naturalnych
20 01 38 – Drewno inne niż wymienione w 20 01 37;
20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji.
6) Frakcja - przeterminowane leki:
20 01 32– Leki inne niż wymienione w 20 01 31.
ex 20 01 99 - odpady z gospodarstw domowych powstałe w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w tym igły i strzykawki.
7) Frakcja - chemikalia oraz zanieczyszczone opakowania.
20 01 27* – Farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice zawierające substancje niebezpieczne;
15 01 10*– Opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone.
8) Frakcja - zużyte baterie i akumulatory:
20 01 33* – Baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie;
20 01 34 – Baterie i akumulatory inne niż wymienione w 20 01 33.
9) Frakcja - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny:
20 01 21* – Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć;
20 01 23* – Urządzenia zawierające freony;
20 01 35* – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki
20 01 36 – Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35.
10) Frakcja - meble i inne odpady wielkogabarytowe:
20 03 07 – Odpady wielkogabarytowe.
11) Frakcja - odpady budowlane i rozbiórkowe:
17 01 01 – Odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów;
17 01 02 – Gruz ceglany;
17 01 03 – Odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia;
17 01 07 – Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06;
17 02 01 – Drewno;
17 02 03 – Tworzywa sztuczne;
17 06 04 – Materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03;
17 09 04 – Zmieszane odpady z budowy, remontów i demontażu inne niż wymienione w 17 09 01, 17 09 02 i 17 09 03.
17 01 80 – usunięte tynki, tapety, okleiny itp.
12) Frakcja - zużyte opony:
16 01 03 – Zużyte opony.
13) Frakcja - odpady zielone:
20 02 01 – Odpady ulegające biodegradacji.
14) Frakcja - odzież i tekstylia inne niż biodegradowalne:
20 01 10 – Odzież z włókien naturalnych;
20 01 11 – Tekstylia z włókien naturalnych.
Rzeczywista ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia może być mniejsza lub większa od niżej wymienionych wartości i nie może stanowić jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Zamawiający nie jest w stanie określić rzeczywistej ilości odpadów objętych przedmiotem zamówienia, gdyż dane takie nie są zależne od Zamawiającego.
Kod odpadu 150101-0,3 Mg,
Kod odpadu 150102-1,8Mg
Kod odpadu 150105-0,3Mg
Kod odpadu 150107-2,5Mg
Kod odpadu 150110*-0,1Mg
Kod odpadu 160103- 33Mg
Kod odpadu 200101 -1,3Mg
Kod odpadu 200102-2,9Mg
Kod odpadu 200108-1Mg
Kod odpadu 200110- 8,8Mg
Kod odpadu 200111-1,1Mg
Kod odpadu 200121*-0,1Mg
Kod odpadu 200123*-0,2Mg
Kod odpadu 200127*-0,04Mg
Kod odpadu 200132-0,3Mg
Kod odpadu 200133*-0,15Mg
Kod odpadu 200134-0,4Mg
Kod odpadu 200135*-22Mg
Kod odpadu 200136 -2,9 Mg
Kod odpadu 200138-0,1Mg
Kod odpadu 200139-0,2Mg
Kod odpadu 200307-127Mg
Kod odpadu 200201-170Mg
Kod odpadu ex 20 01 99-0,01Mg
Kod odpadu 170101-30Mg
Kod odpadu 170102-1Mg
Kod odpadu 170103 -2,9Mg
Kod odpadu 170107-2Mg
Kod odpadu 170180-1Mg
Kod odpadu 170201-0,1Mg
Kod odpadu 170203-0,1Mg
Kod odpadu 170604-1Mg
Kod odpadu 170904-109Mg
Kod odpadu 13 02 05- 0,6Mg
Kod odpadu 200134-0,4Mg
Kod odpadu 200135*-22Mg
Kod odpadu 200136-2,9Mg
Kod odpadu 200138-0,1Mg
Kod odpadu 200139-0,2Mg
Kod odpadu 200307-27Mg
Kod odpadu 200201-170Mg
Kod odpadu ex 20 01 99-0,01Mg
Kod odpadu 170101-30Mg
Kod odpadu 170102-1Mg
Kod odpadu 170103-2,9 Mg
Kod odpadu170107-2Mg
Kod odpadu 170180-1Mg
Kod odpadu170201-0,1Mg
Kod odpadu 170203-0,1Mg
Kod odpadu 170604-1Mg
Kod odpadu 170904 - 109Mg
Kod odpadu 13 02 05- 0,6Mg

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79993000-1 - Usługi zarządzania obiektami budowlanymi i urządzeniami

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, której cena przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655927,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655927,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.