eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słaboszów › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Słaboszów



Ogłoszenie z dnia 2023-01-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Słaboszów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Słaboszów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słaboszów 57

1.5.2.) Miejscowość: Słaboszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-218

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41/3847900

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@slaboszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaboszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaslaboszow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Słaboszów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c1a16c6-7478-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00040959

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-01-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00055682/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Słaboszów oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475458/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ROŚI.271.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 620181,85 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych selektywnie ze wszystkich nieruchomości zamieszkałych, w których wytwarzane są odpady komunalne na terenie Gminy Słaboszów.
We wskazanych nieruchomościach zamieszkuje 3002 mieszkańców.
Wykonawca ma obowiązek odbierać i zagospodarowywać następujące frakcje odpadów:
1) Zmieszane odpady komunalne;
2) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych z nieruchomości:
a) papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne, szkło,
b) opakowania z papieru i tektury, z metali, z tworzyw sztucznych, ze szkła oraz wielomateriałowe,
c) odpady ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji i odpady zielone,
d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
e) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
f) zużyte opony, samochodowe, rowerowe, motocyklowe niepochodzące z działalności gospodarczej czy rolniczej
g) odzież i tekstylia
3) Wykonawca jest zobowiązany do odebrania wszystkich odpadów komunalnych wytworzonych na terenie wszystkich nieruchomości, w których wytwarzane są odpady komunalne na terenie Gminy Słaboszów.
4) Odbiór odpadów komunalnych obejmować będzie następujące czynności:
a) Załadunek i odbiór odpadów;
b) Kontrolę zawartości pojemników oraz worków na odpady komunalne zmieszane oraz worków na odpady gromadzone selektywnie, zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz obowiązującym Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Słaboszów
c) Transport odpadów, który musi być realizowany za pomocą pojazdów wyposażonych w system monitoringu GPS spełniających wszystkie wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz.U. z 2013 r. poz. 122) a także spełniających wymogi techniczne stawiane tego rodzaju pojazdom. Z zastrzeżeniem, że system monitoringu GPS musi posiadać funkcję dokumentowania czasu postojów na trasie odbioru odpadów i rozładunku.
d) oraz być wyposażony w rejestrator otwarcia i zamknięcia wszystkich włazów załadunkowych z miejscem i czasem wskazania tych czynność. (Wykonawcy którzy nie posiadają systemu GPS wyposażonego w rejestrator otwarcia i zamknięcia włazów załadunkowych odpady muszą przystosować pojazdy w ten system w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy jednak nie później niż na jeden dzień przed odbiorem odpadów)
e) Wyposażenie nieruchomości w worki z folii LDPE lub HDPE o pojemności 120 litrów i grubości zapewniającej odpowiednią wytrzymałość worków dostosowaną do ciężaru gromadzonych w nich odpadów:
 do gromadzenia odpadów z papieru i tektury - worek koloru niebieskiego oznaczony napisem „Papier”,
 do gromadzenia odpadów z tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, z metali typu puszka napojowa, spożywcza, drobny złom, z tworzyw sztucznych (PET i pojemników po chemii gospodarczej z PET, PEHD i PP) - worek koloru żółtego oznaczony napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,
 do gromadzenia szkła białego i kolorowego typu słoiki, butelki - worek koloru zielonego oznaczony napisem „Szkło”,
 do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji - worek koloru brązowego oznaczony napisem „Bio”,
 do gromadzenia odpadów typu odzież i tekstylia worek koloru czarnego
Worki muszą być wykonane z półprzezroczystej folii, umożliwiającej szybką ocenę ich zawartości, z nadrukiem jasno określającym, jakie rodzaje odpadów mogą być w nich gromadzone.
Podczas każdego odbioru, ilość worków pozostawiana przez Wykonawcę na nieruchomości winna odpowiadać ilości odebranych worków w dniu zbiórki, w systemie 1 za 1, tzn. odbierając 1 worek ze szkłem należy pozostawić 1 nowy worek na szkło.
W przypadku wystawienia odpadów przez zamieszkujących nieruchomość w workach nieoznakowanych bądź innego koloru, po weryfikacji zawartości i potwierdzeniu, że zawiera odpady którejś ze zbieranych danego dnia frakcji, należy odebrać odpady i pozostawić worek odpowiadający odebranej frakcji odpadów.
f) W przypadku zabudowy szeregowej oraz nieruchomości należących do Zamawiającego, Wykonawca ma obowiązek wyposażenia nieruchomości wyszczególnionych w załączniku Nr 5 w zestaw pojemników typu PA w ilości i o pojemności w nim określonych, przeznaczonych do zmieszanych odpadów komunalnych i odpadów komunalnych gromadzonych selektywnie. Zestaw składa się z:
 pojemnika koloru czarnego oznaczonego napisem „Odpady zmieszane” do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych,
 pojemnika koloru niebieskiego oznaczonego napisem „Papier” do gromadzenia papieru, tektury,
 pojemnika koloru żółtego oznaczonego napisem „Metale i tworzywa sztuczne” do gromadzenia tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, metali;
 pojemnika koloru zielonego oznaczonego napisem „Szkło” do gromadzenia szkła,
 pojemnika koloru brązowego oznaczonego napisem „Bio” do gromadzenia odpadów ulegających biodegradacji.
Pojemniki muszą posiadać zabezpieczenie uniemożliwiające wrzucanie do środka odpadów niepożądanych oraz wydostawanie się odpadów na zewnątrz np. pojemnik posiadający otwór w pokrywie.
5) Odbiór odpadów zbieranych selektywnie powinien bezwzględnie odbywać się pojazdem oznakowanym „SELEKTYWNA ZBIÓRKA”. Odpady muszą być transportowane w stanie niezmienionym tj. nie mogą być wysypywane z worków do selektywnej zbiórki i mieszane poszczególne frakcje oraz odbierane razem z odpadami komunalnymi zmieszanymi.
6) Pojemniki na odpady zmieszane dla nieruchomości indywidualnych w ramach zaoferowanej ceny zabezpiecza Wykonawca w ilości dostosowanej do potrzeb, zgodnie z zasadami określonymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku w Gminie Słaboszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

4.5.5.) Wartość części: 589172,76 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2
Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów (PSZOK) dla mieszkańców Gminy

W punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych – PSZOK odbiorem zostaną objęte następujące frakcje odpadów:

a) papier i tektura, metal, tworzywa sztuczne,
b) szkło
c) opakowania z papieru i tektury, z metali, z tworzyw sztucznych, ze szkła oraz wielomateriałowe,
d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,
e) meble i inne odpady wielkogabarytowe,
f) zużyte opony - samochodowe, rowerowe, motocyklowe - niepochodzące z działalności gospodarczej czy rolniczej
g) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne,
h) odzież i tekstylia.
i) opakowania zawierające pozostałości substancji niebezpiecznych lub nimi zanieczyszczone

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

90512000-9 - Usługi transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 31009,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 476637,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621006,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 621006,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁOPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6762460430

7.3.3) Ulica: Barska 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-307

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 621006,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22410,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22410,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22410,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAŁOPOLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI ODPADAMI Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: PL 6762460430

7.3.3) Ulica: Barska 12

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-307

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22410,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.