eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.



Ogłoszenie z dnia 2022-01-31

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POBIEDZISKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Zamówienia publiczne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258572

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 4

1.5.2.) Miejscowość: Pobiedziska

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-010

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618977174

1.5.8.) Numer faksu: 6118977124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pobiedziska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pobiedziska/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1dfe27b-63d8-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00041151

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008791/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00329210/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2721.29.2021.NB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1385241,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

którego przedmiotem są usługi w zakresie zarządzania gminnym zasobem lokalowym.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania:
 Zadanie 1 – Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym
 Zadanie 2 – Zarządzanie i administrowanie budynków świetlic wiejskich i remiz OSP
Zadanie I. Zarządzanie i administrowanie gminnym zasobem lokalowym
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 roku usługi zarządzania i administrowania gminnym zasobem lokalowym.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy.
Wszystkie wykonywane usługi kontrolowane będą przez upoważnionych pracowników wyznaczonego referatu.
Zakres zadania obejmuje - Czynności zarządzania gminnym zasobem lokalowym (dalej: Zasób) – w rozumieniu art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1899) oraz ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (tj. Dz.U. z 2020 r., poz. 611 ze zm.), polegające na: podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie racjonalnej gospodarki gminnym zasobem lokalowym, a w szczególności:
właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej Zasobu;
bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji Zasobu;
 właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu prawa energetycznego;
 bieżącego administrowania Zasobem;
 utrzymywania Zasobu w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem;
 uzasadnionego inwestowania w Zasób.
w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami., oraz przepisów prawa miejscowego, w granicach udzielonych pełnomocnictw.
Zadanie II. Zarządzanie i administrowanie budynków świetlic wiejskich i remiz OSP
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 roku usługi zarządzania i administrowania budynków świetlic wiejskich i remiz OSP.
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonywanie usług opisanych szczegółowo w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) oraz we wzorze umowy.
Wszystkie wykonywane usługi kontrolowane będą przez upoważnionych pracowników wyznaczonego referatu.

Zakres zadania obejmuje - Czynności zarządzania gminnym zasobem lokalowym (dalej: Zasób) – w rozumieniu art. 184b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz.U. z 2021 r., poz. 1899) polegające na:
podejmowaniu decyzji i dokonywaniu czynności mających na celu zapewnienie racjonalnej gospodarki budynkami świetlic wiejskich i remiz OSP, a w szczególności:
1) właściwej gospodarki ekonomiczno-finansowej nieruchomości;
2) bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości;
3) właściwej gospodarki energetycznej w rozumieniu prawa energetycznego;
4) bieżącego administrowania nieruchomości;
5) utrzymywania nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z jego przeznaczeniem;
6) uzasadnionego inwestowania w nieruchomości.
w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami., oraz przepisów prawa miejscowego, w granicach udzielonych pełnomocnictw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 70300000-4 - Obsługa nieruchomości realizowana na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70332000-7 - Usługi w zakresie nieruchomości innych niż mieszkalne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

79100000-5 - Usługi prawnicze

79211000-6 - Usługi księgowe

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1530800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1530800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1530800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Komunalny w Pobiedziskach Sp. Zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773228861

7.3.3) Ulica: Poznańska 58

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1530800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.