Ogłoszenie z dnia 2022-01-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00398567/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonywanie usług koordynacji ciągłości zasilania, konserwacji infrastruktury i urządzeń elektroenergetycznych (wykonywanie czynności eksploatacyjnych oraz zapewnienie zasilania)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Promieniotwórczych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017471611
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sołtana 7
1.5.2.) Miejscowość: Otwock
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 669250010
1.5.8.) Numer faksu: (22)718 02 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuop.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuop.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usług koordynacji ciągłości zasilania, konserwacji infrastruktury i urządzeń elektroenergetycznych (wykonywanie czynności eksploatacyjnych oraz zapewnienie zasilania)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed5131d2-8218-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00040874
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Dostawa energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego odbywa się przy wykorzystaniu infrastruktury energetycznej należącej do Wykonawcy. Do ośrodka w Świerku dostarczane jest napięcie 110 kV, które później poprzez rozdzielnie podstacji dostarczane jest w postaci 15 kV do obiektów Zamawiającego poprzez część linii energetycznej używanej wyłącznie przez niego. Zamawiający nie posiada możliwości odbioru napięcia 110kV z zacisków zewnętrznych. Bezpośrednie dostarczenie energii elektrycznej z zewnętrznej sieci 110kV jest niemożliwe gdyż wymusiłoby zbudowanie nowej infrastruktury okablowania energetycznego na terenie Wykonawcy oraz zbudowanie podstacji realizującej dostarczanie 110kV do obiektów Zamawiającego.
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający przyjął, iż usługi mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze, ponieważ nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Przetarg 10/ konserwacja sieci i zapewnienie zasilania/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonywanie usług koordynacji ciągłości zasilania, konserwacji infrastruktury i urządzeń elektroenergetycznych (wykonywanie czynności eksploatacyjnych oraz zapewnienie zasilania) przez okres 48 m- cy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199093,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1199093,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Narodowe Centrum Badań Jądrowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5320100125
7.3.3) Ulica: ul. Andrzeja Sołtana 7
7.3.4) Miejscowość: Otwock
7.3.5) Kod pocztowy: 05-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARODOWE CENTRUM BADAŃ JĄDROWYCH
jakie przetargi wygrała firma
NARODOWE CENTRUM BADAŃ JĄDROWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-01-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1199093,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Poprzeglądowa naprawa trzech sprężarek sprężonego powietrza SF15 Atlas Copco oraz dwóch uzdatniaczy powietrza MED. 28 Atlas Copco w siedzibie Zamawiającego - SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- "Sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych dla OR POLATOM".
- Dostawy Odczynników laboratoryjnych, testów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą aparatu do testów multipleks PCR
- USŁUGI WYWOZU STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z POJEMNIKÓW I KONTENERÓW Z TERENÓW NIERUCHOMOŚCI NALEŻĄCYCH DO MAZOWIECKIEGO CENTRUM LECZENIA CHORÓB PŁUC I GRUŹLICY W OTWOCKU
- Montaż instalacji wentylacji mechanicznej wraz z adaptacją pomieszczeń oraz towarzyszącymi instalacjami w laboratorium radiochemicznym na terenie NCBJ.
- Albuminy
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy Energii Elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Instytutu Książki
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Gminy Ujsoły i jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa energii elektrycznej dla RCKiK w Kaliszu
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 2 w Ząbkach.
- DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUGI DYSTRYBUCJI
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.