Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00021443/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-03-23
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00041344 z dnia 2021-04-27 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana lub renowacja drzwi drewnianych wejściowych do budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070019077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipnicka 26
1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 / 499 06 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgm.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/725b297d-aa4c-482c-b011-7d94a8ff00571.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana lub renowacja drzwi drewnianych wejściowych do budynków oraz lokali mieszkalnych i użytkowych, stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała zarządzanych przez ZGM, w podziale na 2 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a1b121de-8baf-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00021443/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGM/DZ-DCS/23/2021/ADM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 153000,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wymiana drzwi drewnianych wejściowych do budynków i lokali mieszkalnych w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 2a do Specyfikacji,2. Zamawiający wymaga, aby drzwi drewniane objęte przedmiotem zamówienia zostały wyremontowane lub wymienione zgodnie z wydanymi opiniami przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków , które stanowią łącznie załączniki nr 2 c do Specyfikacji i umowy.Przedmiot zamówienia obejmuje:1) w zakresie części 1 zamówienia – wymianę drzwi drewnianych w a) w budynkach i lokalach mieszkalnych: przy ul. Norberta Barlickiego 19/4 (drzwi do lokalu mieszkalnego) przy ul. Stefana Batorego 5/6, (drzwi do lokalu mieszkalnego) przy ul. Leszczyńskiej 21, (drzwi główne) przy ul. Andrzeja Frycza-Modrzewskiego 26/2 i 2a, (drzwi do wspólnego korytarza) przy ul. Olszówka 20 ( drzwi od podwórka), przy ul. Władysława Orkana 10A/3 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Partyzantów 7/6 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Pl. Żwirki Wigury 11/8 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 11( drzwi od podwórka), przy ul. Jana Sobieskiego 66( drzwi od podwórka),b) w budynkach i lokalach użytkowych: przy ul. Wyzwolenia 293, (drzwi główne), przy ul. Jana Sobieskiego 66 – LU ( drzwi do lokalu użytkowego)4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 62000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Renowacja drzwi drewnianych wejściowych do budynków i lokali mieszkalnych w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 2b do Specyfikacji,Zamawiający wymaga, aby drzwi drewniane objęte przedmiotem zamówienia zostały wyremontowane lub wymienione zgodnie z wydanymi opiniami przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków , które stanowią łącznie załączniki nr 2 c do Specyfikacji i umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje:2) w zakresie części 2 zamówienia – renowację drzwi drewnianych w,a) w budynkach i lokalach mieszkalnych: przy ul. Olszówka 20 (drzwi główne) przy ul. Stefana Batorego 23, (drzwi główne) przy ul. Cieszyńskiej 23, (drzwi główne oraz od podwórka) przy ul. Gen. Józefa Kustronia 96/4, (drzwi do lokalu mieszkalnego) przy ul. Listopadowej 85 (drzwi główne oraz od podwórka), przy ul. Józefa Piłsudskiego 46/1 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Pl. Żwirki Wigury 9/2 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Przekop 13/3 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Gen. Kazimierza Pułaskiego 11( drzwi główne), przy ul. Sikornik 10 ( drzwi główne), przy ul. Jana Sobieskiego 66 ( drzwi główne), przy ul. Szkolnej 16/12 (drzwi do lokalu mieszkalnego), przy ul. Św. Anny 18 ( drzwi główne), przy ul. Żywieckiej 261 ( drzwi główne),b) w budynku użytkowym: przy ul. Olszówka 29, (drzwi główne),4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
4.5.5.) Wartość części: 91000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77550,00
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77550,00
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77550,00
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PWI Wojciech Piech
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6452379337
7.3.3) Ulica: ul. Śląska 5a
7.3.4) Miejscowość: Miasteczko Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 42-610
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-04-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77550,00
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty na część 2 zamówieni.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-04-27 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- ,,Świadczenie usługi całodobowego schronienia w domu dla matek z małoletnimi dziećmi i kobiet w ciąży".
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Bieżące utrzymanie oraz modernizacja elementów nawierzchni jezdni i chodników ulic gminnych na terenie miasta Bielska-Białej w 2024 - 2025 r. (pełna nazwa zamówienia w dokumentach zamówienia)
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- Remont elewacji wschodniej oraz remont częściowego ogrodzenia od strony ul. Gen. Sikorskiego budynku szkoły Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych im. Juliana Fałata w Bielsku-Białej.
- Wykonanie, dostawa i montaż elementów informacji miejskiej dla miasta Bielska-Białej
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Korczaka w Białymstoku
- Dostawa i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach Centralnego Szpitala Klinicznego UM w Łodzi.
- Remont budynku portierni - etap IV.
- Budowa przedszkola i żłobka w Krotoszynie - etap II
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lisewie i budynku gminnego w Arcelinie, gm. Płońsk
- Modernizacja i doposażenie Biblioteki Miejskiej im. ks. Konstantego Damrota w Kościerzynie
więcej: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.