eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogr. będących na wyposażeniu Centrum Mandatowego w Nysie wraz z niezbędną aktualizacją systemu



Ogłoszenie z dnia 2024-01-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogr. będących na wyposażeniu Centrum Mandatowego w Nysie wraz z niezbędną aktualizacją systemu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-05a36257-8444-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techn.-infor. dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogr. będących na wyposażeniu Centrum Mandatowego w Nysie wraz z niezbędną aktualizacją systemu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05a36257-8444-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00041239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-01-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00115209/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej i techniczno-informatycznej dla urządzeń drukujących i kopertujących, oprogramowania będących na wyposażeniu CM Nysa wraz z niezbędną aktualizacją systemu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00576361

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi serwisowej
i techniczno-informatycznej Systemu do obsługi masowej korespondencji wraz
z aktualizacją istniejącej infrastruktury, gdzie w skład Systemu wchodzą:
1) dwa urządzenia drukujące Konica Minolta bizhub PRESS 1052e;
2) dwa urządzenia kopertujące Neopost DS200i;
3) dwa urządzenia drukujące Konica Minolta AccurioPress 6120;
4) jedno urządzenie kopertujące Neopost DS200i;
5) oprogramowanie AccurioPro Flux zainstalowane na serwerze FUJITSU PRIMERGY RX2540M2 oraz PlanetPress Connect zainstalowane na serwerze HP ProLiant DL 360 Gen 10 wraz z workflow dla formularzy:
a) pism behawioralnych z sortowaniem i kopertowaniem tych dokumentów we wspólne koperty do tego samego odbiorcy, oraz połączonych strumieni umożliwiających sortowanie i kopertowanie dokumentów we wspólne koperty do tego samego odbiorcy,
b) upomnień i
c) zawiadomień RNP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232100-5 - Drukarki i plotery

79820000-8 - Usługi związane z drukowaniem

79800000-2 - Usługi drukowania i powiązane

50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

50310000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych

50324100-3 - Usługi w zakresie konserwacji systemu

50312000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego

50300000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie została złożona żadna oferta

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.